En de Hema Rookworstquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
De AH rookworst is prima te nassen, net als de unox rookworst.
Het gaat om een opwarmmaaltijd, druifquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een "quote:
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een "opwarmmmaaltijden" ?
Je bent er gewoon op uit om me af te zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Als je aardig kunt koken doe je niet aan opwarmmaaltijden.
Q.E.D.
als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
FYI: Mijn vader heeft zijn hele leven in de horeca gezeten, is lid van G.A.S.T. Nederland, is erkend vinoloog, kok en propietaire, geeft thans les in koken en serveren en organiseert culinaire trips naar het buitenland. Van hem heb ik geleerd wat ik weet, en getuige de reacties van mijn directe omgeving kan ik zeer behoorlijk koken, dus ik hoef me niet beledigd te voelen omdat een of andere dwangbuisjosti me uitmaakt voor slechte kokquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Als je aardig kunt koken doe je niet aan opwarmmaaltijden.
Q.E.D.
als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
Wat de Doctor zegtquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Maar volgens Hema recept.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:02 schreef Phaedrus het volgende:
Hema-rookworst wordt in de Unox-fabriek gemaakt.
* Phaedrus heeft in een grijs verleden daar schoongemaakt
De verse niet hoor...dat was de verpakte rookworst die ooit verkocht werd...quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:02 schreef Phaedrus het volgende:
Hema-rookworst wordt in de Unox-fabriek gemaakt.
Die, en alleen die !quote:
Nee, alsof niet duidelijk is waar jij de naam "Stiffmaster" vandaan hebt, ook lekker origineel. Als je je irriteert aan mijn avatar dan ga je toch lekker op een ander forum baggeren?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:09 schreef Stiffmaster het volgende:
Die van de Hema is de enige en echte.....
En jullie B.I.G.gers...ga eens wat illegaal muziek dowloaden en neem es een usericoon die origineel is....
Ik heb het niet over je naam en er zitten twee Fokkers met dezelfde avater en dat was ff verwarrend.....niet gelijk zo agressief hoor, daar word ik helemaal sneu van (zo nu heb je wat om op te reageren..open deuren!!)quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, alsof niet duidelijk is waar jij de naam "Stiffmaster" vandaan hebt, ook lekker origineel. Als je je irriteert aan mijn avatar dan ga je toch lekker op een ander forum baggeren?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Gammareactor het volgende:
(En ff geintje tussendoor
[afbeelding]
En laat nou net de AH worst daar een bewuste immitatie van zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:09 schreef laffer het volgende:
de ambachtelijke rookworst van unox (te vinden in de koelvakken) vind ik nogsteeds de lekkerste![]()
[afbeelding]
Je doet echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
1 ding echter, kunnen ze bij AH niet. Rookworst maken. De rookworst van de AH is een belediging voor het dier (of de dieren) waar het van geproduceerd is. Na opwarmen heb je een bijl nodig om erdoorheen te komen, en het komt in geen velden of wegen overeen met de subtiele smaak en hanteerbaarheid van de unox producten.
pas maar op, ze maken er ook de leverworst en bijna al je broodbelegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Reflex het volgende:
* Reflex maakt uit die buitengewoon slechte hint op dat petre86 in een rookworstenfabriek werkten vraagt zich af hoe dat is
vandaag nog gehadquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:19 schreef Nokia3310 het volgende:
Wat krijg ik opeens zin in een stamppot met rookworst... Woon in Londen en heb het al tijden niet meer gehad. Dat is echt het eerste wat ik ga eten als ik weer in NL ben (nog 3 weekjes, joehoe)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |