Tears of the sun idd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tears of the Sun bedoel je?
Met Bruce Willis en Monica Bellucci, daar dacht ik ook aan eigenlijk.
Okay.quote:
natuurlijk wist je datquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael Rappaport
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:51 schreef Forumschorem het volgende:
Speelde hij niet die gast die een neonazi werd en die iedereen overhoop schoot vanuit de klokketoren in Higher Learning?
Elisabeth Shue misschien?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Door welke actrice werd Claudia Wells vervangen als Jennifer Parker in Back to the future II & III ?
Inderdaad. Wells leed aan manische depresiviteit moest daarom uitvallen.quote:
correctquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Jessica Tandy?
Correct!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:43 schreef Sheridana het volgende:
Tom Cruise:
Legend
Eyes Wide Shut
Vanilla Sky
Days of Thunder
The Firm
Risky business
Interview with the vampire
A few Good man
The outsiders
The colour of money
All the right moves
mission impossible
Het is vrijdag he...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:50 schreef Chielus het volgende:
Hallo, zijn we opeens allemaal weer wakker....
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Stand by me
volgens mij gaat het nu echt opvallen dat we een en dezelfde persoon zijn Sheriquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:39 schreef Sheridana het volgende:
michelle rodriguez, girlfight?
ssshht...misschien hebben ze het nog niet door...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
volgens mij gaat het nu echt opvallen dat we een en dezelfde persoon zijn Sheri
Sheridana +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |