Damn beetje zielige reactie van je.. Maarja heb meerdere posts gelezen dus dat had ik wel verwacht..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:35 schreef poepsie het volgende:
we lachen je niet uit!!!heb juist medelijden met je! niet komen.. dat is kut!!!
same here...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:14 schreef Carineke het volgende:
Hoi,
Vrouw, 21 jaar
Ik ben niet een van die vrouwen die het plezier hebben vele malen na elkaar klaar te komen....Helaas ....![]()
2 x max. en daarna is alles keigevoelig .... Amper 2 x maar wel ontzettend lekkuuuuurrrr![]()
'ie'?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef Sessy het volgende:
Bij mij wordt 'ie juist ongevoelig dan...
Waarom gaan meer dan 50% van de vrouwen met een kut minnaar naar bed?quote:Het komt vaak genoeg voor dat een vrouw niet komt, zelfs meer dan 50 % van de vrouwen kan niet klaarkomen..
en ik vroeg me af waarom 50% bij mij zit te faken...quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom gaan meer dan 50% van de vrouwen met een kut minnaar naar bed?
lolquote:Op woensdag 9 maart 2005 04:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet jou probleem
dat is toch vrouwelijk lijkt me...quote:
zou jij het raar vinden als ik mijn pik met "haar" zou aanduiden? zo van ik heb haar al drie dagen niet afgetrokken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:31 schreef Sessy het volgende:
is dat zo? kweetnie hoor... volgens mij hebben aparte delen van mij geen bijzonder geslacht of zo.
oorspronkelijk niet, maar sinds "doet ie het, of doet ie het niet, is het verloederd.quote:Op woensdag 9 maart 2005 04:35 schreef Sessy het volgende:
eh... ik dacht dat "'ie" ook op "het" sloeg?
dat zou kunnen, heel veel mensen (ook van 70 + geboren en getogen in nl) maken die fout. het is geen big deal, maar in de context wel funny en noemenswaardig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:07 schreef Sessy het volgende:
Hmm... Tja ik heb pas een jaar of 11 geleden Nederlands geleerd, dus het zou kunnen zijn dat ik nog niet in Nederland woonde toen "ie" uitsluitend in zijn oorspronkelijke betekenis werd gebruikt...
Verloederd dus, zeg je? Hmm dan moet ik er eens op gaan letten dat ik het niet meer zo vaak gebruik. Dankje voor de informatie!
Beetje vreemde nickname heb je voor een rukkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:19 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga vanavond een rukmarathon houden. Ik meldt het hier hoeveel.
Ik ben haar broer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Beetje vreemde nickname heb je voor een rukker
en mannen kunnen staand pissen, worden niet ongesteld... maarja daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 12 juni 2005 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Sja, mannen hebben het voordeel dat ze niet zwanger kunnen worden, niet 9 maanden moeten stoppen met werken, geen kinderen hoeven te baren enz. enz.
Als ik mag kiezen, dan kies ik voor duidelijk NIET voor zwangerschap
En? En? En?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:19 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga vanavond een rukmarathon houden. Ik meldt het hier hoeveel.
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben we het over:
Met of zonder uithalen.
Serieus? Zo weinig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef Paltos het volgende:
Wereldrecord is 34 x op 24 uur. Moeten er wel getuigen bijzijn natuurlijk.
ik zat ook al te denken ...hmm waar haal ik die 24 uur tijd over en een paar getuigen vandaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Serieus? Zo weinig...![]()
Ik kom zelf tot een keer of 7/8 per dag wel, maar dan wel met ff gemiddeld een kwartiertje pauze ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |