Dit toernooi vind plaats d.m.v. een ongestuurde loting. En dat levert soms wel eens curieuze lotingen op in vroege rondes.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:52 schreef i12FOK het volgende:
Hoe heeft Annacone in hemelsnaam zover kunnen komen???
WTH is John McEnroe gebleven????????
Zo zie je maar weer, je bent dr ff niet bij, en ze rossen meteen de meest geniale touch tennisser aller tijden uit het toernooi!
Ik zie het net...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit toernooi vind plaats d.m.v. een ongestuurde loting. En dat levert soms wel eens curieuze lotingen op in vroege rondes.
Annacone heeft vooralsnog een vrij gunstige loting gekend.
En wat McEnroe betreft, die lootte de vorige ronde tegen Agassi.
Haha, in de eerste ronde stemde er iemand op Manuel Orantes ipv Sampras.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:26 schreef Troel het volgende:
Erg leuk dat de persoon tegenover Pete nu eindelijk wel stemmen krijgt
Dat was dan vast een foutjequote:Op woensdag 16 februari 2005 11:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haha, in de eerste ronde stemde er iemand op Manuel Orantes ipv Sampras.
Zo vind jij dat.quote:
Voorlopig ziet het er somberder uit voor Roger hoor, of probeerde je een vals-sentiment-campagne voor Edberg te starten?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Edberg dreigt eruit te gaan, er was geen man die mooier tenniste aan het net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat er zoveel spelers nog zo dicht bij elkaar liggen!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ok je dreigt toch gelijk te gaan hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Edberg dreigt eruit te gaan, er was geen man die mooier tenniste aan het net
quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:35 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het er somberder uit voor Roger hoor, of probeerde je een vals-sentiment-campagne voor Edberg te starten?
Dit commentaar snap ik niet. Het gaat om Safin - Lendl, Federer heeft hier toch niets mee te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:54 schreef vluggejapie het volgende:
8. Marat Safin - Ivan Lendl; Ik ben fan van Safin. Als hij in topvorm is, staat hij op gelijke hoogte met een Federen in topvorm
Het gaat erom wat jij persoonlijk de beste tennisser vindt. Je persoonlijke voorkeur mag dus best naar voren komen, iedereen let namelijk op andere dingen!quote:Op zondag 20 februari 2005 01:22 schreef andre77 het volgende:
Heb gaat toch om de grootste tennisser ooit ? Of heb ik het niet goed begrepen en telt je persoonlijke voorkeur ook mee ? Het is toch ongelooflijk dat Forget en Bjorkman hier tussenstaan en ook nog stemmen krijgen. Richard Krajicek om maar iemand te noemen is veel beter dan die 2.
Daarnaast dreigt Borg te verdwijnen. Hij is de beste tennisser ooit. Hij won 4 jaar achter elkaar Roland Garros en 5 jaar achter elkaar Wimbledon en was jarenlang onklopbaar. Ik zou zeggen: 1. Borg, 2. Sampras, 3. Federer, 4. Connors, 5. McEnroe, 6. Lendl, 7. Agassi, 8. Vilas
Hoe heb je dat uitgerekend? Sampras heeft in heel wat meer finales gestaan dan Federer.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:26 schreef andre77 het volgende:
Nog een mooi statistiekje.
Percentage gewonnen finales van de toppers:
Federer 74,2
Sampras 72,7
McEnroe 71,0
Borg 70,4
Connors 69,5
Agassi 67,8
Lendl 65,3
Edberg 53,8
Edberg staat wel mijlenver achter op de rest.
Je kunt je niet weten, omdat de loting ongestuurd is. We kunnen nog wel eens een heel veraasende finale krijgenquote:Op zondag 20 februari 2005 01:44 schreef Norrage het volgende:
Bjorkman heeft wel weer heel veel gepresteerd in de dubbel dus daar kan je opzich nog wel naar kijken...Maar die Forget is mij inderdaad een heel groot raadsel..Verder kan je alles niet echt vermijden denk ik...Waarom zou je een verkiezing houden als deze als je het eigenlijk al weet?:P
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Onbegrijpelijk dat Edberg zoveel stemmen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |