Zijn gewoon Hemaatjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Bramen die camouflagelaarzen!!! Supergaaf!!! Die wil ik ook voor Jolie straks
Is die jas van de Hemaquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:40 schreef Karin het volgende:
[..]
Zijn gewoon Hemaatjes(krijg er op straat ook veel opmerkingen over, net als zijn jas en muts, zijn ook gewoon Hemaatjes)
Sven vond het niet zo leukquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:57 schreef Vava het volgende:
Ik vind die sneeuwfoto's echt erg leuk! Vonden de kindertjes de sneeuw niet eng?
zeker, al zijn er ook duidelijke verschillen. heb nog een paar fotootjes van Piet opgezocht: hier is hij bijv. precies 1 maand oud, hier ± 5 weken, en hier ± 7 weken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:39 schreef Belana het volgende:
Anna lijkt toch zeker ook wel op Piet hoor
Nee hoor, wij zijn hier (ooh schande) ook sneeuwpakloosquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef Anitra het volgende:
ben ik de enige muts die geen winterpak gekocht heeft voor haar baby omdat ze toch dacht dat het geen winter werd
wrom een sneeuwpak als je ook 2 broekjes over elkaar kan doen, of 3, zoals bij Casquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:47 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn hier (ooh schande) ook sneeuwpakloos, en ik ga d'r geen meer kopen ook, het zal nu toch wel bijna voorbij zijn??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |