De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen. En zoals het nu gaat in dit land met het kabinet BakEllende en ons allochtonen-probleempje, zal het hooliganisme alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef CasB het volgende:
Hoezo?
Is het de schuld van de regering dat die gasten net zo dom zijn als een amoebe?
Je bent gewoon te triest als je alleen maar naar voetbal wedstrijden gaat om te rellen. Ook als het buiten het stadion gebeurt is het triest.
Maar zoals eerder vermeldt: Van mij mogen alle hooligans elkaar de hersenen in slaan, maar doe het dan niet midden in de stad.
Zegt ie... veilig achter zijn beeldschermpjequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:00 schreef Riesj het volgende:
Eigenlijk is Deheldjes een puisterige held op sokken, die van thuis uit zich ligt af te trekken op stenengooiende (lees: wegrennende) "hooligans".
Get a life, net zoals al die andere "zwakzinnige" josti's...... dweep!![]()
Tja... zoals ik al zei: "ieder zijn meug"quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:42 schreef CasB het volgende:
Sinds wanneer is rellen een hobby? Het slaat echt nergens op wat je zegt...
Dat jij met een harde piemel naar elke voetbalwedstrijd kijkt in de hoop dat ze gaan rellen, tot daar aan toe.
Maar dat je het hooligan-zijn een normale gang van zaken vind snap ik echt niet.
Hypothetisch....quote:Stel je voor dat ik met mijn hechte vriendengroep jouw huis kort en klein sla...dan word je zeker ook niet boos omdat het onze hobby is?
quote:Anders kom ik ff langs![]()
Idd Riesj.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Riesj het volgende:
deHeldjes toch....jij bent zo stoer maar tegelijkertijd ow zo dom
!
Als je niet kunt begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans een kansloze minderheid in deze maatschappij vormen, echt dude, ik heb het met je te doen....de HAVO is niet meer iets wat het blijkbaar ooit geweest is....
Iemand met een normaal verstand denkt er nog niet eens aan te "rellen", een stad kort en klein te slaan (en kom niet aankakken met de zeik dat dat niet gebeurt, want dat gebeurt wel), mensen lastige te vallen met hun ow zo leipe gedrag...
Hoop dat jij snel de verkeerde "hooligan" tegenkoimt, alleen.. eens kijken of je dan nog eens de leipe relnicht uit durft te hangen! idioot!![]()
amenquote:Op woensdag 16 februari 2005 05:00 schreef UberPimp het volgende:
Voetbal![]()
Supporters![]()
![]()
Sport nummer 1 die verboden mag worden.
Er is geen enkele sport waarbij de belastingbetaler zoveel geld mag betalen
Ik ben niet stoer... ik voer een discussie... is dat nu een relevante opmerking? Slaat helemaal nergens op... Ik zou het zelfs infantiel kunnen noemen... En ik dom? Luister kees... dat mensen zoals jou het niet willen begrijpen.. tja daar kan ik niks aan doen... Maar wees dan eerlijk met jezelf en leg het niet op mijn Intelligentie... Want das natuurlijk erg gemakzuchtig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Riesj het volgende:
deHeldjes toch....jij bent zo stoer maar tegelijkertijd ow zo dom
!
Pff als jij niet kan begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans ook maar mensen zijn... En dat "kansloos" is jouw mening DWZ: dat niet iedereen het daar mee eens is. Dus jij hebt meer last van hooligans, dan die vieze Junks in je binnenstad.. Het wordt allemaal zo Opgeblazen...quote:Als je niet kunt begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans een kansloze minderheid in deze maatschappij vormen, echt dude, ik heb het met je te doen....de HAVO is niet meer iets wat het blijkbaar ooit geweest is....
Iemand met een normaal verstand denkt nog niet eens aan te "sky-diven"... Welke idioot springt nu op 5 kilometer hoog uit een vliegtuig?? En dan vlak voordat ie de grond gaat raken een parachute opentrekken... Dat is toch absurd?? Willen die mensen graag dood ofzo?quote:Iemand met een normaal verstand denkt er nog niet eens aan te "rellen", een stad kort en klein te slaan (en kom niet aankakken met de zeik dat dat niet gebeurt, want dat gebeurt wel), mensen lastige te vallen met hun ow zo leipe gedrag...
Denk je dat ik "ze" nog nooit gekregen heb van een groep? Jij kent me niet... dus lul niet zo dom. Ik weet waar ik over praat.. Weet jij hoe het is? vast niet.. praatjesmaker..quote:Hoop dat jij snel de verkeerde "hooligan" tegenkoimt, alleen.. eens kijken of je dan nog eens de leipe relnicht uit durft te hangen! idioot!![]()
Je ziet toch dat het wel kan... Wat voor de een normaal is, is voor de andere abnormaal. Zo zit het leven in elkaar. En rellen is ook niet normaal... als het normaal zou zijn zou ik er niks aan vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:16 schreef CasB het volgende:
Het gaat erom dat het normaal vinden van rellen gewoon vaag is...dat kun je niet goed vinden of beamen of er begrip voor hebben.
Als je dat wel doet dan spoor je gewoon niet...
Zo kun je ook goedkeuren dat sommige mensen hun moeder afslachten, villen en vervolgens haar huid gebruiken als jas.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:11 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het wel kan... Wat voor de een normaal is, is voor de andere abnormaal. Zo zit het leven in elkaar. En rellen is ook niet normaal... als het normaal zou zijn zou ik er niks aan vinden.
Maar jah.. wie is normaal? Niemand...
En wie spoort wel? Ben jij dan normaal? Spoor jij wel dan?
Ik kan van me eigen zeggen dat ik niet spoor, en al helemaal niet normaal ben.
"perfect zijn is saai, abnormaal zijn is menselijk"
Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo kun je ook goedkeuren dat sommige mensen hun moeder afslachten, villen en vervolgens haar huid gebruiken als jas.
Tjsa... overal heb je "rotte appels"....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef Suke het volgende:
Die 2 gasten slaan alleen elkaar dan. Hooligans vallen ook voetballers lastig en gooien stenen op bussen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Kut-nerds die met hun dikke reet alleen maar op fok zitten en gamen
Nee..helemaal niet gek... maar de TS en Co houden van overdrijven... zo blijkt..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:30 schreef Tobbes het volgende:
Is het gek als ik nu zo'n 50 keer in de Arena geweest ben en nooit echte rellen heb meegemaakt?![]()
![]()
Funny links, pics & clipsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:44 schreef Controle het volgende:
Ach gussie je heb een site ontdekt, wat knap!
Dat bedoel ik er maar weer mee ,, zeker weer trots op hoe de zogenaamde SUPPORTERS zich hebben gedragen tijdens de wedstrijd ? goh wat waren ze weer stoer met hun vuurwerk etc etcquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:04 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Nee..helemaal niet gek... maar de TS en Co houden van overdrijven... zo blijkt..
wat ben jij een triest mannetje.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:35 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen. En zoals het nu gaat in dit land met het kabinet BakEllende en ons allochtonen-probleempje, zal het hooliganisme alleen maar erger worden.
Hooligans zien het als hun "hobby". En zijn er voor de helft van de dag mee bezig. Een harde kern is een hechte vrienden-club. Mensen moeten elkaar kunnen vertrouwen.
De een doet aan Sky-divingvoor de kick...
De ander bunjee-jumpen voor de kick...
De rest gaat op haaien vissen voor de kick...
En wij slaan elkaar de koppen in...voor de kick...
Ieder zijn meug, zeg ik maar.... En wat je laatste zin betreft: Jij bent de enige die het begrijpt CasB.
Is dat alles wat je te zeggen hebt? Wie is dan triest?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat ben jij een triest mannetje.....
brrrrrrrrrrrrr
Zèlfs tussen de voetbalhooligans!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:27 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Tjsa... overal heb je "rotte appels"....
Ten eerste het was in de KUIP en dat is geen godentempel...ten tweede: die SUPPORTERS dat waren er misschien 5 van de 50000...... Ik denk dat we blij mochten zijn als slechts 5 op de 50000(=ongeveer 0,01 procent) van de Nederlanders zich zou misdragen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er maar weer mee ,, zeker weer trots op hoe de zogenaamde SUPPORTERS zich hebben gedragen tijdens de wedstrijd ? goh wat waren ze weer stoer met hun vuurwerk etc etc
maar dat zal ook wel normaal zijn in jou ogen.kunnen we weer vergelijken dat andere liever sky-diven![]()
Dat vind ik wel meevallen. Het wordt wel allemaal veel groter uitgemeten; die spreekkoren krijgen in de media zo veel aandacht dat je bijna zou vergeten dat het niet zo veel voorstelt. 'Silvie is de hoer van Amsterdam', gaap... gisteren werd dat zelfs in de tram geroepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ach ja, tegenwoordig verbaas ik me er al bijna niet meer over, het is zo normaal geworden, jammer genoeg.
Supporters?? Dat zijn geen hooligans... sommige willen dat mischien zijn... maar ze zijn het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er maar weer mee ,, zeker weer trots op hoe de zogenaamde SUPPORTERS zich hebben gedragen tijdens de wedstrijd ? goh wat waren ze weer stoer met hun vuurwerk etc etc
maar dat zal ook wel normaal zijn in jou ogen.kunnen we weer vergelijken dat andere liever sky-diven![]()
ja ik snap best dat het ongeloofwaardig klinkt... maar het is zo....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zèlfs tussen de voetbalhooligans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |