Ja, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Mel, laat je niet teveel opjagen heJe hebt nog best veel tijd
U wilt bevallen, toets een 1 - Om terug te keren naar het hoofdmenu toets een 9quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:12 schreef DaanBanaantje het volgende:
mel: zou ze zo hard en vals gaan zingen door de telefoon dat ie er spontaan uitfloept?
Kan het me voorstellen Lewis, ik kan me herinneren dat ik dat ook had. Nou heb ik niet lang gewerkt meer, maar idd die concentratie is echt een probleem. Lastig ook in jouw werk denk ik. rustig aan maar dan en jezelf niet voorbij lopen he!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:07 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Erg leuk Snoopydat plaatje
Belana, ja ik werk nog wel, maar dat valt me ook behoorlijk zwaar. Het lange zitten en de moeheid is gewoon even niet zo heel erg fijn als ik me op mijn werk moet concentreren, het valt me gewoon op dat ik mijn gedachten er niet bij kan houden en dat ik vaak zit te staren in het niets.
Was ik maar vandaag of morgen aan de beurtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:10 schreef melonovy het volgende:
Icaä, ik zie dat je nu online bent, hoe lang moet jij nog? Je bent toch ook vandaag of morgen aan de beurt? Doe eens vertellen!
J4 had ook in mijn fotoboek kunnen kijken.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sneekie, sorry dat k zeg meis.. maar ik stel me een heel ander gezicht voor dan ik 'in mind' had!
hihi, vrolijke meid ben je .. en zeker met je mooie nichtje... Nu jij nog over 10 weekjes.. hij gaat steeds harder en harder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |