Daar moet je gewoon wat van zeggen. Als hij af en toe belt naar een leerling om een afspraak te verzetten oid is niet erg (doet de mijne ook). Maar verder hoort hij gewoon met jou en je rijvaardigheid bezig te zijn. Dat is iig waar je voor betaaltquote:Op zondag 20 maart 2005 10:51 schreef Sylvana het volgende:
Mijn instructeur is juist wel koel, alleen hij zit tijdens de les de hele tijd te bellen en dat vind ik een beetje irritant
Jaaaaaaaaa.. Dankjewel!!!quote:
Nou ja, ze zei eigenlijk alleen maar dat ik nadrukkelijker moest kijken. Voor mijn gevoel keek ik echt wel goed hoorquote:
En je moet niet onzeker worden joh, schiet echt niet op... stap over een poosje gewoon in die auto en denk bij jezelf ik ga 't helemaal maken vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef heaven7 het volgende:
Bah, zulke verhalen maken me toch wel onzeker hoor
Welke rijschool heb je?? Want het klinkt een beetje als de mijnequote:Op maandag 21 maart 2005 17:41 schreef H4ze het volgende:
Okee net weer klaarGing wel lekker, stukje ring rotterdam enzo, centrum weer in, richting capelle nog een kleine file. Ik kreeg alleen te horen dat m'n kijken echt nog veel beter moet
Dus daar ga ik de volgende keer maar es heel erg goed op letten
![]()
Jij en je instructeur hebben allebei een uitslagformulier gekeken. Als het goed is staan hierop de punten waaraan je kunt werken voor een volgende keer!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nou ja, ze zei eigenlijk alleen maar dat ik nadrukkelijker moest kijken. Voor mijn gevoel keek ik echt wel goed hoor![]()
En ze had ook nog commentaar over invoegen, er stond een motor op de invoegstrook stil, en daar had ik eerder rekening mee moeten houden ofzow. Mijn instructeur snapte er ook niet veel van geloof k...![]()
Tenzij...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:40 schreef CoolerMaster het volgende:
Tja, je leert rijden als je je papier hebt.
overdag rijden...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef M_M het volgende:
[..]
Tenzij...
Je nog geen eigen auto heb en je moeder het eng vindt als je in het donker rijdt...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef M_M het volgende:
[..]
Tenzij...
Je nog geen eigen auto heb en je moeder het eng vindt als je in het donker rijdt...![]()
![]()
![]()
quote:
Ja ik heb het ook gevraagd, maar ja, er stond alleen op, gedrag bij kruispunten en dan kijkgedragquote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Jij en je instructeur hebben allebei een uitslagformulier gekeken. Als het goed is staan hierop de punten waaraan je kunt werken voor een volgende keer!
En als je het niet snapt: gewoon vragen hoor, daar zijn ze voor! Zorgt er alleen maar voor dat je het volgende keer wél goed doet!![]()
Ik les 1 keer in de week 90 minutenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:57 schreef Gelderland het volgende:
ik heb nu 3 lessen gehad, vind het ook erg leuk en heb een prettige rij-instructeur. Maar toch ben ik blij dat ik nu (nog) niet écht op het andere verkeer/sitaties moet letten, want dat vind ik erg lastig. De instructeur zegt nu nog wat ik moet doen en: pas op voor rechts, en remt (naar mijn idee) nog steeds bij etc....
Hopelijk gaat dat wél beter de komende tijd..maargoed...ook moet ik op de borden letten, want dat doe ik eigenlijk ook niet...
hoevaak lessen jullie? 1 of 2x p/w?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:22 schreef SpeedyRich het volgende:
vandaag ben ik geslaagd met 21 les uren van 50 m
voor de 2e keer
niet slecht
Gefeliciteerd dude!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:22 schreef SpeedyRich het volgende:
vandaag ben ik geslaagd met 21 les uren van 50 m
voor de 2e keer
niet slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |