En de Hema Rookworstquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
De AH rookworst is prima te nassen, net als de unox rookworst.
Het gaat om een opwarmmaaltijd, druifquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
Je kunt gewoon geen rookworst bereiden (en dat zegt heel wat over de rest van je kookkunst)
Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een "quote:
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ah. En nu je inziet dat jouw opmerking over mijn kookkunst complete kul was, wat heb je daar nu op te zeggen ipv alleen een "opwarmmmaaltijden" ?
Je bent er gewoon op uit om me af te zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Als je aardig kunt koken doe je niet aan opwarmmaaltijden.
Q.E.D.
als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
FYI: Mijn vader heeft zijn hele leven in de horeca gezeten, is lid van G.A.S.T. Nederland, is erkend vinoloog, kok en propietaire, geeft thans les in koken en serveren en organiseert culinaire trips naar het buitenland. Van hem heb ik geleerd wat ik weet, en getuige de reacties van mijn directe omgeving kan ik zeer behoorlijk koken, dus ik hoef me niet beledigd te voelen omdat een of andere dwangbuisjosti me uitmaakt voor slechte kokquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Het feit dat je kiest voor opwarmmaaltijden ipv de maaltijd zelf te bereiden zegt genoeg.
Als je aardig kunt koken doe je niet aan opwarmmaaltijden.
Q.E.D.
als ik zin heb om iemand af te zeiken loop ik hiero wel naar iemand toe om hem recht in zijn gezicht in het bijzijn van al zijn collega's af te pissen. Daar heb ik geen internet voor nodig.
Wat de Doctor zegtquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef DoctorB het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |