abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25127331
Hee Tex, fijn dat het wat minder is!! Die cinababy moet je bij 'crisis' gevallen elk uur geven, maar als regel eigenlijk zolang de krampjes weleens voorkomen elke dag drie druppeltjes. Heb je dat gelezen? (denk het wel, ben dus waarschijnlijk ook spuit elf ).

Noa vond het ook lekker om te 'vliegen'...die houding heb ik geleerd van een andere ervaren moeder. Dat moet je maar net weten...

Met Noa gaat het wel redelijk...ze ligt nu wel in haar bedje te huilen maar ik ga er af en toe even heen en stop haar speentje er weer in etc. Vannacht heeft ze wel redelijk goed geslapen, wel om half één wakker geweest, half zes en half acht , en vanochtend was ze pas om half elf weer wakker en ik heb dus lekker uitgeslapen!!! Wel een gebroken nacht altijd, maar dat vind ik niet erg als ze 's ochtends ook nog lekker even blijft slapen. Heeft daarna vanaf 12 uur tot 12:50 geslapen en (joepie!) slaapt nu weer. Het lijkt wel te werken om haar standaard gewoon in haar bedje te leggen als ze moe is. Nou nog volhouden!!

Nogmaals bedankt voor alle tips ik zou niet weten wat ik zonder die tips zou moeten doen!! (wel goede raadgevers in de buurt, maar niet altijd de goede raad die helpt...kennen jullie dat?)
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:35:40 #152
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25127761
Martineke, zou het helpen om de gekolfde voeding in te dikken in de fles zodat hij zich minder snel kan verslikken? De voeding is dan minder dun en misschien verwerkt-ie het dan beter.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:40:01 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25127831
stikt hij dan niet helemaalals hij zich verslikt ?? ik ben nu al zo blij dat het "maar" vloeibaar is
pi_25128036
Noa ligt in haar bedje met GESLOTEN ogen te huilen, maar ze blijft huilen... nou weet ik echt niet wat ik moet doen...toen ik over haar wangetje aaide viel ze in slaap, maar een paar minuten later was ze weer wakker. Het blijft ook doorgaan, dat huilen. Was vanochtend maar heel eventjes, maar blijkbaar is dat tijdelijk...ze is al helemaal schor van de paar keer dat we haar laten huilen in haar bedje. En dat terwijl ik elke vijf minuten even ga kijken en over haar bolletje aai en haar speentje weer geef...
Het is soms een paar seconden stil en dan begint het weer net zo hard van voren af aan.
Pff...wat is dat moeilijk zeg.
pi_25128107
Hier ook weer een berichtje van mij.

Ik ben flink ziek geweest maar nu gaat weer.
Met David gaat alles heel goed De borstvoeding verloopt ook nog altijd prima.

Ik ben niet meer online geweest dus ik ga nu alles nalezen hier
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:30:07 #156
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25129264
Lily leuk om weer wat van je te horen...
gelukkig ben je weer beter en gaat het goed met David en de borstvoeding...
  donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:40 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25130337
Martineke, ik denk eerder dat hoe dunner het is, hoe makkelijker het in het verkeerde keelgat kan komen. Als de voeding iets dikker is, drinkt Maxim het misschien minder snel, dan moet-ie er iets meer moeite voor doen.
Danyel verslikt zich ook makkelijk (om een andere reden weliswaar) en het indikken is geopperd door de logopediste. Misschien iets om aan het CB voor te leggen? Je weet maar nooit !

Lily, wat had je ? En wat fijn dat het met David goed gaat en dat het ziek zijn blijkbaar geen impact had op de bv !
... ♥ ik mis je ♥
pi_25131812
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:53 schreef Suzanna het volgende:
Noa ligt in haar bedje met GESLOTEN ogen te huilen, maar ze blijft huilen... nou weet ik echt niet wat ik moet doen...toen ik over haar wangetje aaide viel ze in slaap, maar een paar minuten later was ze weer wakker. Het blijft ook doorgaan, dat huilen. Was vanochtend maar heel eventjes, maar blijkbaar is dat tijdelijk...ze is al helemaal schor van de paar keer dat we haar laten huilen in haar bedje. En dat terwijl ik elke vijf minuten even ga kijken en over haar bolletje aai en haar speentje weer geef...
Het is soms een paar seconden stil en dan begint het weer net zo hard van voren af aan.
Pff...wat is dat moeilijk zeg.
Wat lastig zeg.......eehmm....regeldagen? heeft ze ergens last van? Allergie?? Wat kan een kind toch lastig te lezen zijn he..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25131860
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:48 schreef Githa het volgende:
Hier is hij te bestellen catootje mocht je dat willen

http://www.toyswinkel.nl/zoek.php?zoek=houten

dan even bovenin optie hout en meubeltjes kiezen dan heb je daar keuze uit een jungle en boederij groeimeter
Tnx!! We hebben (lees: ik heb mannetje gestuurd) in een houten speelgoedwinkel, ergens verstopt in Groningen, een........jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! gevonden!!!!!
DANYEL EN THIJS
pi_25132041
Catootje, Tobi-jobi's?
pi_25132054
Ik heb iets te vroeg gejuichd wat de cinababy betreft. Het is alweer een paar uur drama hier
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25132085
Poemojn, ik weet het niet...

Tex, wat vervelend nu toch wat zielig voor je mannetje ook...aahhh.
DANYEL EN THIJS
pi_25132234
Toot weet mannetje het niet? Ik heb twee nichtjes en een neefje die ik er ook wel mee wil verrassen..Mag ook int Speeltuinbankje hoor..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:39:53 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_25132240
Over huilen.. nog even een spuitelf reactie:
Wanneer we Jonne naar bed brachten en hij begon te huilen keek ik altijd op de klok.
Dan wist ik hoe lang hij al huilde. Want 5 minuten lijkt zonder klok wel drie kwartier.
Na 15 min. ging ik kijken en troosten wanneer hij nog huilde. en zo over wanneer dat nog nodig was.
Hielp heel goed om gewoon te weten waar we aan toe waren.
en verder:
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:40:38 #165
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25132257
Zodra je het geld ervoor hebt moet je echt dat ABC-dophiluspoeder proberen Tex. Kai had ook zo'n last van krampjes en de uitvinder van dat spul verdient wat mij betreft een plekje in de hemel
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_25132628
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:41 schreef poemojn het volgende:
Zat jij ook toevallig bij deze verloskundigenpraktijk, Danosa? http://www.verloskundigen-groningen.nl/
Jazeker
pi_25132738
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Het zijn ook een soort van rodeo-achtige praktijken Mag ik Jadey in tub nog een keertje zien trouwens?
Ik ben je niet vergeten hoor Belly alleen Jadey is al een tijdje niet helemaal in orde en het komt er op een of andere manier niet echt van. Heb geduld, uw wachten zal beloond worden
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:20:17 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25133050
Suzanna, iddd wat Kozakken zegt vaak lijkt het veel erger dan het is.
Schrijf eens een tijdje op wanneer ze huilt, hoelang ze huilt, wat jij hebt ondernomen in die tijd, wat je hebt gegeten und so weiter. Misschien dat je zo een structuur kan ontdekken.

En over tips en adviezen, tja toch echt ieder kind is anders, net als iedere ouder, je zult toch zelf moeten aftasten. Het is heel moeilijk zo in het begin. Ik vergelijk het voor mezelf altijd maar met verliefdheid of een beginnende relatie (ja ja lb's visies over het moederschap zijn binnenkort te koop ). In het begin ben je gewoon heel onzeker terwijl juist dat het moeilijkste is. Het aftasten, het zoeken, het wennen aan elkaar en aan de situatie, leren 'leven met elkaar' Het ene moment is alles super, het gaat helemaal geweldig en het volgende moment stort dat helemaal in elkaar als er iets mis gaat, wat dan ook. Het lijkt allemaal vreselijk te zijn, niet meer goed te komen enzovoorts. Je bent er zelf ook heel kwetsbaar voor, het komt denk ik doordat je die eerste tijd vooral met je gevoel leeft en niet rationeel. Is heel normaal alles giert door je lief, ze is zo lief, zo mooi, zo leuk, je zou zo graag willen dat alles mooi en goed gaat. Helaas is dat gewoon af en toe niet zo en het hangt gedeeltelijk van jou af. Aan de ene kant ben jij degene die er voor moet zorgen maar aan de andere kant kan je er soms ook helemaal niks aan doen. Maar na een tijdje zal er een moment komen dat je denkt, hey het gaat goed! Opeens van de 1 op de andere dag realiseer je je, het gaat allemaal best wel en tuurlijk er zal nog wel eens een kutdag zijn maar he! dat hebben we allemaal wel eens toch. Daarnaast is er nog heel veel tijd om te genieten van de leuke dingen en d'r overal mee naar toe te nemen, dat moet nog een hele lange tijd. Maar echt dat moment komt, het lijkt nu alleen zo onbereikbaar. Kom op he, het komt wel!
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:21:10 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25133066
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:06 schreef danosa het volgende:

[..]

Ik ben je niet vergeten hoor Belly alleen Jadey is al een tijdje niet helemaal in orde en het komt er op een of andere manier niet echt van. Heb geduld, uw wachten zal beloond worden
Ik wacht geduldig af
  FOK!fossiel donderdag 17 februari 2005 @ 21:45:31 #170
2628 Karin
pi_25133561
Eventjes over het verslikken. Mijn vriendin zei tegen me "zolang ze hoesten of huilen wordt er nog ademgehaald" dat gaf mij altijd zo'n enorme geruststelling! Het lijkt alsof je kindje stikt maar zolang er dus nog gehoest of gehuild wordt kan er nog adem langs.
pi_25133767
Danosa, leuk!
wie heeft je bevalling gedaan? Ook Saskia?
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:57:36 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25133838
toestraks was ik maxim aan het bekijken toen hij aan de borst lag, en hij verslikte zich dus ong net zo erg als aan de fles. hij verslikt zich dus, vervolgens stopt hij met ademen en drinkt gewoon door totdat hij wil gaan ademen en slikken tegelijk, dan proest hij het uit, ik hou hem snel rechtop en klop hem op zn rugje, ondertussen komt er zon enge hoest en loopt hij heel rood aan en hij slikt een paar keer te horen aan dat geluid maar ademhalen ho maar :n ik blaas hem in zn gezicht en dan schrikt hij en neemt een hap lucht en vervolgens gaat hij huilen na nog ff een paar keer geslikt te hebben. zo gaat het zo ong dus als hij zich verslikt, alleen met fles doet ie nog stukkie enger hoesten en ook langer.
pi_25133891
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:54 schreef poemojn het volgende:
Danosa, leuk!
wie heeft je bevalling gedaan? Ook Saskia?
Nee ik ben door geen van de drie geholpen. Trouwens Saskia is zij met dat rossige lange haar toch? Ik had haar en Itske wel continu tijdens de controle, Benice was bezig met zwanger zijn van haar 4e kind
Ik ben bevallen in een geboortegolf, op sommige dagen werd je doorgestuurd naar het parthuis. Vanuit daar ben ik nog weer overgebracht naar het academisch ziekenhuis omdat het toch niet helemaal jofel ging met bevallende mama. Wel apart al puffend met een broeder de stad door sjeesen
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:32:04 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25134622
Martineke, misschien zou je hem direct van de borst/fles kunnen halen als je ziet dat ie zich verslikt?
Dan kan ie zich in ieder geval niet zo heel erg verslikken als wanneer ie doordrinkt en geen adem meer haalt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:41:36 #175
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25134840
hehe nu niet denken dat ik maxim lekker laat verstikken en hem ga zitten bekijken. dit heb ik toestraks gezien toevallig, normaal bekijk ik hem echt niet hoor in de hoop dat ie zich verslikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')