Nee, da's op de frontpage en zo.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:54 schreef Oceanonix het volgende:
Dan doe ik toch gezellig mee om dit topic vol te krijgen.
ze heeft al antwoord gegeven: Pindakaasquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Broodje bekklem... nee zegt mij ook niks.
Wie is er niet volumineus groot van geworden....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ze heeft al antwoord gegeven: Pindakaas
Ideaal geluiddempertje dus voor de kindersquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Kennen jullie die uitdrukking niet? Wanneer je 's ochtends met een nogal droge mond een broodje pindkaas eet, krijg je amper je kaken van elkaar zo plakt die zooi. Bek klem dus
dat klinkt niet altijd beter dan die situatie van mijquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:50 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb vanavond een feestje en er moet nog zoveel gebeuren!
Gelukkig kan ik morgen uitslapen tot kwart voor 2!quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat klinkt niet altijd beter dan die situatie van mij
ik maakte nog een typefoutje, het moest zijn:quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik morgen uitslapen tot kwart voor 2!
Dat is je eigen schuld, wekkers gaan niet uit zichzelf zo vroeg af!quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef Xilantof het volgende:
mijn wekker gaat trouwens om 4.50 uur
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wekkers gaan niet uit zichzelf zo vroeg af!![]()
Je ziet er blauw van.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan is ook weer thuis
het was koud in freezeland [afbeelding]
Aanstellerquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan is ook weer thuis
het was koud in freezeland [afbeelding]
* Iets mompelt over slurvenquote:
beertjekoudquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:12 schreef beertje_ het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor, het is berekoud![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:19 schreef Ouwesok het volgende:
Wees gerust, na de staatsgreep schaf ik als eerste die kou af
Dank je, k'dacht dat ik al wat vergeten was maar had theewater opstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |