Ok ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verschil is dat ik een zxr400 en zx6r in het echt meteenvind, en een CBR slechts
.
But I'd do her voor voor de prijs,
Als je die foto maar vaak genoeg bekijkt vind je hem vanzelfquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:40 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Hier nog even de foto zodat ik hem nog tig keer kan zien![]()
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweegquote:
Overweegquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, in die zin dat als ik geen geschikte vind en toch een aardig bedrag wil overhouden na de koop dat ik die dan overweeg
maar...die stickers kunnen eraf volgens mij, dan houd je een hele zwartequote:
De berijder moet nog uit de kast komen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
Zo een CBR staat ook vaak in de HvA (Hogeschool van Amsterdam voor de nono's) garage. Vind hem er een beetje raar uitzien
Maar ook wel mooi
Kantje boord gevalletje
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:45 schreef Didiot het volgende:
Of gewoon in de kleuren van de Turkse vlag spuiten
Voorlopig nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OverweegGraag of niet..
Wanneer kom je?
Vers bloedquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
Whoei! Ik heb zodadelijk m'n eerste motorrijles! Dus voor iedereen in Nijmegen: ren voor je leven!
Ik heb er zin in, hoewel ik er natuurlijk nog helemaal geen ruk van kan. Maar daar zijn dan weer die lessen woor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |