Dag lieve meiden
Hier nog steeds geen nieuws hoor.. alles gaat nog steeds zn gangetje en er zijn nog geen tekenen van een verse baby aan deze kant!
![]()
maargoed, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik maandag voor de 42weken controle moet want zelfs de verloskundige heeft gezegt dat ie waarschijnlijk nog wel even wil blijven.. T zag er allemaal zo mooi uit. En dat geeft ook wel een teken van gerustheid.. als t kleintje t maar goed heeft, dan mag ik eigenlijk niet klagen dat ie er nog niet is.
Ik had vannacht een superleuke droom
![]()
Ik droomde dat het maandag was en ik dus weer voor controle kwam en alles was weer goed en toen we een afspraak gingen maken voor wanneer ie gehaald zou worden vroeg ze wanneer ik het zou willen.. dus ik gelijk "nou het liefst vandaag nog" toen zei ze dat ik smiddags om 3 uur mocht komen en dat het wel in een uurtje gepiept zou zijn.. hahaha
![]()
was wel leuk wakker worden!
Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar de papa's hoor, maar ik verwacht dat die gewoon erg aan het genieten zijn en erg druk zijn met hun kleintjes
![]()
en groot gelijk hebben ze!
Ma-maatje: kom eens updaten!
![]()
Je maakt me weer nieuwschierig! Over de ligging van je kleintje, ik heb in de familie ook iemand die zo is geboren en het schijnt dat het tegenwoordig veel vaker voorkomt en dat het niet erg hoeft te zijn hoor, dus wees lekker gerust! Ik ben trouwens wel benieuwd of je het nog geprobeert hebt te laten draaien? Hoop dat het je is gelukt! Is misschien wel voor jou een fijner idee.. Voor jou ook nog maar 5 daagjes tot DE datum he
![]()
Jeetje.. echt raar hoe snel dat dan gaat. Omdat ik zo erg met het wachten bezig was ging ik er eigenlijk vanuit dat jouw baby ook blijft zitten totdat de mijne er is, hihi! maar ik hoop dat ie snel komt hoor! Ik kan me voorstellen dat ook jij niet kan wachten om die kleine in je armen te houden!
*misschien ben je daar zelfs nu al mee bezig*
Renzell: Tis alleen maar fijn als je al een beetje informatie hebt opgezocht toch?! Alhoewel ik me kan voorstellen dat je nu alleen maar in slaap valt tijdens de informatieavonden. Maar ach, beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig!
![]()
Fijn dat ook bij jou alles lekker verloopt en hartstikke leuk dat je zo modelzwanger bent! Heerlijk toch?! Je hebt in ieder geval wel een modelzwangerebuik.. ik=jaloers!
Mel: Dank je wel voor je complimentje
![]()
Gelukkig dat ook bij jou alles helemaal OK was! En een flinke baby.. dat is altijd leuk
![]()
Zo'n lekker spekkie
![]()
En dat van die plek, ik heb ook zo'n plek waar het onwijs pijn doet en die zit ook precies waar zn handjes en voetjes zitten.. dus van al zn gepor en getrappel.. je word er niet vrolijk van he?!
Bar_en_Mar: Dank je wel dat je zo meeleeft! Ik kan me ons (bijna) nachtelijk avontuur nog wel goed herinneren, hihi! Ik ben alleen vergeten te vragen hoe de doop van Thijs is gegaan.. Sorry
![]()
Stiekemurd: Gefeli met je nichtje! Hartstikke leuk weer zo'n kleintje erbij he?! Hele mooie naam ook!
Spekkiemonster: Ik hoop ook echt dat ie niet al te lang meer op zich laat wachten en ie lekker uit zichzelf komt hoor, maargoed.. we zien het wel. Ik ben blij dat ik het allemaal al iets beter kan opvangen en ik niet meer zo met het wachten zelf bezig ben! Dat scheelt een hoop druk.
Tearsong: De echo was inderdaad geweldig! Zeker omdat de vk zo de tijd nam om alles te laten zien (en dat terwijl het al 10 voor 5 was!! Normaal sleuren ze je dan het liefst aan je haren het ziekenhuis uit.. tenminste hier in Almere wel.. Ik moet zeggen dat het Yoga toch wel erg leuk klinkt. Ik heb in het begin wel getwijfeld of ik het zou doen of niet, maar daarna verder geen aandacht meer aan besteed.. als ik het zo lees is het misschien toch wel jammer dat ik het niet heb doorgezet..
Zo.. volgens mij ben ik weer helemaal geupdate
![]()
Wat ik me nou nog afvroeg he.. ik heb niks van gym of yoga gedaan.. en ik weet ook echt niet hoe ik goed moet puffen
![]()
Kan iemand me tips geven of even een omschrijving geven wat ik het beste wel/niet kan doen?!
Nou voor nu weer een dikke knuffel voor iedereen!
oef sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden!
[ Bericht 1% gewijzigd door DaanBanaantje op 16-02-2005 11:43:11 ]
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd