quote:
Lorenzo Patterson = MC Ren en Antoine Carraby = DJ Yellaquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:00 schreef GLO het volgende:
Want Eric Wright = Eazy E, Andre Young = Dr. Dre, O'Shea Jackson = Ice Cube en die andere twee schieten me zo gauw ff niet te binnen maar horen d'r ook bij
Geen girl te bekenen, anders hadden ze wel BWA geheten....mag je zelf raden waar de B voor staat....quote:
O jaquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lorenzo Patterson = MC Ren en Antoine Carraby = DJ Yella
Eigenlijk Rockin' Park (ja ja, een deksels knappe woordspeling), maar ik reken 'm goed.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rock In Park
Volgens gewoon Rock In Park hoor, maar goed dat kan ik vaut hebben. Denk trouwens dat dit wel de doodsteek gaat worden voor Pinkpop in z'n huidige vorm. Zeker als je kijkt wat voor 'n beroerde line-up Jan Smeets net bekend heeft gemaakt voor dit jaar. En dan al die grote bands in Nijmegen op 1 dag......quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Eigenlijk Rockin' Park (ja ja, een deksels knappe woordspeling), maar ik reken 'm goed.
Sack +1
Volgens wie?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens gewoon Rock In Park hoor, maar goed dat kan ik vaut hebben.
Wat je zegt. En dan moest Smeets ook nog ontkennend antwoorden op de vraag of QOTSA op PP speelt. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet alsnog komen. Maar of dat genoeg is?quote:Denk trouwens dat dit wel de doodsteek gaat worden voor Pinkpop in z'n huidige vorm. Zeker als je kijkt wat voor 'n beroerde line-up Jan Smeets net bekend heeft gemaakt voor dit jaar. En dan al die grote bands in Nijmegen op 1 dag......
Volgens mijn bron, maar die is niet zo betrouwbaar. Ik heb nog een tijdje samengewerkt met Mojo voor hun internetsites, toen zat ik pas dicht op de bron.....jammer dat ik daar nu weg ben. Moet ik ook gewoon net zo als 't voetvolk dit soort dingen op Fok vernemenquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens wie?
Mijn bron is zeer betrouwbaar, maar we zullen het straks wel zien als de site de lucht in gaat (volgende maand, heb ik begrepen).
Lijkt me heel sterk dat die alsnog komen....ik ben echt bang dat PP echt over is. Kom op, wie betaald er nou 100 euro voor bands die normaal gesproken in elk gehucht op de jaarlijkse braderie gratis te zien zijn?quote:Wat je zegt. En dan moest Smeets ook nog ontkennend antwoorden op de vraag of QOTSA op PP speelt. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet alsnog komen. Maar of dat genoeg is?
PP? RIP!
Bij Mojo zelf? Of bij Fabrique?quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mijn bron, maar die is niet zo betrouwbaar. Ik heb nog een tijdje samengewerkt met Mojo voor hun internetsites, toen zat ik pas dicht op de bron.....
Moet je ook niet doenquote:jammer dat ik daar nu weg ben.
Check.quote:Lijkt me heel sterk dat die alsnog komen....ik ben echt bang dat PP echt over is. Kom op, wie betaald er nou 100 euro voor bands die normaal gesproken in elk gehucht op de jaarlijkse braderie gratis te zien zijn?
Bij Fabriquequote:
Tja, studie enzo.....quote:Moet je ook niet doen
Aan de andere kant: PP heeft wel voor hetere vuren gestaan. In 1985 stonden ze zelfs op het randje van de afgrond. Dát was pas een knudde programma. Er kwamen toen maar 10.000 bezoekers opdagen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Net het programma gezien en ik denk dat PP zijn langste tijd inderdaad heeft gehad...
quote:, lead singer of British band
, has been honoured with a train named for him.
, who died in 20xx at age 50, was remembered at a naming ceremony Saturday at a railway station in Bristol, southwest England. The
train, a diesel locomotive built in 1965, follows a 200-year-old tradition of British trains being named after famous people. It will be operated in England by Cotswold Rail company.
's influential band rose to fame in the 1970s with hits including
and
![]()
Originally born John,
died of a heart attack at his home in Somerset, southwest England, in Dec. 20xx
Ik ken Jeroen, de directeur. En ook wel wat anderen. Pieter Aarts bijvoorbeeld. En Reinko Hallenga. En misschien jou ook welquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij Fabrique, bekend mee?
GLO+1quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:16 schreef GLO het volgende:
Ah, een handig verklarend tekstje. Joe Strummer!
Jeroen(tje), die ken ik zeker, hoe is het tegenwoordig met 'm? En Pieter en Reinko ook. En misschien kennen we elkaar idd dan wel, hoewel ik niet zo heel lang bij Fab heb rondgelopen, iets meer dan een half jaar geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken Jeroen, de directeur. En ook wel wat anderen. Pieter Aarts bijvoorbeeld. En Reinko Hallenga. En misschien jou ook wel
Tall and tan and young and lovely... zij is het!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:31 schreef Berkery het volgende:
Astrud Gilberto?
2 is goedquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1. ?
2. Pennywise
3. P.I.L.
4.?
5. Cops? bestaan die?
Had 'm kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:50 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Wealthy Beggar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |