Pas op hequote:Op maandag 14 februari 2005 22:04 schreef Rottdog het volgende:
Mijn laatste post:
Haha een echt huis, tuin en keukentrui
terwijl ik denk dat die kleur je fantastich zal staan
bij dezequote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Ook balen dat jouw cadeautje er niet wasWat een tegenvaller zeg... Helemaal als je dan nog een mooi horloge krijgt ook. Foto?
Ik heb al jaren een ringhorloge! Het is apart en ik vind het heel handig!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:12 schreef Karin het volgende:
Ik ga van mijn verjaardagsgeld ook een horloge kopen dus ik was al een beetje aan het struinen wat ik nu precies wil enzo. Maar dit is het wel denk ik!! Prachtig zeg!
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:32 schreef easy-going het volgende:
Ik mislbeep
waarom heb je je foto's nou weggehaald![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:32 schreef easy-going het volgende:
Ik mislbeep
waarom heb je je foto's nou weggehaald![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
Maaaaar eeeuh 'de ring' wat betekent dat?????
En dat ie nog niet afgebeld heeft na maandag
[Samara met verkoudheid]quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
OMG. Als er een videotape bijzit, niet kijken hoor!
Snottebel, eh Luchtbel bedoel ik, wat een domper zeg. Geen etentje. Beterschap![]()
Dat zou me eigenlijk niks voor haar lijken, iig niet vanwege een ban oid...quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:34 schreef Rottdog het volgende:
Komt Moussy hier gewoon helemaal niet meer posten![]()
Ik krijg een ring voor mijn verjaardag. Geen trouwring hoor, heb ik al. 2 is een beetje veel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen idee of ik koorts heb, zoveel pijnstillers gegeten om nog enigszins op de been te zijn vanavond. Dat ben ik dus ook maar daarhoudt het wel mee op. Jolie slaapt wel gewoon lekker bij de oppas, kan ze ook niet aangestoken worden
Maaaaar eeeuh 'de ring' wat betekent dat?????
En dat ie nog niet afgebeld heeft na maandag
mahjong is idd een leuk spel, en kan best verslavend zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:32 schreef lady-wrb het volgende:daar ben ik weer
ik was dr effe niet maar nu zal ik weer posten hoor.
t was een combi van pc probs, een mahjong-verslaving en een uitzoekopdrachtje voor mijn vriend in china. en nu dus ook nog een schoolvakantie.
maar t gaat lekker hier hoor. maar wel druk.
en luca is nu ook op mahjong. gelukkig staat het nu op beide pc's en is het zonder de cd-rom te spelen
Bij Christan is vorig jaar zijn neusamandel weggehaald. Ik heb daar toen nog een topic voor geopend. Even zoeken voor je.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Offday hier op stage geloof ik..eeeeeventjes hier zitten hoor stiekum..
Ik weet niet zo goed waar ik het neer moet zetten, maar zijn hier ouders van kindertjes waarvan de amandeltjes getrokken zijn? Esmeetje moet woensdag heen..
Oh dan is het echte liefdequote:Op donderdag 17 februari 2005 09:52 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik krijg een ring voor mijn verjaardag. Geen trouwring hoor, heb ik al. 2 is een beetje veel.![]()
En echte liefde kijkt ook dwars door een een koortshoofd en een snotneus door hoor.![]()
Hoe was het avondje?
Leukocyten, witte bloedlichaampjes zijn dat. Als je daar te veel van hebt, heb je een infectie. Ze vermeerderen zich dan om de infectie te bestrijden. Hele nuttige dingenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:29 schreef babyfeet het volgende:
maar wat zijn nou lacosite cellen? kan er niks over vinden
Dan kan jou vriendje de mijne nog wat lerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Martineke het volgende:
coolbabe wat fijn dat je geholpen word
Karin wat fijn dat je weer fatsoenlijk kan wassenen nu niet meer ZO vol douwen he
Dutchie ik denk dat ik maar jaloers word op jou :y een ring krijg ik maar nietmaar wel een horloge, en met maxim's geboorte een gouden ketting met baby eraan en zijn naam erin gegraveerd
en gouden oorbellen met me verjaardag, maar een ring ho maar
ik heb niet te klagen dus eik
Luchtbel beterschapen wat fijn dat je door gestuurd word, goed slapen is wel belangrijk hoor
Babyfeet nog ff wachten, nog maar 50 min en tis 12 uur
Nou dat is dus maar net de vraagquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:24 schreef dutchie het volgende:
Luchtbel, ik wist niet dat je slaapproblemen had. Heeft dit met het verwerkingsproces te maken?
ja, gelukkig wel en mr. snoopy heeft beloofd voortaan de dekseltjes vast te draaienquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, heb je nog contact gehad met dat meisje over je domeinnaam?
Jemig, ik werd nog geeneens so depressed van "Van de koele meren des doods" als van jouw verhaal.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Daar zat ze dan, door de buurt ook wel 'Gekke El. B. ' genoemd.
Ze bibberde wat, helemaal alleen op dat koude speeltuinbankje op een gure avond in februari.
Af en toe krabde ze aan d'r hoofd, ze zat er al een kleine week. Niets gegeten, alleen wat gedronken van de regen die op haar neer viel. Zo af en toe kwam 1 van de kinderen uit de buurt even bij haar kijken maar hun moeders hielden ze liever bij haar weg. Het maakte geen verschil, ze keek de kinderen glazig aan. Haar blik op oneindig, het enige wat haar nog in leven hield was hoop.
'Tevergeefs' prevelde ze nog zachtjes tegen zichzelf, 'het lijkt wel tevergeefs' terwijl ze zich voor eens en voor altijd neervlijde op het bankje....
Ja ik weet het dus ook nog niet helemaal...ik weet wel dat nog niemand dat andere adres heeft en als ik het doe vraag ik gelijk alias adressen aan, zodat mensen, als ze bijv. .com intoetsen ipv .nl, ook bij mij terecht komen. (Met dank aan vriendje voor deze informatiequote:Op donderdag 17 februari 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou voor een andere naam kunnen gaan. Maar op zich, straks is er iemand die die naam ook al heeft, of het .com of .net domein registreert, en dan heb je weer hetzelfde, de kans dat de naam uniek blijft is denk ik vrij klein. Ik zou dus denk ik voor het 'Beadiful by Claudia' gaan, om de rompslomp zo klein mogelijk te houden en omdat het gewoon een leuke naam is voor wat je doet.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:31 schreef phluphy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Pak me mijn Moussy nou niet af![]()
Ik wil Moussy !
Ik wil Moussy !![]()
IK WIL MOUSSY !![]()
Toe nou .... kom teruhuhuhuhug !!!!![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:27 schreef danosa het volgende:
[..]
Jemig, ik werd nog geeneens so depressed van "Van de koele meren des doods" als van jouw verhaal.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:31 schreef phluphy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Pak me mijn Moussy nou niet af![]()
Ik wil Moussy !
Ik wil Moussy !![]()
IK WIL MOUSSY !![]()
Toe nou .... kom teruhuhuhuhug !!!!![]()
Wordt wel een duur grapje dan, denk ik?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik weet het dus ook nog niet helemaal...ik weet wel dat nog niemand dat andere adres heeft en als ik het doe vraag ik gelijk alias adressen aan, zodat mensen, als ze bijv. .com intoetsen ipv .nl, ook bij mij terecht komen. (Met dank aan vriendje voor deze informatie)
jups ik heb de digicam van me paps even te leen ga morgen fototjes maken dus iig dit weekend komen er foto'squote:Op donderdag 17 februari 2005 23:26 schreef jessie het volgende:
He je nieuwe tanden!!!!! Foto!!!!!!!! Voelt t vreemd?
Enne Mous die hoort bij t interieur, komt vast wel weer
kunstgebitquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:32 schreef jessie het volgende:
Heb je nu kronen, implaten of een kunstgebit?
boven en onder helemaal compleetquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Alleen je tanden of ook je kiezen?
En boven en onder?
Ja ik weet t je hebt t al eens verteld. Maar ik weet t niet meer precies
Zal wel heel mooi zijn nu dan zeker?
ik heb echt geen last t drukt wat maar is meer gewenningquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Neva, dat je geen last hebt is erg positief! Mijn moeder heeft sinds jaar en dag een kunstgebit en het zat al vanaf het eerste moment 'fout', dat merkte ze, en dat is nooit meer goedgekomen. Tuurlijk heb je kans dat je nog een terugslag krijgt, maar ik ben heeeeeel blij je zo positief te zien. Held
Anitra de verdovingen zijn een beerje gemeen van het trekken voel je niets en geloof me het is echt de moeite waard.. ik durfde ook niet maar neem maar van mij aan dat beetje pijn van die spuitjes is het meer dan dubbel en dwars waardquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:23 schreef Anitra het volgende:
Wow Neva heldin. Ik baal zo van mijn tanden en ik durf het niet en dat terwijl alles afbreekt omdat ik bijna geen glazuur heb. Ik wil ok een kunst gebit, maar durf niet, te bang voor het trekken. Vind het echt heel dapper dat je het wel gedaan heb!!!!
z.s.m. als we de boel hier uitgezocht hebben voor uitzet enzo doen we allemaal foto's makenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:17 schreef Rewimo het volgende:
NevaWat lekker voor je joh! Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga straks eindelijk mijn manneke weer in mijn armen sluitenIk knuffel hem helemaal stuk!
![]()
Jawelquote:
Hij komt nog niet thuis hoor, we blijven nog een weekendje bij qltelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef babyfeet het volgende:
rewimo fijn dat christan weer thuis komt kan hij zijn kamer zien en wij de foto"s
en lekker uit eten morgen ...
Neuh, ¤15,- meen ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wordt wel een duur grapje dan, denk ik?
Per domeinnaam ¤15,-, dus als ik er bijv twee aliasdomeinen bij wil hebben kost me dat ¤30,-.. vinnik niet zoveel.quote:
Ja, oké, das waar. Dacht dat je echt alle namen wilde hebben, das wél wat duurquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]per domeinnaam ¤15,-, dus als ik er bijv twee aliasdomeinen bij wil hebben kost me dat ¤30,-.. vinnik niet zoveel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, oké, das waar. Dacht dat je echt alle namen wilde hebben, das wél wat duur
Maar als je .com hebt zit je heel goed!!
*steekt hoofd even om hoek hier*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Per domeinnaam ¤15,-, dus als ik er bijv twee aliasdomeinen bij wil hebben kost me dat ¤30,-.. vinnik niet zoveel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, wat fijn dat je Christan straks weer zietEn morgen lekker uit eten gaat
Neva, hoe is het nu? Nog steeds oké?
Goed zo, dat is echt een fantastisch tekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:23 schreef Neva het volgende:
![]()
heb heel even gebit uitgehaald om te kijken voor drukpijntjes was geen gezicht :")
maaruh nooooooooo pain at all
![]()
![]()
![]()
ik ben zeeeeeeer tevreden al heb ik wel nog steeds wat drukkend gevoel en lukt het eten me nog niet fatsoenlijk maar het ziet er zo mooi uitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:06 schreef melonovy het volgende:
Neva, heb nog even terug gezocht, maar kan het niet vinden, wat is nu eigenlijk de reden dat je een kunstgebit moet?
he bah dutchie vervelend dat je last hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:25 schreef dutchie het volgende:
Shit, geen ijsklontjes.
Heb ook ibuprofen 600 gekregen van de kaakchirurg. Mag er om de 8 uur eentje hebben. Om 17.00 gehad, dus om 01.00 weer. Wel lastig, moet ik dus de wekker zetten. Maar ik weet niet hoe sterk dat spul is, of het kwaad kan als ik het een paar uur eerder in neem.
Maar ik mag over anderhalve maand weer.![]()
You watche you, or i'mme gonna make you an offer you cannotte refuge capiche?quote:
corega ultra kleefpoeder heb ik maar heb het nu nog niet nodig zit zonder die poeder al muurvast blijft goed zitten heeft een engeltje op schouder wat erg lief is geweest in het tanden gebeuren volgens mij zit allemaal meequote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
En waar zet je hem mee vast Neva? Kleefpasta?
slijmbalquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Neva is gewoon het mooiste vrouwtje wat er is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uh de hyacinthen van crepe papier wete ik niet , weet alleen hoe je bloemen maakt van vloeipapierquote:Op zondag 20 februari 2005 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje op creatief gebied:
ik wil met luca van die papieren hyjacinten gaan maken van wc rolletjes en crepe papier.
weet iemand misschien hoe dat precies moet of heeft iemand een plaatje als voorbeeld?
zit er bijvoorbeeld een steel en blaadjes aan?
en wie heeft nog meer ideeen wat je met wc rollen kan doen, want zo onderhand kom ik erin om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |