Wat een kutbenaming!quote:Op maandag 14 februari 2005 22:16 schreef Boomlaars het volgende:
rinussen is bier drinken
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutbenaming!Geen wonder dat het wijf je dumpt.
Boerndorpen zijn vet rielekst.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:27 schreef Cappy het volgende:
[..]
![]()
zal me ook niet verbazen als ze Clara zou heten lol
Rinussen ..wtf echt z'n boere dorp benaming ..
Bovendien wekt de term 'rinus' een sfeer op van een mooi oud cafétje ergens in een volksbuurt waar bier drinken nog uiterst eervolle business is.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
He wel een beetje respect voor het rinussen he. En nee we komen niet uit een boerengehucht, stereotypering van een Karel of Clara is op ons dan ook niet van toepassing.
Rinussen is gewoon een moderne term voor het bier drinken, het klinkt misschien wel lomp, maar juist daarom is het zo leuk.. een rinusje drinken..
Sluit ik me bij aan... In sommige kringen word je voor zo'n kutbenaming opgeknoopt.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutbenaming!Geen wonder dat het wijf je dumpt.
Wat ik! Opdat het rijkelijk zal vloeien, dat rinus!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:03 schreef Boomlaars het volgende:
Idd Zzyzx. Klopt als een rinus.
Hopelijk is het snel weekend dan kunnen we weer Rinussen drinken! Wat jij!
Mee eensquote:Op maandag 14 februari 2005 22:52 schreef Boomlaars het volgende:
He wel een beetje respect voor het rinussen he. En nee we komen niet uit een boerengehucht, stereotypering van een Karel of Clara is op ons dan ook niet van toepassing.
Rinussen is gewoon een moderne term voor het bier drinken, het klinkt misschien wel lomp, maar juist daarom is het zo leuk.. een rinusje drinken..
dat zeker gehgehgehgehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |