bestquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier 2 echte foto's dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
nicequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
Volgens mijn is Fok MC wel een slecht begin, zorgt ervoor dat je van 'sportief rijden' wil gaan houden.Wel mooie honda eigenlijk, maarja, dan eerst nog even deze roze pimpmobiel checkte
![]()
[afbeelding]reeds 25kW
Kom maar op, ik kan wel wat hebben.... hoop ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:
Vers bloedRietvearder, rel jij hem in of doen we het gezamenlijk
onderin gebeurd er weinig zonder slippen maar hoogtoerig janken heeft ook zijn charmequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die is toch ook rozeIk zou eigenlijk voor een CBR600 gaan... meer vermogen onderin
Zo'n ZXR400 is onderin echt dood... die moet je echt constant op toeren houden wil je een beetje vooruit komen
Vraag maar aan OPM...
cbr is meer all round heb ik het idee, zxr-400 is wel weer een perfekte beginners fiets en heeft de looks meequote:Zo'n CBR600 is net wat relaxter te berijdenMaar een ZXR is wel lekker licht, een echt gooi en smijtfietsje
CBR is iets zwaarder maar ook wel mee te gummen
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
met mooie knippers (zou ik direct zwart spuiten) en mooi racegaas onder het zadel (met K)
zijn maar details he, waren wel leuke geweest dat wel maar is natuurlijk niet het belangrijkste...die dingen kun je zelf nog wel aanpassen naar je eigen smaak.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:Degene die ik ga kopen heeft een stel bagger bmp's gestuurd, dit is een indicatie
![]()
Ik zie dat die knipperkoelkasten heeft...
We zullen zien, de 400 moet ik nog even goed testrijden als het weer meezit. De zx6r vond ik wel relaxed rijden dus met die kan ik hem iig vergelijken. CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawismequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat een CBR600 een betere beginnersfiets ivm het allround karakter (het niet hele tijd op toeren hoeven te houden) Ik vind dat net iets relaxter, maar goedIk ben dan ook maar een saaie Bandit rijder
amen to thatquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
CBR vind ik ook zo oubollig sinds ik ben bekeerd tot het kawisme
Bij die van Raus zitten een aantal stickers onder de lak dus weghalen kan moeilijk zijn,quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwarte [afbeelding] motor over. dan kun je altijd nog je eigen (kleur) stickers erop plakken
gheghequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
HondaWe moeten de Honda rijders wel beperkt houden hoor hier, 3 is meer dan zat
Aersvearder? Smeerpijpquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms voel ik me net jullie AertVaeder
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Plo, ken je deze nog?
"Ben haske druk dus opbokken!"
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe sigHelemaal zelf verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |