Dat heet voetbal als het aan Bouaouzan ligtquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:43 schreef Jajong het volgende:
das wel te hopen, 1 onbesuisde actie 2 carrieres verpesten is een beetje cru
Ja, en noemt z'n rubriek, het brekebeentje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Juist en vervolgens gaat ie voor het buurtkrantje schrijven.
Hij moet een nekschot hebben!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
8 jaar maximaal? Dat zal wel weer 3 weken tuintjes schoffelen worden... de Nederlandse rechtsstaat kennende...
Doe eens normaal!quote:
Ben je dom of wil je me persé laten bannen. Ironie is je kennelijk vreemd, maar dat dacht ik al.quote:
Levenslang schorsen vind ik overdreven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Als ie in de gevangenis maar niet gaat radicaliseren.....
Wel erg hoge eis inderdaad, levenslang schorsen is beter.
Niks vreselijks aan. Kokmeijer heeft levenslang. Als Rachid al 8 jaar krijgt, dan blijft daar nog zo'n 5 jaar van over.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow! Dit had ik niet verwacht. Vreselijk voor die jongen.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Levenslang schorsen vind ik overdreven.
levenslang... je makat een grapje neem ik aan? Dan moeten we toch eens gaan praten om de doodstraf weer in te gaan voeren lijkt me zo...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Als ie in de gevangenis maar niet gaat radicaliseren.....
Wel erg hoge eis inderdaad, levenslang schorsen is beter.
De incidenten zijn totaal verschillend, qua ernst ook niet echt met elkaar te vergelijken. Toch zet ik ze eens naast elkaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef Stefkuh het volgende:
Hoevaak worden er geen overtredingen gemaakt die zo zouden kunnen aflopen? Elke week? De amateurvelden maar niet meegerekend? Beide spelers hadden de pech dat het zo afliep. Bouazouan mag flink gestraft worden voor zijn onbesuiste actie. Dat hier echter het OM bij aan te pas komt... ik begrijp dus dat ook aankomend seizoen zo'n 10/20 spelers "poging tot zware mishandeling" aan hun broek gaan krijgen?
ah.. ik ben ok te moe om me nu in dit sorrt dingen te verdiepen.. sorry MMquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet levenslang in de cel, levenslang schorsen had MM het over.
Dat mag ook niet volgens de Nederlandse wetquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Levenslang schorsen vind ik overdreven.
Vind het opzich geen onvergelijkbare situaties hoor, dus netjes gedaan. Echter ben ik van mening dat (laten we het dan wel zo vergelijken dat die jongens ook de andere keren een stoeptegel naar beneden gooide) die jongens dan - zo mogelijk - poging tot moord ten laste zou worden gelegd. Dus als we dit soort overtredingen zo via het OM gaan bestraffen dan ook maar de 'poging tot' overtredingen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De incidenten zijn totaal verschillend, qua ernst ook niet echt met elkaar te vergelijken. Toch zet ik ze eens naast elkaar.
Een paar jongens gooien puin van een viaduct. 20 keer raken ze niets, 20 keer raken ze een auto die verder alleen wat krasjes op loopt, 1 keer raken ze de vooruit van een auto en een vrouw op haar hoofd. De vrouw is ter plekke dood. Volgens de jongens was het niet de bedoeling de vrouw te doden. Echter, redelijkerwijs konden ze beseffen dat dit het gevolg kon zijn van hun doldwaze actie.
Zo is het ook met die lompe tackle van Rachid. 20 keer staat het slachtoffer meteen weer op, 20 keer is er een lichte blessure, maar 1 keer is iemand goed te klos en dan moet Rachid daar ook maar voor boeten in de cel. Net zoals die jongens die puin van het viaduct gooiden.
Ja idd.. en werkt een Marokkaan eens voor zijn geld krijgt ie ditquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laten we niet keer op keer dezelfde discussie houden. De eis van het OM lijkt me buiten proportie en kan niet door iemand met gevoel voor sport ingediend zijn. Het is een zware week voor Marokkaans Nederland.
Het is een contactsport, geen ontmoeting op straat. Daarom vind ik de eis ook onredelijk. Bouaouzan is over een grens gegaan, maar dat bevestigt juist die grens. Tuchtcommissie KNVB doet de rest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Vind het opzich geen onvergelijkbare situaties hoor, dus netjes gedaan. Echter ben ik van mening dat (laten we het dan wel zo vergelijken dat die jongens ook de andere keren een stoeptegel naar beneden gooide) die jongens dan - zo mogelijk - poging tot moord ten laste zou worden gelegd. Dus als we dit soort overtredingen zo via het OM gaan bestraffen dan ook maar de 'poging tot' overtredingen.
Alsof dit iets met zijn Marokkaanse afkomst te maken heeftquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is een zware week voor Marokkaans Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |