maat van mij verkoopt die voor 20squote:Op maandag 14 februari 2005 01:56 schreef engessa het volgende:
Ik heb een mechanische eekhoorn als huisdier.
Die komt nooit uit Ironforgequote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef Black-Hole het volgende:
Ook de Fok! Guild joinen? Spreek Engessa aan als je op de Bloodscalp server speelt:.
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:56 schreef engessa het volgende:
Ik heb een mechanische eekhoorn als huisdier.
Op welke server zit jij nu?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
tvp
For the Alliance.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben overigens een Paladin en ik heet Finder_elf_towns. Uiteraard wordt ieder die in mijn weg komt weggeblazen met mijn goddelijke macht.
Al veel mensen in kuikens veranderd?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
For the Alliance.
Overigens is de lvl 16 mage quest een eitje, voor alle mages daarbuiten. Je moet eerst een paar lvl 17's verslaan, en dat is nog het moeilijkste deel; voor de rest is het veel lopen en reizen.
Alleen maar een bak-en-vries behandeling gegeven, polymorph gebruik ik meer voor monsters.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Al veel mensen in kuikens veranderd?
Zal wel iets met valentijnsdag zijn , is ook met EQ 2quote:Op maandag 14 februari 2005 10:16 schreef Killjoy het volgende:
Vandaag zou er iets speciaals zijn, enig idee wat?
Ik kan zelf na mijn werk pas kijken
Op mijn laptop draait het prima en mijn GeForce 4 Go is best rukquote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben een enorme Warcraft fan, maar heb nog nooit een MMORPG gespeeld, en ben zoiezo niet echt een RPG gamer.
Zou het dan toch waard zijn om het spel te kopen ??
En draait het wel een beetje op low-end systemen ? (P4 1.8ghz, 512 mb RAM Geforce 3 Ti200 bv.)
Dat scheelt dan alweer, maar ben toch nogal bang om veel geld uit te geven, en dat ik er dan geen reet aan vind....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Op mijn laptop draait het prima en mijn GeForce 4 Go is best ruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |