Joh, zo bedoel ik het niet! Ik dacht dat je het misschien voor kon zijn als je het aan ziet komen, hier gebeurt het nl ook vaak, en als ik dan meteen even stop valt het vaak meequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:41 schreef Martineke het volgende:
hehe nu niet denken dat ik maxim lekker laat verstikken en hem ga zitten bekijken. dit heb ik toestraks gezien toevallig, normaal bekijk ik hem echt niet hoor in de hoop dat ie zich verslikt
Ik weet nog steeds niet wat het precies was, maar denk eigenlijk dat het enige was dat ze bij mij wilde zijn. Toen ik haar namelijk eruit haalde en met haar ging wandelen buiten (ik had er genoeg van) was ze heel snel in een diepe slaap en heeft toen ik terugkwam nog twee uur geslapen! (ik kon koken en eten zonder dat ze wakker werd) Dus waarschijnlijk te moe om te slapen? (hoewel ik haar elke keer na een uur of anderhalf uur weer op bed legde...) In ieder geval had ze het even nodig dat ik haar vasthield...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:17 schreef Catootje het volgende:
Wat lastig zeg.......eehmm....regeldagen? heeft ze ergens last van? Allergie?? Wat kan een kind toch lastig te lezen zijn he..
Thnx kozakken....ik kijk inderdaad ook meestal op de klok als ze huilt, na vijf minuten ga ik meestal weer kijken. Kan ik er beter een langere tijd overheen laten gaan? Dat vind ik zo zielig, zeker nu ze al schor is...(tja, we hebben haar hiervoor echt eigenlijk bijna niet laten huilen in haar bedje...ze weet niet wat haar overkomt ...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef kozakken het volgende:
Over huilen.. nog even een spuitelf reactie:
Wanneer we Jonne naar bed brachten en hij begon te huilen keek ik altijd op de klok.
Dan wist ik hoe lang hij al huilde. Want 5 minuten lijkt zonder klok wel drie kwartier.
Na 15 min. ging ik kijken en troosten wanneer hij nog huilde. en zo over wanneer dat nog nodig was.
Hielp heel goed om gewoon te weten waar we aan toe waren.
en verder:
Nee nee, das veel te weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:45 schreef Luchtbel het volgende:
Kan inderdaad door de overgang komen Stiekemurd.
Maar geef je maar 3 flessen overdag en s avonds 1 keer borstvoeding?
Ik snapte er al niks vanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:11 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Nee nee, das veel te weinig.
Ze krijgt 2 keer 's avonds de borst en 's nachts wanneer ze wil. (nogal verschillend) en 's ochtends heel vroeg. Vandaar die 3 dubbele onderkin![]()
![]()
Suzanna, nu ik dit lees vraag ik me af of je haar wel bijtijds in bed legt. Wacht je met wegleggen tot ze echt omrolt van de slaap? Niet doen. Zodra je merkt dat ze moe wordt, dat merk je over het algemeen aan het in de oogjes wrijven, meteen in bed leggen. Anders heb je inderdaad kans dat ze te moe is om in te slapen. Ik deed dit met Christan ook altijd, bij het eerste teken van slaap meteen naar bed. Deed ik dat niet dan kreeg je inderdaad huilpartijen. Probeer het eens een poosje en kijk of het beter gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:58 schreef Suzanna het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat het precies was, maar denk eigenlijk dat het enige was dat ze bij mij wilde zijn. Toen ik haar namelijk eruit haalde en met haar ging wandelen buiten (ik had er genoeg van) was ze heel snel in een diepe slaap en heeft toen ik terugkwam nog twee uur geslapen! (ik kon koken en eten zonder dat ze wakker werd) Dus waarschijnlijk te moe om te slapen? (hoewel ik haar elke keer na een uur of anderhalf uur weer op bed legde...) In ieder geval had ze het even nodig dat ik haar vasthield...
sorry, zo kwam het een beetje over bij mijquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:48 schreef Leah het volgende:
[..]
Joh, zo bedoel ik het niet! Ik dacht dat je het misschien voor kon zijn als je het aan ziet komen, hier gebeurt het nl ook vaak, en als ik dan meteen even stop valt het vaak mee.
die traantjes komen stiekem toch weleens langs hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:50 schreef Anitra het volgende:
Lekker Githa dat je een leuke, goeie arts hebt!!!! En dat je het er moeilijk mee hebt is goed voor te stellen, zoals jezelf al zegt ze gaan je kind "pijn"doen. Het vasthouden zou idd moeilijk zijn, maar je red het welEn beloof 1 ding, als je traantje heb prikken in je ogen laat ze dan ook gaan!!! Want het i niet niks hoor!! Petje af voor jou!!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |