abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25108224
profanity filter is 1 van de dingen die ik heel snel had uitgezet, gewoon nee zeggen verboden en kunt dus ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:54:46 #162
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25108368
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:00 schreef Tain het volgende:
profanity filter is 1 van de dingen die ik heel snel had uitgezet, gewoon nee zeggen verboden en kunt dus ook
en hoe kon ook niet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25108370
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi Fliepke en Legolas_Greenleaf

Wat is jouw ingame nick dan Legolas_Greenleaf ?

Zie jullie binnenkort wel weer @ servers, ben net klaar met spelen ofzo
Ik ben die gezellige Omentuva.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:59:20 #164
65516 gieling
Live from NYC
pi_25108385
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:54 schreef Rahl het volgende:

[..]

en hoe kon ook niet
zal vast iets met 'hoer' te maken hebben ofzo
pi_25108393
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:52 schreef The-Sorcerer het volgende:
Opeens 1000'en nederlanders aan de MMORPG nu terwijl ze een bedreigde diersoort zijn in bijv. DAOC

29 Orc Warrior hier op Shattered Hand, samen met al m'n hollandertjes van DAOC.
wat is je character name daar? ik zit ook op die server
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 februari 2005 @ 08:43:32 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25108644
best dom met wow kan je geen NEE zeggen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25108657
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:43 schreef borisz het volgende:
best dom met wow kan je geen NEE zeggen
Het kan wel, maar dan moet je de profanity filter uitzetten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25109032
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef Undertow. het volgende:

[..]

Dit betekent dus dat het gedoogd wordt om voor de eerste maand als cc nummer xxxxxxx etc. in te voeren en dat je niet gebanned zult worden

Nou durf ik t eindelijk ook aan om te gaan spelen.

Edit: alleen is er nou weer een of andere storing waardoor je geen account kan aanmaken
Ik snap juist helemaal niets van dat antwoord van Blizzard, die Billing service zegt duidelijk dat het niet mag, en dan begint die Blizzard medewerker ineens over hacking...

Anyway, hopelijk ligt ie vanavond op de deurmat op me te wachten....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25109049
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik snap juist helemaal niets van dat antwoord van Blizzard, die Billing service zegt duidelijk dat het niet mag, en dan begint die Blizzard medewerker ineens over hacking...

Anyway, hopelijk ligt ie vanavond op de deurmat op me te wachten....
Het antwoord van de Billing Service is van de Amerikaanse versie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25109808
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:35 schreef OreO het volgende:
g hunter hoe heet je dan bij tif o_O
Karomir
Overigens zitten 2 vrienden van me ook in TiF, SilverSpark en RetroStyleNL.

Ik zit momenteel bij Auberdine in NE gebied, best afwisselend na al dat defias en murloc geweld in de westfall quests
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:40:34 #171
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25109837
Ravenblood(GoT guild op Bloodscalp), heeft een Tabard
Hier mn Mage

pi_25110491
Nou, op de server waar ik speel wordt nog niet echt veel geraid, maar daar wil ik wel wat aan gaan doen!
Ik zet met wat vrienden een guild op, waarbij ik de rank als raid leader neem.
Want ik wil zeker wel raiden, en actief raids organiseren

Ben btw nu een Tauren Shaman op lvl17, server Azsune.

Gister Orgrimar, daar dat ondergrondse gedeelte gegaan, via zo'n portal.
Was errug vet, ik begon om 01:00 met wat finse en zweeds mensen, en was uiteindelijk om half 3 door de tunnel heen, en had 4 Elite quest gecomplete
Ook echt veel zeldzame en waardevolle items kunnen bemachtigen, na wat pech in de gamble, toch nog zat op de Auction kunnen zetten
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:31:10 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25110589
Wat is dat raiden precies ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:38:20 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25110718
Ik ben nu lvl 9 NE Hunter en zit in Auberdine. Ik kan nu alleen nooit die quests daar doen met allemaal lvl 13 beesten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:40:43 #175
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25110761
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu lvl 9 NE Hunter en zit in Auberdine. Ik kan nu alleen nooit die quests daar doen met allemaal lvl 13 beesten
Dan heb je 2 opties:
1-Ga terug naar Tessadril en ga daar wat monster afslachten voor XP
2-Ga naar channel 4(typ /4) en zoek een party om questen mee te doen!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25110855
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat raiden precies ?
Op PvP servers hebben de Alliance en horde oorlog, en dan kun je op gebieden waar de landen grenzen met elkaar vechten, maar je kan natuurlijk ook ergens anders raiden, maar dan moet je meestal door vijandelijk gebied, dus moet je wel ff hoog lvl zijn.

Je kan dus Raid gorpeen maken, waarbij je met een beetje geluk, wel met zo'n 30 tot 70 man door vijandelijk gebied loopt en steden, grave yards, towers, etc overneemt
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:54:40 #177
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25110985
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:52 schreef The-Sorcerer het volgende:
Opeens 1000'en nederlanders aan de MMORPG nu terwijl ze een bedreigde diersoort zijn in bijv. DAOC

29 Orc Warrior hier op Shattered Hand, samen met al m'n hollandertjes van DAOC.
Wat is je game-naam? Ik zit ook op Shatterd hand. Alleen jij bent wel iets sterken dan mij

Misschien zien we elkaar wel in een raid
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:03:15 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25111124
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:45 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Op PvP servers hebben de Alliance en horde oorlog, en dan kun je op gebieden waar de landen grenzen met elkaar vechten, maar je kan natuurlijk ook ergens anders raiden, maar dan moet je meestal door vijandelijk gebied, dus moet je wel ff hoog lvl zijn.

Je kan dus Raid gorpeen maken, waarbij je met een beetje geluk, wel met zo'n 30 tot 70 man door vijandelijk gebied loopt en steden, grave yards, towers, etc overneemt
Thanks,... klinkt cool !
pi_25111636
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:45 schreef -Muse- het volgende:

[..]

dit kan ook op PvE, tussen die twee zit t.a.v. raiden weinig verschil omdat je dan toch vijandelijk gebied in gaat waar de spelers pvp aan moeten zetten voor je ze kunt aanvallen

hmm, spelen of voor mn afstuderen aan de slag gaan...... the horror!
ben beetje prikdik...
pi_25111728
Krijg de @#@#%#$%$ wat heeft blizzard een kut service zeg!!!
Ik heb er echt helemaal genoeg van, kut credit/game card systeem! en het antwoord van de billing service wordt nog veel leuker!

Ja, ehm management houd zich er niet mee bezig wacht maar tot 4 maart dat de gamecards er zijn...Krijg wat!!

Bijdeze ga ik me WoW weer inruilen
pi_25111852
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:37 schreef GanGStaR het volgende:
Krijg de @#@#%#$%$ wat heeft blizzard een kut service zeg!!!
Ik heb er echt helemaal genoeg van, kut credit/game card systeem! en het antwoord van de billing service wordt nog veel leuker!

Ja, ehm management houd zich er niet mee bezig wacht maar tot 4 maart dat de gamecards er zijn...Krijg wat!!

Bijdeze ga ik me WoW weer inruilen
Volgens mij staat hierboven al een aantal keer dat je een nep CC nummer kan invoeren om de gratis maand te spelen, en tegen de tijd dat die maand afloopt zijn de gamecards er....
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:53:23 #182
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25111978
Ja, maar sommige mensen lezen niet en blijven zich onnodig druk maken.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25112152
Het enige waar ik me nog druk om maak, is of er nog wel engelstalige PVP servers zijn, die niet al helemaal vol zitten...
pi_25112227
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat is je character name daar? ik zit ook op die server
Xeanor
pi_25112654
Ja ik vindt dat Blizzard het ook niet echt net doet met die gamecards en het creditcardnummergebeuren. Volgens mij verwachten ze ook gewoon dat je een ander nummer invoert of op een anderemanier het systeem omzeilt. Dat lees je ook tussen de regels door als je de fora bekijkt. Ze zijn op zn hollands aan het gedogen!
ben beetje prikdik...
pi_25113194
Om het half uur knalt ie er bij mij uit, error #131
Dat repair programma van ze werkt ook niet goed
En daar betaal ik dan 14 euro in de maand voor
pi_25113255
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens mij staat hierboven al een aantal keer dat je een nep CC nummer kan invoeren om de gratis maand te spelen, en tegen de tijd dat die maand afloopt zijn de gamecards er....
nee dat staat er niet, en een mod kan wel zeggen dat het "gedoogt" is maar nergens staat expliciet gezegt dat het mag.
Ik lees ook duidelijk wel alle berichten. Vind alleen de service van Blizzard behoorlijk lauw als ze eerst beloven voor maandag alles gefixed te hebben.
En daar bij een valse/nep CC is en blijft fraude...
Tevens hoort blizzard gewoon te zorgen dat problemen verholpen worden, je betaald er immers voor. En als zij niet de moeite nemen om het op te lossen (jah wacht maar tot 4 maart) dan heb ik toch echt iets van krijg dan maar wat met je spel. Dan support ik nog liever kleine bedrijfjes uit Rusland (S.T.A.L.K.E.R. bv) dan een multinational die geen fuck geeft om zijn comunity behalve als het om geld gaat.
pi_25113321
-edit- sorry, antwoord stond hierboven al
Who knew?
pi_25113783
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:55 schreef GanGStaR het volgende:

[..]

nee dat staat er niet, en een mod kan wel zeggen dat het "gedoogt" is maar nergens staat expliciet gezegt dat het mag.
Ik lees ook duidelijk wel alle berichten. Vind alleen de service van Blizzard behoorlijk lauw als ze eerst beloven voor maandag alles gefixed te hebben.
Tevens hoort blizzard gewoon te zorgen dat problemen verholpen worden, je betaald er immers voor. En als zij niet de moeite nemen om het op te lossen (jah wacht maar tot 4 maart) dan heb ik toch echt iets van krijg dan maar wat met je spel. Dan support ik nog liever kleine bedrijfjes uit Rusland (S.T.A.L.K.E.R. bv) dan een multinational die geen fuck geeft om zijn comunity behalve als het om geld gaat.
Het staat er WEL, diegene die op het wow-forum een mail had gestuurd, had dat aan de Amerikaanse Billing service gevraagd, en aangezien die al bezig zijn met geld afschrijven van creditcards, dachten die dat het om fraude ging.

Je betaalmethode wordt pas gechecked als de free month trial voorbij is, er zijn 1000en mensen die met een fake CC nummer op de EU servers spelen, maar goed, als jij m terug wilt brengen, prima.
pi_25113915
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Het enige waar ik me nog druk om maak, is of er nog wel engelstalige PVP servers zijn, die niet al helemaal vol zitten...
Aszune is low population, net als vele andere EU servers?
pi_25113977
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:39 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Aszune is low population, net als vele andere EU servers?
Ja ?

Okee dan.

(ik speel 't nog niet he, wacht op mijn bol.com pakketje.... )
pi_25114384
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:55 schreef GanGStaR het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt maar waar het om gaat is dat ze ook niet hebben gezegd dat het NIET mag. Met tussen de regels door wil ik zeggen dat als je naar de fora kijkt je ziet dat de personen die het vragen geen antwoord krijgen. Het enigste wat in de buurt komt zijn de mensen die zeggen dat ze iets moeten veranderen bij hun account of billing info en dat dat niet kan, daarbij wordt gezegd dat er niet gebilled zal worden en dat voor die tijd je je account gegevens t.a.v billing veranderen kan.

En laten we eerlijk weze als zij stx de mensen die 'gefraudeerd' hebben willen pakken dan zijn er heel veel mesnen die daaronder vallen terwijl zij geen kwaad in de zin hebben. Ik vindt trouwens de optie van dat duitse systeem en dan je ned bank invullen nog het minst op fraude lijken.
ben beetje prikdik...
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:30:34 #193
65516 gieling
Live from NYC
pi_25114411
Vraag: wordt het nou gedoogd als je voor de 1e maand gratis een nem CC numer opgeeft?
pi_25114443
Antwoord: dat zal ws niemand met zekerheid kunnen zeggen en dat is nu juist het probleem

vanuit wat je leest ziet en kunt redeneren kan ik niets anders concluderen dan van wel...
moet ik ook een heel betoog houden?
ben beetje prikdik...
pi_25114464
Als ik het nu goed begrijp moet je gewoon xxxxxxxx invullen, zodat je CC gegevens aan het eind van de registratie leeg zijn.

GEEN nepnummer dus, maar alleen maar kruisjes....

(en uiteraard na de gratis maand je betaalwijze updaten)
  woensdag 16 februari 2005 @ 16:35:57 #196
65516 gieling
Live from NYC
pi_25114478
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het nu goed begrijp moet je gewoon xxxxxxxx invullen, zodat je CC gegevens aan het eind van de registratie leeg zijn.

pi_25114735
quote:

Dit heb ik nu dus ook maar gedaan. Heb uit de lijst maar Visa gekozen, denk niet dat dat iets uitmaakt.

Blizzard laat je geen andere keus. Ze zouden het probleem voor maandag opgelost hebben, maar ze hebben er nog niks aan gedaan.

Edit: Nu een uurtje gespeeld. Ben (net als in de beta) een Gnome Warlock, zit nu op level 5. Mijn ingame naam is Slomy, dus jullie kunnen me adden (zit ook op Bloodscalp). Moet nu helaas weer weg, ben misschien vanavond nog even online.
Voornamelijk quests gedaan die ik in de beta al had gedaan en waarvan je dus meteen weet welke kant je op moet en wat je moet doen. Maar wat is het toch weer verslavend.

[ Bericht 22% gewijzigd door Slomy op 16-02-2005 18:49:50 ]
......
pi_25116068
Ik ben een Undead Warlock op Deathwing genaamd Nix.
pi_25116608
Na aan de lopende band te zijn geslacht in Westfall toch maar eens de reis richting Ironforge. Wat een prachtig gebied
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:54:16 #200
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25117204
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Na aan de lopende band te zijn geslacht in Westfall
Herkenbaar, te veel level 15 golems is niet goed

Wel lekker veel quests daar en goed levelen
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:57:35 #201
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25118000
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:54 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Herkenbaar, te veel level 15 golems is niet goed

Wel lekker veel quests daar en goed levelen
level 15 golems zijn niks
ik haat murlocs, die kom je ook overal tegen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25118045
Loop ik rustig samen met mijn imp postbode te spelen voor iemand, kom ik dit tegen

pi_25118119
quote:

Volgens mij mag je ook een nepnummer doen, mits je inderdaad die betaalwijze wel verandert. (Daar ga ik overigens nog een mailtje over sturen, ik wil dat wel kunnen doen.)
Some say in ice
pi_25118167
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Loop ik rustig samen met mijn imp postbode te spelen voor iemand, kom ik dit tegen

[[url=http://img150.exs.cx/img150/8043/wowscrnshot0216052256030eh.th.jpg]afbeelding][/URL]
*kuch* Aboms *kuch*

Sylvanas nog gezien?
Some say in ice
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:44:50 #205
8898 Darklight
pi_25118859
Net ff deze Staff gewonnen bij het rollen, van de eindboss in Wailing Caverns:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7832
pi_25119615
Het Credit Card probleem is heel makkelijk te omzeilen:

- als Land kies je Germany
- alleen bij Germany kun je namelijk je bank gegevens invullen, dus dat ff doen
- nadat je, je bank rekening nr hebt door gegeven ipv je credit card nummer
- daarna activeer je de account
- nadat de account geactiveerd is verander je van Country dus terurg naar The Netherlands

en voila! veel plezier met WoW

in WoW zit ik op de Bloodscalp server, onder de naam: Euvermaniac in de guild: TiF

ben Warrior LvL: 13
pi_25119718
M'n Shaman is lvl 20 nu, dus:

Heb nu al twee keer een volledige wipe gehad in de wailing caverns, hoop morgen een team te krijgen dat er helemaal doorheen komt.
pi_25119739
quote:

[[url=http://img150.exs.cx/img150/8043/wowscrnshot0216052256030eh.th.jpg]afbeelding][/URL]
hahahaha
afslagje gemist?

k vind het trouwens wel heel vet om te zien al die dinge uit Wc3, ook sommige geluids sampels enzo. (vooral toen k tegen een peasent begon te prate vonk erg vet)
this is my story , and I have to end it
pi_25119800
Net weer even gespeeld, ben nu level 8 (dat was ik bij de beta op het einde pas en nu al na een dag).

Net gewoon anderhalf uur met een andere Warlock zitten questen. Eerst de hele tijd engels zitten praten komen we er na 45 min achter dat we op dezelfde school (wel andere afdeling) zitten en dus ook gewoon ned konden praten
Questen met een andere warlock is echt mega relaxed.
......
pi_25120102
Inmiddels bijna level 11. Nu bezig met geld verdienen voor een ijzeren harnas.
pi_25120404
ik doe trouwens beast slay enchants voor 44 silver op bloodscalp
pi_25120437
quote:

Is dat zo vreemd? Nooit Warcraft III gespeeld? Daar kwam dat "ding" regelmatig in voor.
pi_25120615
Is warrior overigens sneller te trainen dan paladin?
pi_25121039
De paladin wordt aanstaande vrijdag tijdens de EU update btw generfed. Is op USA al gebeurd met de patch van afgelopen dinsdag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25121155
Honden!
pi_25121565
Op welke wijze is de paladin generfd? En zijn er nog andere veranderingen?
  donderdag 17 februari 2005 @ 06:01:45 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25121826
Ik haat die vieze Horde fuckers...ze lopen heel Ashenvale te terroriseren terwijl ik daar aan het questen ben . Word de hele tijd afgeslacht!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25121878
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:41 schreef existenz het volgende:
De paladin wordt aanstaande vrijdag tijdens de EU update btw generfed. Is op USA al gebeurd met de patch van afgelopen dinsdag
Gewat?
pi_25122040
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 06:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik haat die vieze Horde fuckers...ze lopen heel Ashenvale te terroriseren terwijl ik daar aan het questen ben . Word de hele tijd afgeslacht!
das op shatterd hand precies zo , klere lijers lopen met groepen van 27~30 te jagen op level 22 en minder die aan het questen zijn , gebeurt nu al 3 dagen dus ik ben maar naar wetlands gegaan om te questen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25122207
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

das op shatterd hand precies zo , klere lijers lopen met groepen van 27~30 te jagen op level 22 en minder die aan het questen zijn , gebeurt nu al 3 dagen dus ik ben maar naar wetlands gegaan om te questen
Ook op bloodscalp. Je moest eens weten hoe fucking vaak Ashenvale under attack is per dag. Ligt hoger dan mijn lvl, denk ik.
Some say in ice
pi_25122230
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 06:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gewat?
Uit het grote gamers woordenboek:

nerfen (ww)
1. Slechter maken, kwaliteiten gaan er op achteruit.

Nerfen is dus dat hij iets slechter wordt, omdat hij kennelijk overpowered is.
Some say in ice
pi_25122234
Waarom denk je dat ik niet op een PVP server speel, dit had je natuurlijk kunnen verwachten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25122246
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
Maar dat kan toch alleen in contested territories?
pi_25122297
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar dat kan toch alleen in contested territories?
Ashenvale = contested territory.
Some say in ice
pi_25122319
Ow, okee.

Daar gaan ik niet eens heen voordat ik lvl 50 ben.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:01:42 #226
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25122385
Ik ben nu level 11 en halverwege level 12 met mijn Paladijntje. Kennen jullie trouwens nog mensen die WoW niet leuk vinden? Een vriend van me was wel geinteresseerd in het spel, maar nu hij het heeft gekocht en even heeft gespeeld, is het hem enorm tegengevallen. Hij vond de quests maar saai enzo. Gelukkig is z'n vriendin er nu wel wildenthousiast over, dus het spel is toch nog goed terecht gekomen (in ieder geval totdat z'n gratis speeltijd op is ).

Ik ben het op zich wel met hem eens dat de quests (in ieder geval tot nu toe) niet echt heel boeiend zijn (breng item X naar persoon Y of slacht Z beestjes), maar ondanks dat blijf ik spelen. Het spel heeft gewoon een bepaald iets dat blijft trekken. Nu hebben zij ook geen megagoede pc, dus het spel ziet er minder goed uit bij hen, maar volgens mij vind ik het niet alleen maar leuk omdat dingen er zo mooi uit zien.

Vanavond wordt er bij mij in ieder geval niet gespeeld, het huishouden heeft een beetje een achterstand opgelopen, dus dat moet even gebeuren (voordat ik door een stofmonster opgegeten wordt )
pi_25122410
Ashenvale is een lvl 18 - 30 area, maar ook hét doorvoerpunt voor aanvallen van/op de Night Elves. Ik ga dan ook liever straks na de Redridge mountains en westfall questen in Duskwood en Wetlands.
Some say in ice
pi_25122461
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ashenvale is een lvl 18 - 30 area, maar ook hét doorvoerpunt voor aanvallen van/op de Night Elves. Ik ga dan ook liever straks na de Redridge mountains en westfall questen in Duskwood en Wetlands.
Als Horde speler ben ik snel door alle ashenvale quest gerushed.
En het viel reuze mee over hoeveel alliance er rondlopen.
Namelijk erg weinig.. veel loners NE en 2x een party van 5 alliance tegen gekomen
Afgemaakt uiteraard
=]
pi_25122554
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gewoon zelf een Fok! knokploeg samenstellen als er iemand doorheen moet.
pi_25122896
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:04 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Is dat zo vreemd? Nooit Warcraft III gespeeld? Daar kwam dat "ding" regelmatig in voor.
Warcraft III fanaat hier, daarom vond ik het juist zo cool ineens een Abomination tegen te komen.

(Het was mijn 1e avond in WoW...)
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:00:03 #231
8898 Darklight
pi_25123089
Ben lvl21 nu, Mage wordt steeds leuker
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:58:04 #232
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25123997
Ik ben gister eindelijk level 14 geworden na met z'nj vieren knoeterhard gequest te hebben. Wel lekker hoor, 3 druid en een priest . Als er al eentje dood ging kwestie van resurrect, voor de rest hebben we elkaar constant lopen healen.

In elk geval, wat een spel. Echt zeer gaaf! En wat betreft het betalen, ik heb gewoon een CC dus ik vind het allemaal wel makkelijk eigenlijk
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:07:23 #233
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25124154
Heeft iemand toevallig nog die 2 mappen voor mij die altijd in voorgaande topics stonden met levels etc?
De plaatjes zijn nu down en ik zoek ze .
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:14:47 #234
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25124283
Blizzard heeft net bekend gemaakt dat ze in de eerste 24 uur 280.000 stuks van World of Warcraft hebben verkocht. Dat is meer dan de geschatte cumulatieve markt voor MMORPGs in Europa. In totaal zijn er nu bijna 400.000 stuks verkocht.
pi_25124440
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:11 schreef Frost-Lyx het volgende:

[..]

Als Horde speler ben ik snel door alle ashenvale quest gerushed.
En het viel reuze mee over hoeveel alliance er rondlopen.
Namelijk erg weinig.. veel loners NE en 2x een party van 5 alliance tegen gekomen
Afgemaakt uiteraard
Zeg, dan ben je mij nog niet tegengekomen.
Welke server speel je? Bloodscalp ook?
Ik zit meerendeel van de tijd in Ashenvale. En idd, weinig Alliance en veel Horde, en die zijn dan allemaal in grote groepen. Behavle de lvl 28 en hoger. Jammer, want zo kill ik er veel te weinig
Wat wel onwijs leuk is, de Rogue, die er altijd wel eentje in de groep van bij is, marken met Hunter's Mark, dan komen ze als een stelletje mongolen achter je aan gerushed, want een lvl 26 NE Hunter alleen tegen een groep lvl 24-26 Horde is natuurlijk easy prey. Dan zet ik mijn Cheetah erop, leg tijdens het rennen een Frost Trap neer, de sprinters rennen erin. Ik draai me om, zwaai, lach en ben er weg van
Ook een hele fijne tactiek bij Shamans, die in Wolf form achter je aan komen.
Maar goed, zie jullie vanavond wel weer in-game

Hebben julle Horde maar 1 q in Ashenvale trouwens?
Lijkt me sterk omdat het er stikt van The Horde.
En 't zijn meestal allemaal mietjes. Ik ben nu lvl 26 en lvl 28 mages proberen al weg te rennen als ik ze mark. En je weet, vluchten is wel 't stomste wat je kan doen als je een Hunter tegenover je hebt. Die moet je head on aanpakken wil je nog een kans hebben. Ach ja, ik vind het best, I like to hunt
pi_25124487
Can't we all just get along?
pi_25124511
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Can't we all just get along?
Nee!
Niet als Horde en Alliance tegenover elkaar in ieder geval
pi_25124976
wat is eigenlijk het verschil tussen een PvP/PvE en de RP servers? Vooral gameplay impact uiteraard...
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
pi_25125050
Net weer anderehalf uur gespeeld en vooral veel quests gedaan.

Kan iemand mij vertellen (aangezien ik er niet ben) of er in Ironforge veel quests te vinden zijn?
......
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:03:27 #240
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25125125
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:07 schreef Bacow het volgende:
Heeft iemand toevallig nog die 2 mappen voor mij die altijd in voorgaande topics stonden met levels etc?
De plaatjes zijn nu down en ik zoek ze .
Deze ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')