abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25127821
Hoezo?
Is het de schuld van de regering dat die gasten net zo dom zijn als een amoebe?

Je bent gewoon te triest als je alleen maar naar voetbal wedstrijden gaat om te rellen. Ook als het buiten het stadion gebeurt is het triest.

Maar zoals eerder vermeldt: Van mij mogen alle hooligans elkaar de hersenen in slaan, maar doe het dan niet midden in de stad.
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:35:39 #42
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25129329
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef CasB het volgende:
Hoezo?
Is het de schuld van de regering dat die gasten net zo dom zijn als een amoebe?

Je bent gewoon te triest als je alleen maar naar voetbal wedstrijden gaat om te rellen. Ook als het buiten het stadion gebeurt is het triest.

Maar zoals eerder vermeldt: Van mij mogen alle hooligans elkaar de hersenen in slaan, maar doe het dan niet midden in de stad.
De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen. En zoals het nu gaat in dit land met het kabinet BakEllende en ons allochtonen-probleempje, zal het hooliganisme alleen maar erger worden.
Hooligans zien het als hun "hobby". En zijn er voor de helft van de dag mee bezig. Een harde kern is een hechte vrienden-club. Mensen moeten elkaar kunnen vertrouwen.
De een doet aan Sky-divingvoor de kick...
De ander bunjee-jumpen voor de kick...
De rest gaat op haaien vissen voor de kick...
En wij slaan elkaar de koppen in...voor de kick...

Ieder zijn meug, zeg ik maar.... En wat je laatste zin betreft: Jij bent de enige die het begrijpt CasB.
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_25131490
Eigenlijk is Deheldjes een puisterige held op sokken, die van thuis uit zich ligt af te trekken op stenengooiende (lees: wegrennende) "hooligans".

Get a life, net zoals al die andere "zwakzinnige" josti's...... dweep!
Red levens!!! www.mobilehero.nl
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:35:07 #44
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25132142
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:00 schreef Riesj het volgende:
Eigenlijk is Deheldjes een puisterige held op sokken, die van thuis uit zich ligt af te trekken op stenengooiende (lees: wegrennende) "hooligans".

Get a life, net zoals al die andere "zwakzinnige" josti's...... dweep!
Zegt ie... veilig achter zijn beeldschermpje

En hoezo wegrennend? Ken ik jou? En welke andere?
Praatjesmaker...
pi_25132278
Ik heb ook niets met Hooligans, maar het heeft NIETS met het voetbal zelf te maken. Voetbal is nou eenmaal de nummer 1 sport in Nederland, dus trekt iedereen daar naar toe. Dus ook de gasten die willen mattn voor hun club.

Als hockey de nummer 1 volkssport zou zijn zouden er dus Hockeyhoolingans zijn. Zo werkt het (helaas) nou eenmaal. Ik ben zelf bloedfanatiek Ajax supporter, maar vechten voor mijn club? . Wat heeft mijn club daaraan? hebben ze dan opeens gewonnen met 2-1 van twente ipv verloren? nee dus, dus heeft het imho geen nut. Ik heb een "gezonde" hekel aan psv'ers en f'noorders, maar kan net zo goed in de kroeg een biertje met ze drinken.

Maar het heeft dus NIETS met het voetbal opzich te maken, dat is slechts het excuus erachter.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25132286
Sinds wanneer is rellen een hobby? Het slaat echt nergens op wat je zegt...
Dat jij met een harde piemel naar elke voetbalwedstrijd kijkt in de hoop dat ze gaan rellen, tot daar aan toe.
Maar dat je het hooligan-zijn een normale gang van zaken vind snap ik echt niet.

Stel je voor dat ik met mijn hechte vriendengroep jouw huis kort en klein sla...dan word je zeker ook niet boos omdat het onze hobby is?

Anders kom ik ff langs
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:48:55 #47
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25132411
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:42 schreef CasB het volgende:
Sinds wanneer is rellen een hobby? Het slaat echt nergens op wat je zegt...
Dat jij met een harde piemel naar elke voetbalwedstrijd kijkt in de hoop dat ze gaan rellen, tot daar aan toe.
Maar dat je het hooligan-zijn een normale gang van zaken vind snap ik echt niet.
Tja... zoals ik al zei: "ieder zijn meug"
En je hoeft het niet te snappen... alleen maar Weten dat andere mensen het Wel snappen.
quote:
Stel je voor dat ik met mijn hechte vriendengroep jouw huis kort en klein sla...dan word je zeker ook niet boos omdat het onze hobby is?
Hypothetisch....
quote:
Anders kom ik ff langs
pi_25132835
deHeldjes toch.... jij bent zo stoer maar tegelijkertijd ow zo dom !

Als je niet kunt begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans een kansloze minderheid in deze maatschappij vormen, echt dude, ik heb het met je te doen.... de HAVO is niet meer iets wat het blijkbaar ooit geweest is....

Iemand met een normaal verstand denkt er nog niet eens aan te "rellen", een stad kort en klein te slaan (en kom niet aankakken met de zeik dat dat niet gebeurt, want dat gebeurt wel), mensen lastige te vallen met hun ow zo leipe gedrag...

Hoop dat jij snel de verkeerde "hooligan" tegenkoimt, alleen.. eens kijken of je dan nog eens de leipe relnicht uit durft te hangen! idioot!
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_25133003
Riesj YOUR THE MAN!!!
Hoal un tit oet!!
pi_25135205
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Riesj het volgende:

Als je niet kunt begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans een kansloze minderheid in deze maatschappij vormen, echt dude, ik heb het met je te doen.... de HAVO is niet meer iets wat het blijkbaar ooit geweest is....

Iemand met een normaal verstand denkt er nog niet eens aan te "rellen", een stad kort en klein te slaan (en kom niet aankakken met de zeik dat dat niet gebeurt, want dat gebeurt wel), mensen lastige te vallen met hun ow zo leipe gedrag...

Hoop dat jij snel de verkeerde "hooligan" tegenkoimt, alleen.. eens kijken of je dan nog eens de leipe relnicht uit durft te hangen! idioot!
Idd Riesj.

Voor rest... Ajax
pi_25138209
Een goede vechtpartij kan zeer ontspannend werken. Verder sluit ik me aan bij HW; ik kan met hem best een biertje drinken ook al is het een neus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Spellchecker vrijdag 18 februari 2005 @ 04:43:43 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25139578
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 05:00 schreef UberPimp het volgende:
Voetbal

Supporters

Sport nummer 1 die verboden mag worden.

Er is geen enkele sport waarbij de belastingbetaler zoveel geld mag betalen
amen
Tevens -purist.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:11:03 #53
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25142880
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Riesj het volgende:
Ik ben niet stoer... ik voer een discussie... is dat nu een relevante opmerking? Slaat helemaal nergens op... Ik zou het zelfs infantiel kunnen noemen... En ik dom? Luister kees... dat mensen zoals jou het niet willen begrijpen.. tja daar kan ik niks aan doen... Maar wees dan eerlijk met jezelf en leg het niet op mijn Intelligentie... Want das natuurlijk erg gemakzuchtig.
quote:
Pff als jij niet kan begrijpen/snappen/beseffen dat hooligans ook maar mensen zijn... En dat "kansloos" is jouw mening DWZ: dat niet iedereen het daar mee eens is. Dus jij hebt meer last van hooligans, dan die vieze Junks in je binnenstad.. Het wordt allemaal zo Opgeblazen...
quote:
Iemand met een normaal verstand denkt nog niet eens aan te "sky-diven"... Welke idioot springt nu op 5 kilometer hoog uit een vliegtuig?? En dan vlak voordat ie de grond gaat raken een parachute opentrekken... Dat is toch absurd?? Willen die mensen graag dood ofzo?
Zo kan ik wel over alles iets zeggen
Maar je reactie is alweer zoo... hypothetisch en ook bullshit... Want bewijs mij maar es dat er nog ergens steden worden gemold... Wat feyenoord in Basel? Tja... dat krijg je als politie er voor zorgt dat de 2 hooligan-groepen elkaar niet tegenkomt...
quote:
Denk je dat ik "ze" nog nooit gekregen heb van een groep? Jij kent me niet... dus lul niet zo dom. Ik weet waar ik over praat.. Weet jij hoe het is? vast niet.. praatjesmaker..

Vatos Loco's Por La Vida! :w
pi_25143923
Het gaat erom dat het normaal vinden van rellen gewoon vaag is...dat kun je niet goed vinden of beamen of er begrip voor hebben.
Als je dat wel doet dan spoor je gewoon niet...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:11:46 #55
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25145488
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:16 schreef CasB het volgende:
Het gaat erom dat het normaal vinden van rellen gewoon vaag is...dat kun je niet goed vinden of beamen of er begrip voor hebben.
Als je dat wel doet dan spoor je gewoon niet...
Je ziet toch dat het wel kan... Wat voor de een normaal is, is voor de andere abnormaal. Zo zit het leven in elkaar. En rellen is ook niet normaal... als het normaal zou zijn zou ik er niks aan vinden.
Maar jah.. wie is normaal? Niemand...
En wie spoort wel? Ben jij dan normaal? Spoor jij wel dan?
Ik kan van me eigen zeggen dat ik niet spoor, en al helemaal niet normaal ben.
"perfect zijn is saai, abnormaal zijn is menselijk"
pi_25145679
Hooliganisme is één van de laagste vormen van onnozel kuddegedrag .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25145694
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:11 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Je ziet toch dat het wel kan... Wat voor de een normaal is, is voor de andere abnormaal. Zo zit het leven in elkaar. En rellen is ook niet normaal... als het normaal zou zijn zou ik er niks aan vinden.
Maar jah.. wie is normaal? Niemand...
En wie spoort wel? Ben jij dan normaal? Spoor jij wel dan?
Ik kan van me eigen zeggen dat ik niet spoor, en al helemaal niet normaal ben.
"perfect zijn is saai, abnormaal zijn is menselijk"
Zo kun je ook goedkeuren dat sommige mensen hun moeder afslachten, villen en vervolgens haar huid gebruiken als jas.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25146067
Als niemand er last van zou hebben zou het nog niet zo erg zijn, maar dit is dus wel het geval...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:50:58 #59
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25146950
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zo kun je ook goedkeuren dat sommige mensen hun moeder afslachten, villen en vervolgens haar huid gebruiken als jas.
Oke... in principe heb je gelijk... en is het ongeveer hetzelfde.. Maar niet met elkaar vergelijkbaar... Het is een extreem voorbeeld.
Maar cage-fighten... dat mag bijvoorbeeld weer wel... Terwijl het eigenlijk ook hetzelfde is. Alleen dan op kleine schaal...
Maar denk erover na: 2 Gasten die mekaar de koppen inslaan voor het vermaak van publiek...
Wat is qua "kern" het verschil? Niets toch... Dus kan ik stellen dat het "afkeuren" van hooliganisme zelfs Hypocriet is.
pi_25147392
Die 2 gasten slaan alleen elkaar dan. Hooligans vallen ook voetballers lastig en gooien stenen op bussen.
pi_25147432
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
voetbal

hooligans
Amen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:15 #62
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25147511
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef Suke het volgende:
Die 2 gasten slaan alleen elkaar dan. Hooligans vallen ook voetballers lastig en gooien stenen op bussen.
Tjsa... overal heb je "rotte appels"....
En als jij een steen door de bus krijgt is er vooraf waarschijnlijk iets gebeurt waardoor er stenen op je bus worden gegooid...
pi_25147519
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:08 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Kut-nerds die met hun dikke reet alleen maar op fok zitten en gamen
pi_25147562
Is het gek als ik nu zo'n 50 keer in de Arena geweest ben en nooit echte rellen heb meegemaakt?

pi_25147754
Ach gussie je heb een site ontdekt, wat knap!
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:04:50 #66
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25148172
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:30 schreef Tobbes het volgende:
Is het gek als ik nu zo'n 50 keer in de Arena geweest ben en nooit echte rellen heb meegemaakt?

Nee..helemaal niet gek... maar de TS en Co houden van overdrijven... zo blijkt..
  Spellchecker vrijdag 18 februari 2005 @ 19:24:00 #67
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25149485
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:44 schreef Controle het volgende:
Ach gussie je heb een site ontdekt, wat knap!
Funny links, pics & clips
Tevens -purist.
pi_25243984
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:04 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Nee..helemaal niet gek... maar de TS en Co houden van overdrijven... zo blijkt..
Dat bedoel ik er maar weer mee ,, zeker weer trots op hoe de zogenaamde SUPPORTERS zich hebben gedragen tijdens de wedstrijd ? goh wat waren ze weer stoer met hun vuurwerk etc etc
maar dat zal ook wel normaal zijn in jou ogen.kunnen we weer vergelijken dat andere liever sky-diven
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:12 #69
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25246906
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:35 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

De regering wekt frustratie's op bij bepaalde mensen. Die mensen gebruiken hooliganisme om hun "ei" kwijt te kunnen. En zoals het nu gaat in dit land met het kabinet BakEllende en ons allochtonen-probleempje, zal het hooliganisme alleen maar erger worden.
Hooligans zien het als hun "hobby". En zijn er voor de helft van de dag mee bezig. Een harde kern is een hechte vrienden-club. Mensen moeten elkaar kunnen vertrouwen.
De een doet aan Sky-divingvoor de kick...
De ander bunjee-jumpen voor de kick...
De rest gaat op haaien vissen voor de kick...
En wij slaan elkaar de koppen in...voor de kick...

Ieder zijn meug, zeg ik maar.... En wat je laatste zin betreft: Jij bent de enige die het begrijpt CasB.
wat ben jij een triest mannetje.....
brrrrrrrrrrrrr
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:18:34 #70
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25247369
Krekker is de bom!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:54:49 #71
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25247914
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef buzzer het volgende:

[..]

wat ben jij een triest mannetje.....
brrrrrrrrrrrrr
Is dat alles wat je te zeggen hebt? Wie is dan triest?
pi_25248841
hoo·li·gan (de ~ (m.), ~s)
1 vandaal bij voetbalwedstrijden => voetbalvandaal

Touch my tralalaaa
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:12:33 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25249030
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:27 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Tjsa... overal heb je "rotte appels"....
Zèlfs tussen de voetbalhooligans!
Krekker is de bom!
pi_25249122
pi_25250392
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er maar weer mee ,, zeker weer trots op hoe de zogenaamde SUPPORTERS zich hebben gedragen tijdens de wedstrijd ? goh wat waren ze weer stoer met hun vuurwerk etc etc
maar dat zal ook wel normaal zijn in jou ogen.kunnen we weer vergelijken dat andere liever sky-diven
Ten eerste het was in de KUIP en dat is geen godentempel...ten tweede: die SUPPORTERS dat waren er misschien 5 van de 50000...... Ik denk dat we blij mochten zijn als slechts 5 op de 50000(=ongeveer 0,01 procent) van de Nederlanders zich zou misdragen...
pi_25251317
Wat er gisteravond gebeurde was echt bedroevend.
pi_25251437
Ach ja, tegenwoordig verbaas ik me er al bijna niet meer over, het is zo normaal geworden, jammer genoeg.
pi_25251957
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ach ja, tegenwoordig verbaas ik me er al bijna niet meer over, het is zo normaal geworden, jammer genoeg.
Dat vind ik wel meevallen. Het wordt wel allemaal veel groter uitgemeten; die spreekkoren krijgen in de media zo veel aandacht dat je bijna zou vergeten dat het niet zo veel voorstelt. 'Silvie is de hoer van Amsterdam', gaap... gisteren werd dat zelfs in de tram geroepen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:12:25 #79
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25252544
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

Supporters?? Dat zijn geen hooligans... sommige willen dat mischien zijn... maar ze zijn het niet.
Daar gaat het dus al bij Jou fout...
Hooligans doen niks met vuurwerk in een stadion.... dat zijn supporters... TIFO teams etc etc..
IMO is dat normaal ja.... in de meeste stadions is het zelfs toegestaan...mits er overlegd is met het bestuur...
En wat zou daar dan mis mee zijn, Kees?
Ja en ook al nagedacht waarom ik de vergelijking met sky-diven kan maken?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:16:23 #80
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25252600
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zèlfs tussen de voetbalhooligans!
ja ik snap best dat het ongeloofwaardig klinkt... maar het is zo....

Als er rellen zijn geweest waarbij "kameraden" zijn weggerend, worden die wegrenners hardhandig aangepakt.... als je begrijpt wat ik bedoel... (soort van: "de rotte appelen ertussenuit halen")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')