abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25111296
Nu hebben ze bij AH best goede maaltijden. Als je de 4groentenschotel met mascarpone links laat liggen en bij de ketjapmaaltijden het meerendeel van de saus weglaat (want drijft anders van je bord) is het assortiment best goed en ook goed te eten.

1 ding echter, kunnen ze bij AH niet. Rookworst maken. De rookworst van de AH is een belediging voor het dier (of de dieren) waar het van geproduceerd is. Na opwarmen heb je een bijl nodig om erdoorheen te komen, en het komt in geen velden of wegen overeen met de subtiele smaak en hanteerbaarheid van de unox producten.

De rest van de zuurkoolschotel is btw goed gevallen.

: r AH rookworst
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:17:08 #2
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_25111343
Helemaal gelijk, koop ook altijd een aparte rookworst als ik zo`n maaltijd eet. Rookworst van de hema of van unox is tenminste wel te eten
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_25111381
unox worsten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25111392
Hema rookworst
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:22:37 #5
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_25111443
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
De AH rookworst is prima te nassen, net als de unox rookworst.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_25111482
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
En de Hema Rookworst
pi_25111521
quote:
Het gaat om een opwarmmaaltijd, druif Daar valt niks aan te bereiden! Bovendien eet ik ook wel eens de Unox worsten uit de magnetron, en die smaken me dan voortreffelijk. Je vergelijking is dus kul.
Laptop kopen?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:32:30 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_25111633
Hema rookworst idd. Of (vaak) nog beter: slagersrookworst.
Ik heb al een boek.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:32:31 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_25111635
opwarmmaaltijden.....
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:33:38 #10
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_25111656
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:32 schreef DoctorB het volgende:
opwarmmaaltijden.....
Eensch
Ik heb al een boek.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:33:44 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25111660
Rookworst met stamppot in de magnetron is idd link, eigenlijk moet je m begraven onder de stamppot anders wordt ie te droog.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25111700
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:32 schreef DoctorB het volgende:
opwarmmaaltijden.....
Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een " opwarmmmaaltijden" ?

Je bent er gewoon op uit om me af te zeiken
Laptop kopen?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:39:56 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_25111755
verse rookworst
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:42:00 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_25111792
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een " opwarmmmaaltijden" ?

Je bent er gewoon op uit om me af te zeiken
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Als je aardig kunt koken doe je niet aan opwarmmaaltijden.
Q.E.D.

als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
pi_25111817
Die smerige plofworst?

Daarom voor mij geen stamppot-maaltijden meer, bah.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_25111920
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Q.E.D.

als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf ofzo
pi_25111959
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Q.E.D.

FYI: Mijn vader heeft zijn hele leven in de horeca gezeten, is lid van G.A.S.T. Nederland, is erkend vinoloog, kok en propietaire, geeft thans les in koken en serveren en organiseert culinaire trips naar het buitenland. Van hem heb ik geleerd wat ik weet, en getuige de reacties van mijn directe omgeving kan ik zeer behoorlijk koken, dus ik hoef me niet beledigd te voelen omdat een of andere dwangbuisjosti me uitmaakt voor slechte kok

Waar ik me wel aan stoor, is het feit dat je er al klakkeloos vanuit gaat dat ik het niet kan omdat ik ah maaltijden eet. De simpele verklaring is: Geen tijd. Ik ga niet 2x koken 's avonds, om ook de volgende middag warm te eten. Ik heb het al druk genoeg.

Kruip dus alsjeblieft weer in je hok en laat mij met rust
Laptop kopen?
pi_25112061
Hema rookworst...
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:02:36 #19
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_25112115
Hema-rookworst wordt in de Unox-fabriek gemaakt.

* Phaedrus heeft in een grijs verleden daar schoongemaakt
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_25112505
opwarmmaaltijden zijn gewoon _o_
ik kan ook koken, maar als ik alleen zit 's avonds en ik moet werken ofzo, dan ga ik toch echt geen geflambeerde eend met sinaasappelspul maken.. niet dat ik dat ooit maak verder maar het gaat om het idee
Time may change me.. But I can't change time
pi_25112949
quote:
Wat de Doctor zegt
En natuurlijk de hema worsten zijn ook goed te nassen
pi_25112977
Unox!!
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25113169
Laat ik nou net bij de hema een pak met daarin 2 broodjes, 2 hemaworsten en 2 zakjes saus gekocht hebbe. Pak anderhalve minuut in de magnetron en smullen maar
pi_25113238
Ik moet zo even langs de ah, broodjes en rookworst halen
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:55:23 #25
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25113259
Unox +O
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict