abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25150647
Hahahahaha wat grappig Livelink zo gaat dat hier ook. Echt nijdig kan ik worden dat hij t niet "ziet" en het ook niet uit vind maken.

(goh van wie zou Bo dat dwangmatige nou hebben )

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 18-02-2005 21:04:21 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25150850
O, hier is Remco de man van de orde en netheid. Chiara heeft wel eens van die smetvreestrekjes maar die heeft ze zeker niet van mij.
Ik werd de laatste tijd gewoon een beetje gestoord dat alles in 2 grote bakken werd gegooid, als ze dan weer die schuimrubberen puzzels wilde maken, moest ik eerst alles omkiepen om de boel compleet te maken, dat vroeg gewoon om een oplossing.
Zelf vindt ze die orde ook wel prettiger heb ik het idee. Ze ruimt nu zelf meer op, weet waar ze de spullen kan vinden, ideaal!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25151972
Owww ik hoor allemaal mooie verhalen hier (behalve de zieke buisjesverhalen en zo....)!!!

Joe goooo saskia! Heeft saskia ook zo'n spurt? Danielle heeft het gepresteerd om in zeven dagen de volgende dingen te leren: handjesklappen, kruipen, staan.....echt idioot gewoon, de ene week zit ik nog tegen een vriendin te vertellen dat D. nog helemaaaaal niet toe is aan lopen (met zo'n wijze ik ben haar moeder dus ik weet dat-ondertoon....gebeurt jullie dat ook wel es??) en nu staat ze.....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:21:12 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_25152362
hahaha Catootje, dat herken ik wel ja
Ik zeg op dit moment heel wijs: Liam gaat nog lang niet los lopen, daar heeft ie gewoon geen zin in, dus wie weet loopt ie over een week

Hij is wel weer zijn oude zelf met eten: er gaan per dag miniaal 4 boterhammen met beleg in en een papfles en een fruitpotje en een bord avondeten en een toetje en de nodige flessen sap en melk... maar je ziet nog steeds niks aan hem
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:12:37 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25153433
Sja, Saskia vind het wel heel grappig dat los lopen, ze vergeet alleen af en toe d'r voeten te bewegen D'r bovenlijfje gaat dan veel sneller en dan ziet het er dus uit alsof ze zich in onze armen 'stort'
Maar vanvond liep ze vanaf de tafel naar mama toe (2 stapjes) en toen naar papa (2 stapjes) en daarna was het steeds in een van onze armen storten zodra we zeiden 'kom maar naar mama/papa' Zo'n schattig gezicht

Ook hier zo'n vreetzakje hoor Belana.. 2 boterhammen, een banaan, fruithap, bord avondeten, danoontje, toetje, etc, etc.. (voor de beeldvorming: vanavond tussen half zes en zeven: potje groente, de korstjes van mijn pizza, danoontje, halve banaan, bakje yoghurt, stuk krentebol en een fles van 220cc.. En dan heeft ze overdag op het kdv ook nog gewoon goed gegeten )

Ze begint nu trouwens 'klap 'ns in je handjes' mee te zingen op haar manier Ze blijft trouwens het hele liedje in d'r handen klappen, alleen bij 'handjes in je zij' gaat ze op d'r buikje friemelen..

Wat is het toch heerlijk genieten van zo'n kind

En Catoot, bij sommige dingen dacht ik ook regelmatig 'dat duurt nog eeuwen voor ze dat kan' en dan ineens de volgende dag doet ze dat dan..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25158397
hahahahaha, vreetzakken zijn die kids!!!!! Lopen lijkt me helemaal stoer...ik zie Liam er wel voro aan om eerst es effe alles te bekijken en 'het' dan in 1 keer goed te kunnen: oefenen is voor babies!!!!
DANYEL EN THIJS
  zaterdag 19 februari 2005 @ 11:36:05 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_25159108
Liam doet altijd meteen zijn handjes op zijn bolletje als we klap eens in je handjes gaan doen of hij pakt jouw handen en gaat die tegen elkaar slaan Hij vind het heerlijk trouwens liedjes zingen, is eigenlijk het enige waarmee ik Liam wel eens 10 minuten rustig kan houden: hij gaat dan helemaal tegen me aan zitten en heen en weer wiegen en als ik stop gaat ie op zijn manier zitten zingen "ba ba ba ba" Ja het is heerlijk genieten!!
Catootje, je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Ik denk eigenlijk altijd dat het bij Liam zo werkt dat als hij de noodzaak ergens niet van in ziet, hij het ook niet doet. Met kruipen komt ie overal en dan kan je weer gaan staan, dus waarom gaan lopen? Hij gaat wel al een tijdje steeds meer los staan, of los opstaan omdat ie bv wat in zijn handjes heeft en zich dus niet kan vastpakken. Het is een schatje
En Daantje en Saskia zijn bijna jarig
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 11:45:11 #58
43556 miss_dynastie
pi_25159228
Doe weer eens een fotootje van Liam ????
pi_25159367
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe weer eens een fotootje van Liam ????
Jaaaaa, fotoooooo van Liam!!

Sven kan trouwens nog steeds niet "los opstaan" die trekt zich overal aan op
Toen we pas bij de huisarts waren had ik het er nog met hem over. Volgens hem kon het "slimme gemakzucht" zijn (bij mij noemen ze het luiheid ) De volgende keer bij het bureau moest ik het maar even erover hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 19 februari 2005 @ 12:10:19 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_25159572
Ik denk dat Liam en Sven het wel kunnen vinden Liever lui dan moe
stormy waters...
sailin'
pi_25166802
Leuk al die nieuwe kleine dreumesjes erbij
De mutsmodus gaat even aan, ik wil namelijk toch weer even kwijt dat ik het allemaal zo vreselijk snel vind gaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:08:08 #62
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_25166941
Tip tussendoor:
Als je een hele verzameling kinderliedjes zoekt, met mp3 en bladmuziek, ga dan naar: http://www.kennisnet.nl/p(...)uziek/kinderliedjes/

Je zult het merendeel wel herkennen, maar je geheugen opfrissen is nooit weg.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  Jubileum moderator zaterdag 19 februari 2005 @ 20:23:14 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25167228
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:17 schreef jessie het volgende:

Hoe zit t met de uitslagen van Eva? En de bevindingen voor die narcose ja of de nee? daar zou die arts toch eerst nog over nadenken?
De artsen van het VU hebben in samenspraak met onze huisarts en kinderarts besloten om Eva voorlopig nog niet te behandelen. De onderzoeken zouden zo belastend zijn voor Eva (lichamelijk door alle narcoses maar vooral geestelijk) dat het voordeel niet opweegt tegen het nadeel. Besloten is nu dus, in samenspraak met ons natuurlijk, om Eva de komende tijd nauwlettend in de gaten te houden (dwz regelmatig urineonderzoek, bloedonderzoek en bloeddrukmetingen als dat lukt) en als de situatie verergerd dan pas ingrijpen.
Wij zijn er heel blij mee, de situatie is niet zo ernstig dat onmiddelijk ingrijpen gewenst is (wat heerlijk is want ze maakt al zoveel mee) maar ze wordt wel goed in de gaten gehouden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25167265
Dat is zeker fijn Lois!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:27:15 #65
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25167298
das wel heel fijn lois...
pi_25177791
Lois, dat is wel fijn inderdaad, fijn dat ze zo rekening houden met de behoeften van je kind!!
DANYEL EN THIJS
pi_25177849
IEKS!!!!!! Morgen is onze Saskia jarig!!!!!!!!!! *tijd stilzet*
DANYEL EN THIJS
  zondag 20 februari 2005 @ 13:50:50 #68
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25177958
Zo dat gaat inderdaad zo snel he catootje

[ Bericht 3% gewijzigd door babyfeet op 20-02-2005 19:46:11 ]
  FOK!fossiel zondag 20 februari 2005 @ 14:09:26 #69
2628 Karin
pi_25178242
Wij zijn alweer druk in de voorbereidingen voor Brams verjaardag Over 2 weken wordt onze klein man 2!
Omdat hij helemaal mallotig is van glijbanen willen wij graag een glijbaan voor hem kopen, samen met de opa's en oma's. Hij gaat altijd flink uit zijn dak op de glijbaan van Eva en Iris
even plaatje van internet geplukt voor de beeldvorming

Nu wilden wij voor hem het grote broertje daarvan kopen

Totdat we zagen dat dat trappetje aan de zijkant toch best wel heel moeilijk is. In Ballorig hadden ze hem staan maar hij kwam er echt niet zelf op.

Toen zag ik deze staan op internet en die leek me erg leuk

Gisteren zijn we naar de ToysRus gegaan. Maar irl ziet hij er een stuk minder leuk uit. De achterkant is best wel heel erg open en kan Bram er in zijn omstuimigheid behoorlijk snel vanaf vallen. Hij was zelf veel meer gecharmeerd van de speelhuisjes Zat maar kiekeboe te spelen met deurtjes en raampjes open en dicht. Nu stond er ook een speelhuisje met glijbaan eraan. Maar dat glijbaantje was best wel klein. Pfffff nu weten we het even niet meer. Aan de ene kant vind hij een huisje ook best leuk maarja die glijbanen stonden ook zo erg op elkaar dat daar ook niet echt lekker spelen was op dat moment. En dan denk ik toch dat wij voor onze eerste optie gaan, dat trappetje heeft hij vast heel snel door. Maarja er altijd bij moeten blijven staan was ook niet echt mijn bedoeling, het leek me juist zo leuk dat hij lekker buiten kon spelen en dat ik er fijn naast kon gaan zitten. Aan de andere kant, over een paar maanden kan hij het misschien weer wel, als het echt mooi weer wordt.
pi_25180898
lastig blijft het he: wat is nu leuk 'voor later'want je weet ook nooit hoe ze dan zijn en wat ze dan willen...... (2 jaar alweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
DANYEL EN THIJS
  zondag 20 februari 2005 @ 18:54:10 #71
3011 E.T.
pi_25182812
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:43 schreef Catootje het volgende:
IEKS!!!!!! Morgen is onze Saskia jarig!!!!!!!!!! *tijd stilzet*
En we hebben 't vandaag al gevierd
Vanavond uitgebreider verslag.. Nu eerst ff bankhangen.. Kinderverjaardagen zijn vermoeiend hoor! (ok, elke verjaardag )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:40:57 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25183499
Karin, ik zou gewoon voor jullie eerste keuze gaan. Voor je het weet klimt Bram daar met gemak zelf op. En hij is ook erg leuk, met een lekkere glijbaan. Die glijbaan bij zo'n speelhuisje kan nooit zo hoog zijn. En hadden Eva en Iris niet al een speelhuisje? Dan heb je alles zo dubbel.

Saskia, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben heel benieuwd naar je cadeautjes en je taart-ervaringen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25183592
Abonnement op de Ballorig geven Karin
Nee, serieus ik heb geen idee eigenlijk wat nu wijsheid is met die dingen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2005 @ 21:26:48 #74
43556 miss_dynastie
pi_25184203
Karin, ik denk dat hij dat trapje vanzelf onder de knie krijgt, hij wordt tenslotte alleen maar groter
En als je regelmatig oefent, moet dat toch kunnen?
pi_25185554
Chiara roept de hele dag MIJ! En dan met zo'n kattige toon Om de haverklap "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJJJJJJJJJJJJJJJJ"
Waren we vanochtend aan het verven, en ik vraag haar "mag ik de groene verfstift" even kijken welke kleur ze pakt. Pakt ze idd wel die groene, maar wil 'm niet aan mij geven "Neeeeh mama, MIJ!"

Toen ik het fietsje kocht bij de Blokker, hetzelfde euvel. Een ander kindje van een jaar of 3 kwam de winkel binnen lopen en zat aan het ge-etalleerde fietsje, Chiara was het er niet mee eens dat hij aan het fietsje kwam en riep naar het jongentje:"NEEEEH!, Mij fietsj!!!"
Hij had het al helemaal verprutst bij Chiara, even later liep hij langs haar, deed niets, keek niet naar d'r om er gebeurde niets, maar toch kreeg hij een enorme snauw:"NEEEEH MIJ!!" waarop het jochie doodleuk reageerde:"Hou je bek joh" Je kon me opvegen, ik moest zo lachen om dat ventje, groot gelijk had ie, maar zo'n klein knapie en zo'n grote bek,
Chiara had overigens niets door...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25185604
Hahahahahahahahahahahahahahaha grappig verhaal Mel!!!!

Dat klimding is leuk Karin. Zou ik lekker doen. Dan doet hij er langer mee dan dat je iets koopt wat hij al helemaal kan. Dan is de uitdaging er zo snel af.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:54:12 #77
3011 E.T.
pi_25185731
Ik zou 't ook doen hoor Karin.
Mocht je deze zomer nog niet zo zeker zijn van Bram op 't trappetje kan je er in het begin desnoods nog een stapel (tuinstoel)kussens/matrasje onder leggen voor het geval hij mocht vallen. Maar ik denk dat dat wel snel bekeken is hoor..
't is al een grote knul hoor!
  zondag 20 februari 2005 @ 23:51:46 #78
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25187018
ik zou het ook doen karin...

chiara
  Jubileum moderator maandag 21 februari 2005 @ 20:24:50 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25195243
Chiara !!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25196156
Morgen naar de tandarts. Bo voor de 2e keer en Janneke voor t eerst mee. Bo wil niet, laat Janneke maar gaan. (echt een held op sokken, als ze iets eng vind moet dr kleine zussie maar) Ben benieuwd hoe t gaat.
Als Bo iets niet wil of eng vind zegt ze ook vaak, nee dat mag ik niet, dat mag pas als ik groter ben. En als we wel een zeggen dat mag pas als je groter ben dan is ze juist al groot
Ze staat overgens op een wachtlijst bij de kinderfysio.

Janneke snottert nog veel en hoest als een oud mannetje. Maar heeft vanacht eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen Zo dat was me een tijd geleden heerlijk. Verder klimt ze en valt ze ontzettend veel. Is superdriftig omdat veel dingen niet gaan zoals ze wilt en ze zich nog niet verstaanbaar kan maken. Er komt nog steeds niet meer uit dan ties, ties. Lezen (plaatjes kijken en ties ties zeggen) vind ze heerlijk en voorgelezen worden ook. Ze is helemaal weg van het grote knuffelboek!!!! Dat heeft ze van ome doppie en tante lentemeisje gekregen omdat ze nichtje is geworden. En dat is echt haar lievelingsboek.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25196240
jessie wat lees ik nu, is er een oma overleden bij jullie... gecondoleerd.
pi_25196321
o en beterschap voor janneke.

piet valt momenteel ook weer veel vaker, en heeft dan veel behoefte aan troost & knuffels, hij vindt 't allemaal nog best moeilijk deze nieuwe situatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 21-02-2005 22:25:54 ]
pi_25196347
Hahahaha ben je aan t bijlezen Bix
En thx

Ja het is ook best heel wat he. Ik merkte dat bij Bo ook hoor. Bo viel ook een beetje terug in haar ontwikkeling. Die wilde weer als een bay een flesje drinken op schoot. Wilde ook ineens een speen. Dat soort dingen. Dat heb ik ook allemaal toegelaten hoor.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25196493
ja, piet wil nu ook steeds een speen!
pi_25196526

En Bo wilde dan ook weer op de commode liggen (pastte er niet meer liggend op maar hing er dan met dr benen over enzo)
Nou je zal nog wel meer dingen tegenkomen. (zoals weer ind e maxicosie willen, in t wipstoeltje, die babygym hartstikke tof vinden enz) Echt heel grappig word dat hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 21 februari 2005 @ 22:46:39 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25196700
Freek is al door de wipstoel gezakt , het valt idd allemaal niet mee voor ze..
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_25196802
Hahahaha wat grappig dat t zo herkenbaar is he!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 21 februari 2005 @ 22:54:52 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25196853
Maar later wordt het gelukkig ook heerlijk om af en toe de grote meid/jongen te zijn die al zoveel dingen kan die babietjes allemaal nog niet kunnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:03:25 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25196997
Ik kan niet wachten . Voorlopig moet ik alle zeilen bijzetten om te voorkomen dat ie baby doodligt/doofschreeuwt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:17:05 #90
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25202603
de laatste paar weken niet elke dag gelukkig maar 1 of 2 keer per week word kyllian wakker en zet het op een huilen het is dan rond een uur of 5 echt paniek..
je schrik je rot en de deuk zit in het plafond zo erg.
dan ga je naar zijn kamer en dan is het eerst wat hij zegt ik ben geschrokken .
dan vraag je dus waarom en dan zegt hij omdat het donker is.en gelijk erachter aan gaan we naar beneden..
dan zeg ik dus nee want het is nog slaap tijd dus je moet nog even slapen dan wil hij zijn speeldoossje aan en dan is het goed maar het begint nu toch wel een beetje te vervelen
nu wil ik dus gaan proberen om zijn klein lampje op zijn kamer te zetten dat hij toch iets ziet en dat hij niet schrikt..
ik hoop dat het helpt ...
  FOK!fossiel dinsdag 22 februari 2005 @ 11:57:14 #91
2628 Karin
pi_25203171
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:46 schreef Leah het volgende:
Freek is al door de wipstoel gezakt , het valt idd allemaal niet mee voor ze..
Ik zie het helemaal voor me

Ja we zijn er ook uit, we gaan voor onze eerste optie qua glijbaan. Als je op de zoldertrap kan klimmen kan je vast ook op dat trappetje klimmen vanmorgen even heel snel een schone broek van zolder gehaald en binnen 1 minuut was hij halverwege de trap. Ik proberen niet in paniek te raken en hem rustig naar beneden gepraat maar helaas, bij de een van de laatste treden viel hij toch Normaal zet ik hem altijd in zijn bed als ik even naar zolder toe moet maar hij zat nu zo lief te spelen dat ik dacht dat ik wel "even snel" naar boven toe kon
pi_25203306
Wat kunnen kinderen toch een verdrietjes hebben he... Groot worden valt maar niet mee, ik heb soms best respect voor die kinderen: leren lopen en praten en je uiten en al die grote veranderingen waar je geen invloed op hebt en zo...je moet het allemaal maar doen en meemaken!! Ik zou ook huilen
DANYEL EN THIJS
pi_25203771
Oeh jullie gaan bijna off-topic (http://forum.fok.nl/topic/670384) Het is idd bekend dat oudere kindjes vaak een terugval krijgen in de ontwikkeling bij de komst van een baby. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het hier zal aflopen, Chiara kruipt nu al graag in de babywagen, en wil straks ook ongetwijffeld in het wipeprtje zitten en ook spenen als de baby er 1 in de mond heeft... Ik ben benieuwd. Maar jullie geven daar gewoon aan toe, is dat de beste oplosing??

Het zou wel lekker zijn he Babyfeet als een lampje zou werken, ik hoop het voor jullie!

Oeh Bram gevallen, ja vallen, opstaan en weer door gaan zeg ik dan altijd... Het is wel sneu en zielig, maar ik vind het er bij horen...

Catoot, dat gevoel heb ik ook wel eens hoor, soms is Chiara ook wel een gefrustreerd, omdat ze iets wil zeggen of doen, maar het lukt nog niet goed, tja en dan krijg je soms tranen, omdat het toch verschrikkelijk lastig kan zijn om groter te worden...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25204043
Tik ik een heel verhaal valt fok weer weg Grr
Om een lang verhaal kort te houden. De meiden hielden bij de tandarts kunnen mondjes stevig dicht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25204102
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:28 schreef jessie het volgende:
Tik ik een heel verhaal valt fok weer weg Grr
Om een lang verhaal kort te houden. De meiden hielden bij de tandarts kunnen mondjes stevig dicht
Ik kan me er alles bij voorstellen whehehehehe!! Wat een verhalen hier joh, MIJN KIND GAAT DAT ALLEMAAL NIET DOEN!!! (aaaaaaaaahhh)

Hier heb ik net muffins gebakken, met behulp van dr Oetkers'lukt altijd garantie!!! Nog effe wat gekleurde hagelslag opstrooien en dan heb ik een feestelijk kinderlekkernij (hoop ik)
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2005 @ 13:43:48 #96
43556 miss_dynastie
pi_25204201
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:57 schreef Karin het volgende:
vanmorgen even heel snel een schone broek van zolder gehaald en binnen 1 minuut was hij halverwege de trap. Ik proberen niet in paniek te raken en hem rustig naar beneden gepraat maar helaas, bij de een van de laatste treden viel hij toch Normaal zet ik hem altijd in zijn bed als ik even naar zolder toe moet maar hij zat nu zo lief te spelen dat ik dacht dat ik wel "even snel" naar boven toe kon
He, jakkes, dan voel je je rot
pi_25215074
Catoot nu is ze echt een dreumusje!!!!!!!!!!!!!!!!! Vertel vertel vertel vertel.

Janneke heeft vanmorgen tot 5 voor half 10 geslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De dag ervoor was ze weer wakker vanaf 3 uur snachts tot dat we eruit konden dus ze had het wel nodig. Dat slapen van haar is vanaf de geboorte echt een ramp. En geregeld breekt t me op. Nu sliep ze dan heerlijk uit, maar was Bo al weer vroeg dus dan profiteer je er nog niet echt van. Maar goed, voor haar zelf was ik wel heel blij, want ze was stiksjaggie en nog steeds niet echt opgeknapt.
Bo heb ik bij oma gebracht die wilde daar spelen. Ze komt vanavond na t eten terug. Dus als Janneke dalijk wakker is weer even alleen aandacht voor haar. Hebben die meiden ook wel eens nodig.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25221718
Dit is gewoon niet leuk meer.
Bo werd eerder thuisgebracht door mijn ouders. Ze is weer ziek. hoesten, koorts en huilen. Ze wilde (logisch) naar huis.
Janneke wilde vanavond (en nog steeds niet) niet slapen. Logisch want die was pas tegen half 10 wakker vanochtend (maar ja die slaap had ze ook weer nodig door de gemiste uurtjes)
En Bo hoest wat af in dr slaap nu.
Getver ik zit er al helemaal doorheen en de nacht moet nog beginnen.
Het zit de laatste 2 weken niet zo mee. (en dat slapen van Janneke zit al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet mee )
Maar verder zie ik alles nog wel positief hoor en geniet ik volop
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:03:59 #99
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25221834
he jessie het zit ook niet mee met die meiden van je he...
beterschap voor hun en sterkte voor jou...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 22:06:27 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25221875
Hè Jessie, dat is ook balen zeg, dat Bo weer ziek is geworden En dat Janneke al zo lang slecht slaapt, dat breekt je ook op hoor.

Gelukkig maar dat ze zo'n lieve positieve mama hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')