Nee: Bootjestochtquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:50 schreef Bowiefan het volgende:
voorbereidingen van een 11-straten tocht
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:06 schreef Bowiefan het volgende:
het kakt lekker in alweer in FOT....
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef Bowiefan het volgende:
mis Briggy ook beetje vanavond... ligt ze nog niet in bedmet d'r laptop
![]()
Ja ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:33 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gaan een tucky doen. Adieux paraplieux
Ik wacht wel op de AT versie danquote:Op donderdag 17 februari 2005 02:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
How about that?!Foto's van de 350D oftewel Rebel XT
Dit ziet er al aannemelijker uit dan het matige fotosoepdingetje dat tot op vandaag op het wilde wereldweb circuleerde.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
How about that?!Foto's van de 350D oftewel Rebel XT
quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:49 schreef Oceanonix het volgende:
Dat weet ik niet. Weet wel dat de mijne het deed!![]()
Laat je nog een paar beestjes overquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:14 schreef D70 het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik ga eens even kijken of de beestjes in Emmen ook wakker zijn
Ik was vannacht ziekquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef Bowiefan het volgende:
mis Briggy ook beetje vanavond... ligt ze nog niet in bedmet d'r laptop
![]()
Goedenmiddagquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was vannacht ziek(dus ik lag wel in bed, en ja de laptop was er ook
)
Vanochtend wakker geworden met knallende hoofdpijn dus maar een daggie thuis vandaag.
Kan ik mooi ff al jullie gebabbel bijlezen
volgende maand dan maar 'postkrikken' als onderwerpquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het hier RUSTig!!Nemen we het onderwerp niet een beetje te letterlijk op mensen?
Maar een slowchat dat je krijgt....quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
Dat zou ik dan toch anders formuleren. Ik denk niet dat de foto's dan overeenkomen met de policy
Dus je had een internetverbindingquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
Hallo![]()
mijn wekker is wel op tijd gegaan enzo. maar ik had een weigerende internet verbinding
nee, die had ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dus je had een internetverbinding
Je kan ook wat later opstaanquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee, die had ik niet.
hopelijk morgenochtend wel... anders verveel ik me weer tot in naar werk moet...
Mwoa druk op werk. Ben werk meer dat spuugzat eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
niet geweldig momenteel...
en fok werkt ook al niet mee
hoest met jou?
kan ook ,maar ik vind het fijn om 's ochtend beetje rustig aan te doen. en even e-mailen en fokken hoort daarbij.quote:
tis bijna weekend Flashquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa druk op werk. Ben werk meer dat spuugzat eigenlijk
Straks nog even bier halen, vanavond eens lekker voetbal kijkenHeb er helemaal zin in
Er waren minder beesten dan vorige maand had ik het idee.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Laat je nog een paar beestjes over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |