tjah , gewoon naar iemand toe lope en vragequote:Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik ben net van die die ondergrondse trein afgevallen, isniet zo leuk![]()
een teringeind lopen
oja, ik zoek nog een guild, iemand een idee hoe dat werkt en zijn er ook nederlandse guilds?![]()
tjah , gewoon naar iemand toe lope en vragequote:Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik ben net van die die ondergrondse trein afgevallen, isniet zo leuk![]()
een teringeind lopen
oja, ik zoek nog een guild, iemand een idee hoe dat werkt en zijn er ook nederlandse guilds?![]()
maat van mij verkoopt die voor 20squote:Op maandag 14 februari 2005 01:56 schreef engessa het volgende:
Ik heb een mechanische eekhoorn als huisdier.
Die komt nooit uit Ironforgequote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef Black-Hole het volgende:
Ook de Fok! Guild joinen? Spreek Engessa aan als je op de Bloodscalp server speelt:.
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:56 schreef engessa het volgende:
Ik heb een mechanische eekhoorn als huisdier.
Op welke server zit jij nu?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
tvp
For the Alliance.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben overigens een Paladin en ik heet Finder_elf_towns. Uiteraard wordt ieder die in mijn weg komt weggeblazen met mijn goddelijke macht.
Al veel mensen in kuikens veranderd?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
For the Alliance.
Overigens is de lvl 16 mage quest een eitje, voor alle mages daarbuiten. Je moet eerst een paar lvl 17's verslaan, en dat is nog het moeilijkste deel; voor de rest is het veel lopen en reizen.
Alleen maar een bak-en-vries behandeling gegeven, polymorph gebruik ik meer voor monsters.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Al veel mensen in kuikens veranderd?
Zal wel iets met valentijnsdag zijn , is ook met EQ 2quote:Op maandag 14 februari 2005 10:16 schreef Killjoy het volgende:
Vandaag zou er iets speciaals zijn, enig idee wat?
Ik kan zelf na mijn werk pas kijken
Op mijn laptop draait het prima en mijn GeForce 4 Go is best rukquote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben een enorme Warcraft fan, maar heb nog nooit een MMORPG gespeeld, en ben zoiezo niet echt een RPG gamer.
Zou het dan toch waard zijn om het spel te kopen ??
En draait het wel een beetje op low-end systemen ? (P4 1.8ghz, 512 mb RAM Geforce 3 Ti200 bv.)
Dat scheelt dan alweer, maar ben toch nogal bang om veel geld uit te geven, en dat ik er dan geen reet aan vind....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Op mijn laptop draait het prima en mijn GeForce 4 Go is best ruk
Nog even over de specs.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok ok, qua specs moet het dus wel lukken.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog even over de specs.Ik heb een GeForce 2 Mx 400, geloof ik, en hij loopt hier gewoon goed. Je moet je graphics alleen niet super-de-luxe high-end zetten.
Voor de rest heb ik ook 512 RAM en een 1.9 MhZ processor.
Dat is niet echt low end tegenwoordig, eerder medium-end.
idd opmerkelijke prestatie... wat draai je windows 3.1?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:45 schreef Killjoy het volgende:
Legolas, ik neem mijn pet af voor jouw.
Dat je met een 1.9MhZ processor zelfs windows kan draaien BRAVO
*klap klap klap*
Dank voor je antwoord.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:41 schreef Broodjevlees het volgende:
Ik heb ook zelden RPG (Diablo 1) gespeeld, maar de warcraft sfeer druipt er nog steeds van af vind ik. Alle bekende hero's uit W3 tegenkomen is natuurlijk cool, maar er zijn zoveel herkenbare omgevingen/spell's/characters/creeps (maar ook veel nieuwe). En ik verwacht dat het allemaal veel spannender en ook straregischer word als je op de battelfields komt (zie battlefields preview op site )
Dus even doorzetten als je nog low-level bent, later word het leuk.
Als je fan bent van het Warcraft gebeuren (niet zozeer strategie als genre ) dan is WOW onmisbaar.
Zie de OPquote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef Fliepke het volgende:
met wie moet ik nu contact opnemen voor de guild?
Wat een onzin. Alleen de PvP servers raken een beetje vol.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:11 schreef rihago het volgende:
Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 1 juni is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie.
mindcontrol tegen is klotequote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi ik snap niet hoe je het doet man. Hij loopt gewoon weer op me uit! Ik ben nu lvl 20 Priest, ik kan niet wachten tot lvl 30..Mind Control! En dan al die Horde'jes van de klif afgooien >: )
toch is het zo... je kan hem ook niet meer op freerecordshop.nl bestellenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen de PvP servers raken een beetje vol.
Op dimplus.nl, play.com en bol.com nog wel hoor...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:54 schreef rihago het volgende:
[..]
toch is het zo... je kan hem ook niet meer op freerecordshop.nl bestellen
Als je Stormwind uitloopt kom je Goldshire ed, daar kun je nog aardig wat quests doen die gemakkelijk zijn als je lvl 13 bent.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:57 schreef Black-Hole het volgende:
Net voor het eerst naar Stormwind geweest, volgens mij heb ik daar als level 13 dwarf nog niet veel te zoeken.
Eerst maar eens Loch Modan helemaal uitkammen, al is de oostkant nog niet te doen (leven 18+) tegenstanders. Iemand nog goede ideeen om te doen als low level character?
1.9 GhZ dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:45 schreef Killjoy het volgende:
Legolas, ik neem mijn pet af voor jouw.
Dat je met een 1.9MhZ processor zelfs windows kan draaien BRAVO
*klap klap klap*
Elwynn Forestquote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. Intussen alle quests in Goldshire gedaan maar Westfall is nog wat moeilijk. Zijn er intussen nog andere opties voor een level 11 rogue?
level 22quote:Op maandag 14 februari 2005 20:08 schreef Flowce het volgende:
Is er al iemand voorbij lvl 30???
valt wel mee hoor, hoe moeilijk westfall is. Je kan natuurlijk ook naar Ironforge gaan,quote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. Intussen alle quests in Goldshire gedaan maar Westfall is nog wat moeilijk. Zijn er intussen nog andere opties voor een level 11 rogue?
Tussen het Horde killing door (jezus, echt bijna alleen maar vandaag) heb ik 't nog ff tot lvl 23 geschopt, net over de helft voor lvl 24.quote:
ik ben iets rustiger gaan questen dan begin van het weekend , morgen hoop ik het naar level 23 te schuppen, maar dan moet ik echt dik gaan questenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tussen het Horde killing door (jezus, echt bijna alleen maar vandaag) heb ik 't nog ff tot lvl 23 geschopt, net over de helft voor lvl 24.
Dus morgen haal ik hopelijk de 25![]()
Enne, heeft er een Alliance Fokker op Bloodscalp toevallig 2x Spider Silk? Dat heb ik nodig namelijk
Leatherworking skill is 135 en kan mooie gloves craften als ik die Spider Silk heb.
Als er iemand trouwens leather armor nodig heeft, ik kan dus best al wel wat leuke dingen maken. Ook medium armor kits van +16 armor voor op pants, chest, gloves en boots.
Maak 't gratis als ik de resources krijg
Als het zo door gaat met hun CC# en gamecard problemen ga ik mijn copie verkopen! Damn, het begint wel ernstig te worden! vraag me af of ze uberhaubt wat gaan veranderen voor 4 maart, wanneer de game cards te koop zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Op maandag 14 februari 2005 17:11 schreef rihago het volgende:
Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 1 juni is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie.
Wat een onzin. Alleen de PvP servers raken een beetje vol.
Als je nog niet genoeg handtekeningen hebt, ik zit in een Nederlandse horde guild op skull crusher. Stuur maar een whisper naar me (Naraya) en ik zal wel even kijken of je in de guild kan komen.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef Tedkees het volgende:
Speel nu als UD rogue op skullcrusher. Ik zoek nog mensen om m'n guild charter te tekenen, /whisper Nerrick
Ben een herbalist/alchemist btw.
Welke guild zit je?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je nog niet genoeg handtekeningen hebt, ik zit in een Nederlandse horde guild op skull crusher. Stuur maar een whisper naar me (Naraya) en ik zal wel even kijken of je in de guild kan komen.
En hier mijn interface dankzij cosmos:
[afbeelding]
En het cosmos setup scherm:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |