abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:01:42 #226
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25122385
Ik ben nu level 11 en halverwege level 12 met mijn Paladijntje. Kennen jullie trouwens nog mensen die WoW niet leuk vinden? Een vriend van me was wel geinteresseerd in het spel, maar nu hij het heeft gekocht en even heeft gespeeld, is het hem enorm tegengevallen. Hij vond de quests maar saai enzo. Gelukkig is z'n vriendin er nu wel wildenthousiast over, dus het spel is toch nog goed terecht gekomen (in ieder geval totdat z'n gratis speeltijd op is ).

Ik ben het op zich wel met hem eens dat de quests (in ieder geval tot nu toe) niet echt heel boeiend zijn (breng item X naar persoon Y of slacht Z beestjes), maar ondanks dat blijf ik spelen. Het spel heeft gewoon een bepaald iets dat blijft trekken. Nu hebben zij ook geen megagoede pc, dus het spel ziet er minder goed uit bij hen, maar volgens mij vind ik het niet alleen maar leuk omdat dingen er zo mooi uit zien.

Vanavond wordt er bij mij in ieder geval niet gespeeld, het huishouden heeft een beetje een achterstand opgelopen, dus dat moet even gebeuren (voordat ik door een stofmonster opgegeten wordt )
pi_25122410
Ashenvale is een lvl 18 - 30 area, maar ook hét doorvoerpunt voor aanvallen van/op de Night Elves. Ik ga dan ook liever straks na de Redridge mountains en westfall questen in Duskwood en Wetlands.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25122461
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ashenvale is een lvl 18 - 30 area, maar ook hét doorvoerpunt voor aanvallen van/op de Night Elves. Ik ga dan ook liever straks na de Redridge mountains en westfall questen in Duskwood en Wetlands.
Als Horde speler ben ik snel door alle ashenvale quest gerushed.
En het viel reuze mee over hoeveel alliance er rondlopen.
Namelijk erg weinig.. veel loners NE en 2x een party van 5 alliance tegen gekomen
Afgemaakt uiteraard
=]
pi_25122554
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gewoon zelf een Fok! knokploeg samenstellen als er iemand doorheen moet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25122896
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:04 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Is dat zo vreemd? Nooit Warcraft III gespeeld? Daar kwam dat "ding" regelmatig in voor.
Warcraft III fanaat hier, daarom vond ik het juist zo cool ineens een Abomination tegen te komen.

(Het was mijn 1e avond in WoW...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:00:03 #231
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25123089
Ben lvl21 nu, Mage wordt steeds leuker
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:58:04 #232
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25123997
Ik ben gister eindelijk level 14 geworden na met z'nj vieren knoeterhard gequest te hebben. Wel lekker hoor, 3 druid en een priest . Als er al eentje dood ging kwestie van resurrect, voor de rest hebben we elkaar constant lopen healen.

In elk geval, wat een spel. Echt zeer gaaf! En wat betreft het betalen, ik heb gewoon een CC dus ik vind het allemaal wel makkelijk eigenlijk
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:07:23 #233
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25124154
Heeft iemand toevallig nog die 2 mappen voor mij die altijd in voorgaande topics stonden met levels etc?
De plaatjes zijn nu down en ik zoek ze .
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:14:47 #234
7957 Chevalric
pi_25124283
Blizzard heeft net bekend gemaakt dat ze in de eerste 24 uur 280.000 stuks van World of Warcraft hebben verkocht. Dat is meer dan de geschatte cumulatieve markt voor MMORPGs in Europa. In totaal zijn er nu bijna 400.000 stuks verkocht.
pi_25124440
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:11 schreef Frost-Lyx het volgende:

[..]

Als Horde speler ben ik snel door alle ashenvale quest gerushed.
En het viel reuze mee over hoeveel alliance er rondlopen.
Namelijk erg weinig.. veel loners NE en 2x een party van 5 alliance tegen gekomen
Afgemaakt uiteraard
Zeg, dan ben je mij nog niet tegengekomen.
Welke server speel je? Bloodscalp ook?
Ik zit meerendeel van de tijd in Ashenvale. En idd, weinig Alliance en veel Horde, en die zijn dan allemaal in grote groepen. Behavle de lvl 28 en hoger. Jammer, want zo kill ik er veel te weinig
Wat wel onwijs leuk is, de Rogue, die er altijd wel eentje in de groep van bij is, marken met Hunter's Mark, dan komen ze als een stelletje mongolen achter je aan gerushed, want een lvl 26 NE Hunter alleen tegen een groep lvl 24-26 Horde is natuurlijk easy prey. Dan zet ik mijn Cheetah erop, leg tijdens het rennen een Frost Trap neer, de sprinters rennen erin. Ik draai me om, zwaai, lach en ben er weg van
Ook een hele fijne tactiek bij Shamans, die in Wolf form achter je aan komen.
Maar goed, zie jullie vanavond wel weer in-game

Hebben julle Horde maar 1 q in Ashenvale trouwens?
Lijkt me sterk omdat het er stikt van The Horde.
En 't zijn meestal allemaal mietjes. Ik ben nu lvl 26 en lvl 28 mages proberen al weg te rennen als ik ze mark. En je weet, vluchten is wel 't stomste wat je kan doen als je een Hunter tegenover je hebt. Die moet je head on aanpakken wil je nog een kans hebben. Ach ja, ik vind het best, I like to hunt
pi_25124487
Can't we all just get along?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25124511
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Can't we all just get along?
Nee!
Niet als Horde en Alliance tegenover elkaar in ieder geval
pi_25124976
wat is eigenlijk het verschil tussen een PvP/PvE en de RP servers? Vooral gameplay impact uiteraard...
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
pi_25125050
Net weer anderehalf uur gespeeld en vooral veel quests gedaan.

Kan iemand mij vertellen (aangezien ik er niet ben) of er in Ironforge veel quests te vinden zijn?
......
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:03:27 #240
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25125125
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:07 schreef Bacow het volgende:
Heeft iemand toevallig nog die 2 mappen voor mij die altijd in voorgaande topics stonden met levels etc?
De plaatjes zijn nu down en ik zoek ze .
Deze ?

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:05:45 #241
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25125159
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zeg, dan ben je mij nog niet tegengekomen.
Welke server speel je? Bloodscalp ook?
Ik zit meerendeel van de tijd in Ashenvale. En idd, weinig Alliance en veel Horde, en die zijn dan allemaal in grote groepen. Behavle de lvl 28 en hoger. Jammer, want zo kill ik er veel te weinig
Wat wel onwijs leuk is, de Rogue, die er altijd wel eentje in de groep van bij is, marken met Hunter's Mark, dan komen ze als een stelletje mongolen achter je aan gerushed, want een lvl 26 NE Hunter alleen tegen een groep lvl 24-26 Horde is natuurlijk easy prey. Dan zet ik mijn Cheetah erop, leg tijdens het rennen een Frost Trap neer, de sprinters rennen erin. Ik draai me om, zwaai, lach en ben er weg van
Ook een hele fijne tactiek bij Shamans, die in Wolf form achter je aan komen.
Maar goed, zie jullie vanavond wel weer in-game

Hebben julle Horde maar 1 q in Ashenvale trouwens?
Lijkt me sterk omdat het er stikt van The Horde.
En 't zijn meestal allemaal mietjes. Ik ben nu lvl 26 en lvl 28 mages proberen al weg te rennen als ik ze mark. En je weet, vluchten is wel 't stomste wat je kan doen als je een Hunter tegenover je hebt. Die moet je head on aanpakken wil je nog een kans hebben. Ach ja, ik vind het best, I like to hunt
Als ik (mage) jou tegenkom, ren ik niet weg hoor
Die pet van je sheep ik, is die de volgende 30sec uitgeschakeld
Blink naar je toe, Frosnova, paar keer ArcaneMissiles, en je bent dood
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:05:51 #242
7957 Chevalric
pi_25125161
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef kalli het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een PvP/PvE en de RP servers? Vooral gameplay impact uiteraard...
Op een RP server moet je een naam kiezen die past binnen World of Warcraft (dus niet L33t K1ll3r of Things that go boom) en je mag in de chat kanalen alleen "in character" praten. Zie ook http://www.worldofwarcraft.com/policy/roleplaying.html
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:07:48 #243
7957 Chevalric
pi_25125198
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:

[..]

Als ik (mage) jou tegenkom, ren ik niet weg hoor
Die pet van je sheep ik, is die de volgende 30sec uitgeschakeld
Blink naar je toe, Frosnova, paar keer ArcaneMissiles, en je bent dood
Oe, het is weer tijd voor een "Vergelijk-je-lul" wedstrijdje
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:18:40 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25125401
Wat is dat Battlegrounds waar ze het over de site over hebben.... komt dat nog in een update ofzo of werkt dit al ? Ze hebben het over een portal voor zowel de Hordes als de Alliance en dan komen we in de sneeuw samen voor een groot gevecht waarin je bloed moet verzamelen enzo..... zodat je lokale shaman of priester gigantische beesten kan summonen Ik weet het even niet meer Er is zoveel.... er zijn toch al grote vlaktes waar Battlegrounds gehouden worden ??

Hier wat over de Battlegrounds:
http://www.wow-europe.com/en/pvp/battlegrounds.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:31:40 #245
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25125643
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Deze ?
Jaa, dat zijn ze, bedankt .
Meteen ff opslaan.
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:43:17 #246
7957 Chevalric
pi_25125864
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat Battlegrounds waar ze het over de site over hebben.... komt dat nog in een update ofzo of werkt dit al ? Ze hebben het over een portal voor zowel de Hordes als de Alliance en dan komen we in de sneeuw samen voor een groot gevecht waarin je bloed moet verzamelen enzo..... zodat je lokale shaman of priester gigantische beesten kan summonen Ik weet het even niet meer Er is zoveel.... er zijn toch al grote vlaktes waar Battlegrounds gehouden worden ??

Hier wat over de Battlegrounds:
http://www.wow-europe.com/en/pvp/battlegrounds.html
Dat komt nog in een update (waar de VS al sinds de release op zit te wachten terwijl het al lang er in had moeten zitten). Het is gewoon added content, die je mag verwachten van een MMORPG.
pi_25125994
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dank voor je antwoord.

Ik moet zeggen dat ik vooral Warcraft fan ben doordat ik Real Time Strategy-freak ben, maar de WC wereld is inderdaad (ook zonder het RTS gebeuren) erg uitgebreid en leuk.

Hmm... ik denk dat ik er nog een paar nachtjes over ga slapen.
Mocht je het inmiddels niet al gekocht hebben, zou ik zeggen wacht gewoon even. In de US zijn er al Guest accounts beschikbaar las ik ergens, dus het zal een kwestie van tijd zijn dat er hier ook van die trail accounts beschikbaar komen. Nog daarop wachten en dan eens op je gemak uitproberen.

Ik ben zelf namelijk ook niet echt een RPG dude, maar vind het MMO gedeelte wel leuk. ik speel zelf meer FPS'en namelijk. Ik vind het spel wel leuk en ga er ook nog wel even mee verder, maar zo super enthousiast als iedereen er over is, dat ben ik niet. het blijft vooral quests doen en lvl'en tot je erbij neer valt, zonder enige idee van 'bigger purpose' (tot nu toe nog niet, ben pas lvl 6)
En op papier zien expansions er altijd gaaf uit, maar eerst zien en dan geloven met Battlegrounds

Aan de andere kant, als je voor 40 euro een maand lang fun wilt hebben (eveel speeluren wilt hebben per besteedde euro) dan gewoon al kopen. Voordat je zeker weet dat je het niks aan vind ben je toch al snel een flink aantal uren zoet.
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt (Acda en De Munnik)
pi_25126073
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Op een RP server moet je een naam kiezen die past binnen World of Warcraft (dus niet L33t K1ll3r of Things that go boom) en je mag in de chat kanalen alleen "in character" praten. Zie ook http://www.worldofwarcraft.com/policy/roleplaying.html
bedankt! helaas kom ik hier op mijn werk niet op die site (geblocked, reason: games), dus daar zal ik vanavond even naar moeten kijken.

Lijkt me dat zo'n RP server wat puurder RPG'en is, wat meer echt in die wereld zitten zeg maar. Misschien ga ik dat vanavond eens uitproberen met een Priest of zo. Ik moet toch nog een paar classes uitproberen voordat ik weet met welke ik echt verder wil (mage en hunter wil ik ook nog even testen)
pi_25126115
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:50 schreef kalli het volgende:

[..]

Mocht je het inmiddels niet al gekocht hebben, zou ik zeggen wacht gewoon even. In de US zijn er al Guest accounts beschikbaar las ik ergens, dus het zal een kwestie van tijd zijn dat er hier ook van die trail accounts beschikbaar komen. Nog daarop wachten en dan eens op je gemak uitproberen.

Ik ben zelf namelijk ook niet echt een RPG dude, maar vind het MMO gedeelte wel leuk. ik speel zelf meer FPS'en namelijk. Ik vind het spel wel leuk en ga er ook nog wel even mee verder, maar zo super enthousiast als iedereen er over is, dat ben ik niet. het blijft vooral quests doen en lvl'en tot je erbij neer valt, zonder enige idee van 'bigger purpose' (tot nu toe nog niet, ben pas lvl 6)
En op papier zien expansions er altijd gaaf uit, maar eerst zien en dan geloven met Battlegrounds

Aan de andere kant, als je voor 40 euro een maand lang fun wilt hebben (eveel speeluren wilt hebben per besteedde euro) dan gewoon al kopen. Voordat je zeker weet dat je het niks aan vind ben je toch al snel een flink aantal uren zoet.
Ik heb m al gekocht, en vind m leuk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25126261
Is er al iemand lvl 30+?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')