sorryquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nog altijd GCSC, niet GSCS
*maar ff aan de was gaat beginnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:39 schreef D.Rose het volgende:
*maar ff voor het eten gaat zorgen
die heb ik ook nogquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*maar ff aan de was gaat beginnen.
Wij doen ook niets bijzondersquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:52 schreef Troel het volgende:
Nou, ik zou macaroni koken vandaag. Of burrito's. Of Lasagne.
Er is werkelijk niets in huis behalve prei en gehakt!
Dus ik heb nog net een bijna over de datum blikje gepelde tomaten gevonden en dat er maar bij gedonderd, maar ik gok op boterhammen na het eten
Ik vind het nog wel meevallen met het knokken eigenlijk. Maar de wil om te behouden wat we hebben is er iig wel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook uitzondering is![]()
Het is soms idd flink knokken![]()
Nou, als het nog sneller word val ik in slaap....quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:06 schreef Stuart het volgende:
Wow, het is vandaag nóg sneller dan gisteren
Yay![]()
Hier gaat niets vanzelf de kast in .quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die heb ik ook nog
maar die loopt niet weg
Ja, allebei alweer achter de rugquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, als het nog sneller word val ik in slaap....
Hoi Stu, weer uitgewerkt/uitgegeten?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, allebei alweer achter de rug
Alleen morgen nog werken, en dan heb ik 4 dagen weekend![]()
Bevalt jullie week vakantie![]()
![]()
Hier was het meer familie die moeilijk deed.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen met het knokken eigenlijk. Maar de wil om te behouden wat we hebben is er iig wel.![]()
Klinkt goedquote:
Ze hebben geen sneeuw nodig, ze zijn volmaakt gelukkig als ze in hun pyama mogen blijven. Knutselen, computerspelletje, televisie, voorlezen en lekker binnen blijven. Ze zijn al een paar dagen niet buiten geweestquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Jammer dat het niet sneeuwt though![]()
Je familie heeft toch geen moer te maken met hoe jij je huwelijk inricht? Tenminste, ons huwelijk is onze zaak en wat anderen er van denken boeit ons niks...quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier was het meer familie die moeilijk deed.
ben weer met de was verder
Dat klinkt gezelliequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben geen sneeuw nodig, ze zijn volmaakt gelukkig als ze in hun pyama mogen blijven. Knutselen, computerspelletje, televisie, voorlezen en lekker binnen blijven. Ze zijn al een paar dagen niet buiten geweest.
Mooi, vooral als het lekker wasquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, ik ben er weer. Heb even gegeten enzo.
Alleen maar ff koffie inschenkenquote:
Daar moet je inderdaad gewoon tijd voor vrij makenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad gewoon tijd voor vrij maken![]()
Dat zal ik doen Esquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Anders ga ik trillen (vraag maar aan Nina).
Ik zal 'r vrijdag wel even achter msn zetten als je overdag online bentquote:
Dan zal ik eens een aantal vragen verzinnenquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zal 'r vrijdag wel even achter msn zetten als je overdag online bent![]()
Ik hou je niet tegen Esquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:53 schreef es70 het volgende:
Is woensdag soms de nationalen 'leven' dag geworden ofzo????
Je kan hier een kanon afschieten zonder iemand te raken.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ik eens een aantal vragen verzinnen![]()
Ja, in mijn eentje is er natuurlijk helemaal geen fuck aan.... Ik kijk later nog wel even of er hier al leven de in de brouwerij isquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ga ook maar even iets anders doen. Het is nu wel érg rustig
Tot later Es![]()
![]()
Ik moet me nog steeds rustig houden... (veel plat dus)quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Schatje![]()
Ben je weer een beetje mobiel ?![]()
Of nog steeds aan bed gekluisterd .
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten ze je zomaar alleen achter?![]()
Tis maar wat je vrolijk noemt...quote:
Vertel...quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben vrolijk
mijn dag kan niet meer stuk
hypotheek overgesloten, is eindelijk rondquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hypotheek overgesloten, is eindelijk rond
betalen nu minder en houden er nog wat aan over.
Het Corvetteshoppen kan beginnen
't houdt nog niet echt over Stu...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:15 schreef Stuart het volgende:
Nou, eens kijken of het nu drukker is![]()
En dat terwijl het forum nu lightning fast isquote:
Tjeez, 't is nauwelijks bij te houden...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat terwijl het forum nu lightning fast is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |