Het is nog nooit zó snel geweestquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjeez, 't is nauwelijks bij te houden...
*druk doetquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:15 schreef Stuart het volgende:
Nou, eens kijken of het nu drukker is![]()
o.....n..........g.........e..........l..........o................v...........................e...........................................quote:
Met dit tempo lukt het me vast wel om voor de grote vakantie (die begint hier volgens mij 25 juli) op de 10000 posts te komenquote:
layoutverneukerquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
o.....n..........g.........e..........l enz.
Na het weekend heb jij dat alquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Met dit tempo lukt het me vast wel om voor de grote vakantie (die begint hier volgens mij 25 juli) op de 10000 posts te komen.
jij altijd met je postaantallenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Met dit tempo lukt het me vast wel om voor de grote vakantie (die begint hier volgens mij 25 juli) op de 10000 posts te komen.
Met deze snelheid, dat zou een waarlijk wonder zijnquote:
jah sorry, maar door de fantastische snelheid heb ik het snel kunnen fixenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:27 schreef es70 het volgende:
Buzzer! Wat doe je met de lay-out !!!!
Gelukkig heb je het aangepastquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
o.....n..........g.........e..........l..........o................v...........................e...........................................
l.......................................................................i................................................................j.......
.............................................................................................k
quote:
die was dubbelquote:
Dat gaat je zéker lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Met deze snelheid, dat zou een waarlijk wonder zijn![]()
Kan een toetsenbord tegen thee?
die was dubbel..quote:
Deze ookquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Deze ook. Jullie raken wel erg van de kaart als ik het eens over postaantallen heb he, ik stop al...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |