nee joh, een doppiequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:39 schreef babyfeet het volgende:
ah wat een droppie zeg...
Ja - en zo bekend ook :pquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat heeft saskia een ontzettend leuke winterjas
toen ik ze kocht bij Prenatal waren ze er ook in het blauwquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:04 schreef Githa het volgende:
saskia, wat een geweldig mooie schoenen heb jij aantis dat ze roze zijn anders had Jordy ze ook gekregen
LOLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:58 schreef McReal het volgende:
en deze vind ikzelf echt stoer :
[afbeelding]
U vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe weer eens een fotootje vanLiam
????
Nee, daar zijn topics zat voor in B&Hquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:03 schreef Jett het volgende:
mag je ook foto's plaatsen uit jou kinderjaren, want ik was echt dope toen ik klein was, wacht correctie ik BEN nog steeds dope
Idd, Saskia is nog steeds tevreden met een soepstengel of een stukje krentenbol. hooguit af en toe een halve liga. Vorige week op een verjaardag heeft ze voor het eerst een paar chippies gehad en die vondt ze heerlijk.. ze herkende ze ook meteen weer toen ze gister op tafel stonden..quote:Op maandag 21 februari 2005 10:31 schreef Githa het volgende:Luchtbel ....maaruh het is natuurlijk niet verkeerd om ze pas kennis te laten maken met snoep e.d. als ze daar zelf om vragen.
Zolang ze tevreden zijn met een soepstengel of rijstenwafel dan zou ik dat mooi aanhouden maar goed iederen zijn idee hierover![]()
Saskia, bier, taart, kaas ..... FEESTBEEST!en zoveel mooie cadeaus gehad, dat is een geslaagd feest geweest
![]()
wijs ?quote:Op maandag 21 februari 2005 12:27 schreef Anitra het volgende:
Jordy wat ben je een moppieEn je kijkt al zo " volwassen" Githa ik denk dat hij heel snel baby-af is hoor!!! Hij heeft zo'n wijze uitstraling en die bos haar
Die heeft mijn moeder zelf gemaakt!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:03 schreef melonovy het volgende:
en het kleedje waar Noah op ligt vind ik ook te gek!
Ik houd van kleuren, ze inspireren me enorm
Inlijsten!quote:
Je mocht niet komenquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:01 schreef LadyS het volgende:
whaaaaa hebben jullie gemeet!!!! ik was vrij woensdag![]()
Wat een geweldige foto's
ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 24 februari 2005 15:26 schreef snoopy het volgende:
Heeft ze niet een klein deegrollertje Poemojn? Zou ook wel geinig staan![]()
Je had helemaal gelijk. Dankzij de sperziebonen heb ik nu lekker ook een vieze-gezichten-fotoquote:
Ahum, Bo is die met de k3 make-up en Janneke met de gekke koppiesquote:Op maandag 28 februari 2005 08:02 schreef Githa het volgende:
Bo wat kun je weer heerlijke koppies trekkenenne Janneke je bent prachtig met die k3 make-up
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 27 februari 2005 23:32 schreef poemojn het volgende:
Rottdog, wat lief! Is dat jullie eigen hond?
Vinden jullie dat niet vies?quote:
ahumquote:Op maandag 28 februari 2005 12:09 schreef jessie het volgende:
[..]
Ahum, Bo is die met de k3 make-up en Janneke met de gekke koppies
Zijn gewoon Hemaatjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Bramen die camouflagelaarzen!!! Supergaaf!!! Die wil ik ook voor Jolie straks
Is die jas van de Hemaquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:40 schreef Karin het volgende:
[..]
Zijn gewoon Hemaatjes(krijg er op straat ook veel opmerkingen over, net als zijn jas en muts, zijn ook gewoon Hemaatjes)
Sven vond het niet zo leukquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:57 schreef Vava het volgende:
Ik vind die sneeuwfoto's echt erg leuk! Vonden de kindertjes de sneeuw niet eng?
zeker, al zijn er ook duidelijke verschillen. heb nog een paar fotootjes van Piet opgezocht: hier is hij bijv. precies 1 maand oud, hier ± 5 weken, en hier ± 7 weken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:39 schreef Belana het volgende:
Anna lijkt toch zeker ook wel op Piet hoor
Nee hoor, wij zijn hier (ooh schande) ook sneeuwpakloosquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef Anitra het volgende:
ben ik de enige muts die geen winterpak gekocht heeft voor haar baby omdat ze toch dacht dat het geen winter werd
wrom een sneeuwpak als je ook 2 broekjes over elkaar kan doen, of 3, zoals bij Casquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn hier (ooh schande) ook sneeuwpakloos, en ik ga d'r geen meer kopen ook, het zal nu toch wel bijna voorbij zijn??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |