Advocaten verzinnen echt alles, maar dan ook alles om degene die ze verdedigen vrij te krijgen..dit is nog niks.quote:
I know, dit is gewoon übertriest. "Kokmeijer had maar uit moeten kijken"... zo'n idioot hoort niet op het voetbalveld thuis.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Advocaten verzinnen echt alles, maar dan ook alles om degene die ze verdedigen vrij te krijgen..dit is nog niks.
Idd, ik had eerst nog zoiets van hij zou het wel niet expres gedaan hebben...maar nu ik dit leesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
I know, dit is gewoon übertriest. "Kokmeijer had maar uit moeten kijken"... zo'n idioot hoort niet op het voetbalveld thuis.
god wat een druifquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Bron: www.nu.nl
Het is toch schandalig...
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter schuld kunt bekennen en de volledige geeiste straf moet slikken, dan dat je je naam zo te grabbel gooit als Bouaouzan nu doet. Misschien is het strafrechterlijk wel slim om het zo te spelen, maar in deze had het verstandiger geweest om het compleet anders aan te pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Stpan het volgende:
btw advocaat nodig en wil je de gehele publieke opinie tegen je krijgen? Neem dan contact op met mr. Bojan Dekker. Ruud van Boom.
Flinke straf + berouw tonen = kans op voetbalcarriere behouden. Nu zal 'ie alsnog een flinke straf krijgen en spuugt heel Nederland 'm uit. Lijkt me niet dat 'ie in het buitenland overnieuw kan beginnen met z'n talent.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef pfaf het volgende:
Ik vind deze reactie vrij logisch, als hij bekent zal hem een flinke straf boven het hoofd hangen...
Dat is echt goed vergelijkbaar ja .quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef Stefkuh het volgende:
Tch grappig.. als die Maistorovic Beasly net even wat harder had geraakt had Beasly's been ook verbrijzeld geweest.. maar ach ja... wat niet gebeurd bestaat niet he...
Hoe bedoel je natrappen...tering...quote:...Volgens Bouaouzan, die sinds kort in de persoon van mr. Ruud van Boom een nieuwe advocaat in de arm heeft genomen, had Kokmeijer om zich heen moeten kijken bij het aanleggen voor zijn schot. ,,Het is de wereld op z'n kop'', zegt Dekker. ,,Het is Bouaouzan die de overtreding inzette. Híj had het risico moeten inschatten...
Stel je niet aan niet te vergelijken en daarbij ik blijf erbij dat Beasly gewoon uitgleedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef Stefkuh het volgende:
Tch grappig.. als die Maistorovic Beasly net even wat harder had geraakt had Beasly's been ook verbrijzeld geweest.. maar ach ja... wat niet gebeurd bestaat niet he...
Goed dat deze knul zo'n debiele advocaat heeft noch voor zichzelf opkomt en gewoon zegt: ik blaat deze onzin niet na.quote:De opstelling van Bouaouzan is opmerkelijk. Enkele dagen na het duel zei de Spartaan dat hij zich zou neerleggen bij een lange schorsing. "Het gaat me om die jongen", verklaarde Bouaouzan destijds in De Stentor. "Desnoods schorsen ze me voor de tijd dat Kokmeijer uit de roulatie is. Door één actie heb ik misschien wel een carričre naar de klote geholpen. Geloof me, u zou niet graag in mijn schoenen staan. Ik ben nog jong, heb in mijn loopbaan nog weinig meegemaakt en dan krijg je al deze negatieve publiciteit over je heen. Dit is ook voor mij een zware tijd." Bouaouzan werd uiteindelijk geschorst voor twaalf wedstrijden, waarvan twee voorwaardelijk met een proeftijd van een jaar.
Hoe hij reageert is nu door advocaat en aanklachten gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef kultivate het volgende:
Hij wordt hoofdzakelijk uitgekotst om hoe hij nu reageert niet zozeer om de tackle, al vind ik niet dat je die kan vergelijken met andere tackles. Deze was toch wel een stuk harder en totaal en alleen op de man gericht. Maar ja dat is nog tot daar aan toe. Zijn reactie is wat hem echt een idioot maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |