Jaaaaa, fotoooooo van Liam!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe weer eens een fotootje vanLiam
????
De artsen van het VU hebben in samenspraak met onze huisarts en kinderarts besloten om Eva voorlopig nog niet te behandelen. De onderzoeken zouden zo belastend zijn voor Eva (lichamelijk door alle narcoses maar vooral geestelijk) dat het voordeel niet opweegt tegen het nadeel. Besloten is nu dus, in samenspraak met ons natuurlijk, om Eva de komende tijd nauwlettend in de gaten te houden (dwz regelmatig urineonderzoek, bloedonderzoek en bloeddrukmetingen als dat lukt) en als de situatie verergerd dan pas ingrijpen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Hoe zit t met de uitslagen van Eva? En de bevindingen voor die narcose ja of de nee? daar zou die arts toch eerst nog over nadenken?
En we hebben 't vandaag al gevierdquote:Op zondag 20 februari 2005 13:43 schreef Catootje het volgende:
IEKS!!!!!! Morgen is onze Saskia jarig!!!!!!!!!! *tijd stilzet*
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:46 schreef Leah het volgende:
Freek is al door de wipstoel gezakt, het valt idd allemaal niet mee voor ze..
Ik kan me er alles bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:28 schreef jessie het volgende:
Tik ik een heel verhaal valt fok weer weg Grr
Om een lang verhaal kort te houden. De meiden hielden bij de tandarts kunnen mondjes stevig dicht
He, jakkes, dan voel je je rotquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:57 schreef Karin het volgende:
vanmorgen even heel snel een schone broek van zolder gehaald en binnen 1 minuut was hij halverwege de trap. Ik proberen niet in paniek te raken en hem rustig naar beneden gepraat maar helaas, bij de een van de laatste treden viel hij tochNormaal zet ik hem altijd in zijn bed als ik even naar zolder toe moet maar hij zat nu zo lief te spelen dat ik dacht dat ik wel "even snel" naar boven toe kon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |