Das so waaah!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nog altijd GCSC, niet GSCS
mja het is wel samenwonen eh, maar in de week is het bij zijn ouders, in het weekend bij mijn ma (ingewikkelde regeling door scheiding van mijn ouders, maar ik heb toch al *dit* kunnen bekomenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe ga je dat dan WEL noemen??
Ik kan het gehuil van baby's/kinderen ook slecht verdragen. Weet je wat het mooie is: als het om je eigen kind gaat voelt het toch andersquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:13 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
We gaan trouwen omdat mijn vriendin daar waarde aan hecht... Ik ga echt niet meer van haar houden als we getrouwd zijn, dus voor mij is het puur een formalisatie van het samenlevingscontract dat we reeds hebben... Mochten we ooit naar het buitenland verhuizen, dan is getrouwd zijn handiger...
Geen kinderen nee... Ik had altijd het standpunt, 1 is meer dan voldoende... Mijn vriendin daarentegen wilde er minimaal 4... Ondertussen is ze volledig omgedraaid en wil ze geen kinderen meer...Ik ben ondertussen zelf iets meer aan de gedachte gewend, maar ik kan niet goed tegen de drukte en het gehuil van een kleine larf... Mijn vriendin blijkt daar nog minder goed mee om te kunnen gaan, en ik ben bang dat het kind anders binnen de kortste keren last gaat krijgen van het shaken baby syndrome...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:18 schreef Troel het volgende:
Ik ken zelfs mensen die al 11 jaar samen waren, trouwden en binnen twee weken uit elkaar waren!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:21 schreef Jumparound het volgende:
Net gehoord op #fok, troel is zwanger
Ik geloof niet in die cliches... Het lastige is, dat je een kindje niet eventjes op proef kunt nemen, en als het niet bevalt terugbrengen...quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan het gehuil van baby's/kinderen ook slecht verdragen. Weet je wat het mooie is: als het om je eigen kind gaat voelt het toch anders. Cliche
, maar toch wel waar.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:21 schreef Jumparound het volgende:
Niemandquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:13 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Na 2 dagen samenwonenWie van jullie had problemen thuis
![]()
Nou ja, eerlijk gezegd lijkt het er soms wel op of wij de uitzondering zijn die de regel bevestigdquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
@Es: je hebt vier jaar samengewoond. Lijkt me een prima tijd om te zien of je wilt trouwen en kids op de wereld wilt schoppen.
Zelf ben ik erg blij dat ik niet getrouwd ben met de partner die ik rond mijn twintigste had. Hoe zeer ik toen ook dacht dat het goed zat. Negen jaar samengewoond en goddank was 'scheiden' slechts een koffer pakken.
Zeker weten doe je nooit iets, maar geef toe: hoeveel mensen zijn op de lange duur nog bij de partner die ze rond hun twintigste hadden? Ik ken niemand in mijn vriendenkring die dat heeft. Uitzonderingen zijn mooi, maar om het te romanticeren vind ik onzin.
Ik kan toch een aantal mensen opsommen die nog samen zijn, jammergenoeg ook redelijk wat mensen die ondertussen niet meer samen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeker weten doe je nooit iets, maar geef toe: hoeveel mensen zijn op de lange duur nog bij de partner die ze rond hun twintigste hadden? Ik ken niemand in mijn vriendenkring die dat heeft. Uitzonderingen zijn mooi, maar om het te romanticeren vind ik onzin.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga naar huis. Vanavond een logée te gast, dus ik ga iets van een sociaal leven nabootsen!
Tot morgen!
Doeiquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef -PatrickO- het volgende:
Luitjes... Youpdoei de mazzel... Ik ga naar een visie luisteren...
maar eerst nog even inkoopjes doen bij de Makro...
Hier in ieder geval nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er weer trouwplannen ?hai allen.
Hee, ik wil het niet mooier maken dan het is, het kunnen drabbers zijn... Maar er verandert gewoon iets als het van jezelf is. Kind leasen, da's misschien best een plan, ware het niet dat het dan nog steeds niet van jezelf is...quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die cliches... Het lastige is, dat je een kindje niet eventjes op proef kunt nemen, en als het niet bevalt terugbrengen...
met de busquote:
Hai Elmarquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[..]
Doei.
[..]
Hier in ieder geval niet.
Hoi Bengeltje. Alles goed?
Ook uitzondering isquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk gezegd lijkt het er soms wel op of wij de uitzondering zijn die de regel bevestigd. Kennelijk is een relatie niet meer zoveel waard, want als het ff niet leuk meer is zet je er gewoon een punt achter... Knokken voor wat je hebt is ook ouderwets zeker...
Pat en ik hebben nog steeds het voornemen elkaar het leven zuur te maken tot de dood ons scheidt.
JUMPAROUNDquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:21 schreef Jumparound het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |