op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijktquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
op een dag ben je het sleutelen zat en dan koop je een Honda omdat je wil rijden![]()
![]()
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoorquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef Didiot het volgende:
Trouwens ook lekker. Heb op de zaterdag dat ik m'n SV gekocht hebt m'n lidmaatschap van BMW Club Nederland opgezegt. Tot op heden nog niets van gehoordVinden me zeker een verrader dat ik naar een andere merk ben overgegaan
![]()
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Op een dag ben je je geld zat en koop je een honda omdat je teveel wilt betalen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef ploderus het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van die Club ligt hoog.. De post in het bejaardentehuis wordt opgespaard en maar één keer per week verspreid hoor
Da's mazda geen Hondaquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
zoom, zoooooooooooom, zoooom
![]()
Vieze signature jatterquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... ik zie nu opeens dat je sig best op die van mij lijkt
Alleen is die van mij de waarheid en probeer jij het te verdraaien![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat klopt je geeft het in 1x uit omdat ze vanaf het begin het al goed hebben gedaan,
en ze het niet later op spareparts moeten verdienen![]()
![]()
quote:Als je maar een bergje nokkenaskettingspanners en spanningsregelaars inslaat ben je safe!
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Een vriend van me leeft ook in die waan
Als van één merk de onderdelen duurder zijn is het wel Honda
Wat dat betreft is het net een japanse ducati
En om nou te zeggen dat het duurzamer is..
![]()
![]()
![]()
Terugroepacties hebben weinig met duurzaamheid te makenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
en verder kom ik niet,![]()
Zit er geen punt ' . ' op je toetsenbord?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren over Kawasakie en Honda zitten bedenken hoeveel terugroep acties er zijn geweest,
ik kan bijna van iedere kawa wel iets vinden wat er niet goed aan zou of kan zijn,
maar bij honda kom ik alleen bij CBR op nokkenaskettingspanner ( dat is een mooi scrabble woord)
en verder kom ik niet,![]()
Een 250cc 2 takt, en is dat ding 25 kw.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef Youssef het volgende:
Iemand nog een budget fietsje nodig
[afbeelding]Sjit, andere verkoper heeft zijn advertentie verwijder... wilde net bellen
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
Zie ik het nou verkeerd of kan het dan ook vrijdag na 17u (sluitingstijd werkplaats?)quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef Didiot het volgende:
Net Hans van Wijk weer opgebeld. Kan m'n SV zaterdag pas ophalen helaas. Maar ik kan 'm al vanaf 9.00 ophalen![]()
Dus het wordt zaterdag
quote:Te Koop Suzuki sv650S 1999
Omschrijving Beschrijving: SV650S '99
24000km, rood, in.zeer goede staat, goede banden, remmen...enz. Geheel origineel. Goed onderhouden. 1 ste eigenaar.
Prijs ¤ 3.450,00
Waarom is de rest van de maatschappij nou weer net wat sneller dan ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vrijdagmiddag .. als hij zaterdag om 9:00 klaar staat?
Yoessef: http://www.minimarkt.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |