Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten![]()
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiekwaar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers![]()
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
En hoeveel van die 21.000 kwamen uit bijvoorbeeld Suriname, Marokko, Turkije, Azie, Afrika of Nederlands Indie?quote:Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.
Als je gelezen had had je kunnen lezen dat daat gewoon rekening mee gehouden isquote:Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
800.000 werklozen(c.q. lamballen) hebben en 383 van die 800.000 bereid zijn om te gaan werken in de tuinbouw en dit zonder gevolgen laten zodat je Polen al dan niet legaal moet halenquote:nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.quote:Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
Je moet niet zo zeuren... over... zeuren...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden
Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragenquote:mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorgquote:Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken?
Terugsturen naar waar ze vandaan komenquote:Bijstandsmoeders?
Wat een kneuzige reactie. Ik geef jou bij deze de schuld voor alle problemen in nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ![]()
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster![]()
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster![]()
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie![]()
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.
Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
ik had het niet over de immi- dan wel emigratie van deze mensen, het was een vraag omdat hij imho stelde dat hij alleen de AOW een goed instituut vond, en daarom wilde ik opheldering of ik dit goed gezien hadquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
[..]
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
[..]
Terugsturen naar waar ze vandaan komen
desiredbard, waar ik op reageerdequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Hij in deze?
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij quotte je toch echt mij
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neemquote:zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten, 11 september, 11 maart, de moord op Pim en op Van Gogh.quote:DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |