Ja he, om de 2minuten 5x achter elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef tentakeling het volgende:
ik haal de 3 keer minimaal voor mij maar 5 x is me wel eens in 10 min gelukt![]()
serieus..
ja hallo met een aanloopje van 4 min he... dus in totaal eigenlijk 14 min.. maar het lukt wel degelijk 5 keer achter elkaar in 14 minquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:18 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja he, om de 2minuten 5x achter elkaar![]()
Net zoals die 17keer, komop zeg, dan kun je je lul niet meer zien van de blaren die erop zitten...
Hier max 4-5 keer...
* Tha_T komt niet meer bijquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef coz het volgende:14 minuten achter over hellend, denk limbo... kramp begint op te komen in je been ,.. wild heen en weer choppen en elke keer gewoon doorgaan na je bent gekomen ...
tnx for the mental image suc6 ermee
Hm... bij mij is dat eigenlijk andersom. De tweede keer is juist veel dieper en intenser.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
Precies, de derde keer lijkt me toch een laffe afknapper. De tweede keer is al bijna altijd minder dan de eerste keer in een sessie zeg maar.
Als je het niet bij knipt, zou ik het niet raar vinden nee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zou jij het raar vinden als ik mijn pik met "haar" zou aanduiden?
Patser.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:33 schreef euh.. het volgende:
Klaarkomen? Met of zonder zaadlozing?
Zonder: vaak
Met: 3x
Coole site.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:33 schreef euh.. het volgende:
Klaarkomen? Met of zonder zaadlozing?
Zonder: vaak
Met: 3x
alsof de gemiddelde man het wel kan volhouden om de hele dag bezig te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:19 schreef tranquill3x het volgende:
Ik heb mij ooit eens de hele dag door afgetrokken.. Ik was ZO geil, ik kon er echt niets mee..[b/] Ik denk dat het binnen een paar uur tijd toch wel 10 keer is geweest, als het niet meer is. Maar ik ADHD en ben zeer oversekst. Trust me, het is een ziekte, geen voordeel[b]Veel vrouwen houden dat niet eens vol, dus waarom zou je vaak klaar moeten kunnen komen..
Zolang er maar genoeg variatie en pauzes tussen zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:52 schreef Nympholientje het volgende:
alsof de gemiddelde man het wel kan volhouden om de hele dag bezig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |