Ten eerste: DaanBanaantje en hubby, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!!
Verder... Wat mij opviel bij mezelf... Met 17 weken begon mijn buikje eindelijk een beetje te komen. Dus lekker de stad in om alvast positiekleding te kopen. Zag er wel lief uit, zo'n klein beginnend buikje in zo'n grote broek.
Nu gingen we van het weekend naar mijn ouders toe, ik denk leuk, trek ik wat positiekleding aan. Dan zie je namelijk extra goed dat je zwanger bent (vind ik zelf). Maar verhip, het lijkt wel alsof mijn beginnende buik helemaal foetsie is met nu bijna 19 weken... In positiekleding ziet het er maar raar uit, zo zonder buikje. En mijn winterjas die toch eerst met moeite nog dicht ging gaat nu ook weer zonder problemen dicht.
![]()
Nu wordt er nog steeds flink getrappeld in mijn buik, dus met de kleine is er niks aan de hand lijkt mij.
Zijn er dames die dit bekend voorkomt?
Ik heb wel een weekje stress/hormonen achter de rug (ze zijn hier en hiernaast aan het verbouwen en de herrie en de overlast werden me even teveel, om het minste moest ik al huilen).. Misschien komt het daardoor... Ik weet het niet, maar ik wil mijn beginnend zwangere buikje terug!!!