update:
we zijn net terug van het ziekenhuis. na eerst een half uur gewacht te hebben mochten we een klein hokje in voor de CTGscan.. t zou ongeveer 20 tot 30 minuten duren, maar doordat het een te strakke lijn was (beebje was te rustig) moesten we daarna nog een keer 20 minuten alleen dan op mn zij ipv zittend. Toen dat klaar was konden we bij de gyn terecht voor de echo. Eerst weer bloeddruk gemeten die 130/75 was, dus niks om over te klagen. Daarna ons kleintje op scherm *wat issie nu al mooi!* nou dat zag er allemaal heel goed uit. Hartje deed het mooi en zag er goed uit, ruggetje ook, hoofdje zat mooi stevig vast en er was nog 15cm vruchtwater.. genoeg dus.. ze zag zelfs de vlokjes en dat schijnt nogal goed te zijn.
tis dus allemaal nog prima daarbinnen en hij sparteld nog vrolijk rond hoewel er niet meer zoveel plek was.
Weer een afspraak gemaakt voor volgende week maandagochtend voor een 42weken controle. Weer met scan en ook inwendig onderzoek en met het plannen van een eventuele bevaldatum.
Maar stiekem hoop ik natuurlijk heel hard dat het niet zover hoeft te komen..
ook al is het een heel dubbel gevoel, ik ben heel erg blij dat alles nog goed gaat in mn buik en dat ie het heel goed doet.. dat is wel een hele geruststelling. Al hoop ik natuurlijk dat ie het binnenkort toch wel een beetje zat is daarbinnen
![]()
Snoop: het wachten is voor ons nu echt heel erg moeilijk en ik kan op sommige momenten ook echt wel janken.. tsja hormonen?! hij is gewoon zo ontzettend welkom nu en we zijn zo nieuwschierig!
Mel: hoe was jouw bezoek bij de vk?
miss_dynastie: foto's zijn gemaakt! toch inderdaad echt wel leuk om te zien hoe groot die buik is geworden, haha! zodra ze zijn upgeload zal ik er eentje posten
![]()
als dat in dank word afgenomen natuurlijk
![]()
ma-maatje: leuk dat je je zo braaf even komt melden! haha.. ook al zat ik toch wel erg zenuwachtig te wachten met een HOERA IK BEN BEVALLEN topic van je! hoe was jouw bezoek bij de vk? heeft ze gekeken of je al wat vooruitgang hebt door de krampen?
tearsong: echo was inderdaad weer super om te zien! ben alleen vergeten te vragen of we foto's mee konden krijgen *STOMSTOMSTOM* ik was gewoon zo onder de indruk.. echt, tis al zo'n mooi mensje en zo echt met alles er helemaal op en aan en helemaal AF! alhoewel ik het luisteren naar het hartje toch iedere keer weer zo mooi en bijzonder vind.. en niksdagen zijn alleen maar lekker hoor! haha heb niet anders meer de laatste tijd! veel plezier vanavond bij het yoga-en. Heb je er ook echt wat aan of is het meer voor de gezelligheid?
Luisa: lekker he als die verlofperiode eindelijk is ingegaan?! gelukkig dat alles in orde is met je kleintje.. is ook altijd weer super om te horen.. en geloof me.. je gaat de komende tijd nog heel vaak alle kleertjes opnieuw bekijken, opvouwen en inruimen!
![]()
Lieve meiden, dank jullie wel voor de succeswensen enzo.. doet me echt goed!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd