abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25075925
we hadden het over zere billen en het verschil tussen zalf en crème

en Jolie heeft een tandje, nou ja puntje

Vervolg van: Het grote kleine babietjestopic # 41

23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of-Wild
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

[ Bericht 43% gewijzigd door Karin op 22-02-2005 12:11:34 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fossiel zondag 13 februari 2005 @ 21:14:17 #2
2628 Karin
pi_25076006
Even een post kopieren voordat hij vergeten wordt ivm het nieuwe topic.
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:15 schreef Cavemania het volgende:
Ff vraagje, wanneer kunnen baby's eigenlijk redelijk goed zien, ik weet dat ze eerst alleen licht en donker zien. Ik heb de laatste paar dagen het idee dat Dominique me aan kijkt als ik haar de fles geef. Ligt ze altijd zo schattig naar me te kijken met die lieve blauwe oogjes... Ze is nu bijna 3 weken oud
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kunnen ze al vrij snel de afstand van moeders borst naar haar gezicht zien. Maar er zijn hier vast mensen die dit heel gemakkelijk op kunnen zoeken.
pi_25076189
Ze herkennen al vrij snel de lijnen van mama's gezicht. Ze letten vooral op haar grens en vorm. In combinatie met de stem weten ze precies wie of wat er is en in der loop der weken gaan ze beter zien en herkennen dus steeds meer. Doordat ze beter gaan zien willen ze alle details in zich opnemen en dan kan het dus idd zijn dat je aan gestaard word
pi_25076323
ik val hier maar ff binnen: nog bedankt voor de felicitaties allemaal! (kreeg van G een heel stapeltje uitgeprinte fok-reacties in 't ziekenhuis. )

nu even over onze Anna: dus toch een zusje voor Piet! ik was zeer verrast. vooral de laatste 5 dagen voor haar geboorte gingen wij er van uit dat Gerrie een jongetje was, omdat we dachten zoiets op een echo gezien te hebben in combinatie met een gynaecoloog die zich leek te verspreken.... maar nee, een meisje! en wat voor een. een dame die niet met zich laat sollen. Anna lijkt veel op Piet toen hij zo klein was, maar dan in rode uitvoering: mevrouw heeft knal-oranje haren! (ook dat was nogal een verrassing!) en lichtere ogen. nu in ieder geval nog blauw, terwijl die van Piet meteen al zeer donker waren. het gaat goed met haar, ze drinkt heel goed (en veel) maar heeft sinds 2 dagen ook veel last van krampjes dus 't is veel huilen/troosten geblazen.

ik ben ook weer aardig bijgekomen van de heftige bevalling (ging erg snel en 't was weer spannend omdat Anna 't benauwd kreeg) maar het is wel wennen hoor om weer met zo'n klein hummeltje te maken te hebben. ze heeft ons de afgelopen nachten nog niet veel rust gegund. ik word wel uitstekend verzorgd door G & kraamhulp. maar Anna laat zich bijna alleen maar troosten door mij dus dat kost veel energie. ik duik er dus zo maar weer snel in.

Piet is hartstikke lief voor z'n kleine zus, hij houdt zich echt super goed vind ik. (helemaal zoals een stoere grote broer betaamt. )

binnenkort (hopelijk) meer tijd om jullie bij te praten. trusten!
  Jubileum moderator zondag 13 februari 2005 @ 21:38:05 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25076361
Fijn om weer wat van je te horen Bix. Ik hoop dat je binnenkort tijd hebt om een foto te plaatsen van Anna met de Pippi-oranje haren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25076398
He Bixis!!!!
Heerlijk ff een update van je!
Was zo benieuwd
Klinkt inderdaad wel heftig en eng je bevaling.
En rode haartjes. Wat schattig.
We willen snel heel veel foto's hoor.
Geniet maar lekker en rust uit als het kan!

En Piet grote broer!!! Voor jou is ook alles anders he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 februari 2005 @ 21:40:04 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_25076404
BIX!!! Haaaaai !!! Fijn dat alles goed gaat, rustig aan en zo veel mogelijk bijtanken meid!! Ze is prachtig!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 februari 2005 @ 21:40:53 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25076426
Ooooooh, oranje haar! Dat wou ik altijd bij een dochtertje, da's toch het liefste-van-het-liefste?

Succes met wennen en veel geluk met genieten! Piet klinkt stoer!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25076513
Bix, fijn om van je te lezen!
Zit je lekker op een roze wolk?
Heerlijk dat Piet er ook zo wijs mee is!
Geniet nog even lekker van elkaar!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 13 februari 2005 @ 21:48:57 #10
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25076517
ben zo benieuwt naar anna en piet echt een grote broer...geweldig hoor

Xante hoe is het met je? en hoe is het met Isis?
  Licht Ontvlambaar zondag 13 februari 2005 @ 21:56:22 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25076584
Bix, leuk om iets van je te horen!!! Laat je nog maar lekker verwennen door G. en de kraam. En geniet van kleine Anna en stoere Piet

Anitra, ik zag je iets schrijven over Djulian rechtop zitten in autostoeltje dat in slaapstand stond? Zit hij niet meer in een maxicosi? De vraag komt naar boven omdat wij problemen hebben met de gordels achterin de auto. Aan de ene kant doet-ie het helemaal niet meer, aande andere kant nu wel weer even, maar dat duurt maar even... De oprolmechanismen zijn kapot en nieuwe zijn nu even te duur. Ik heb nu de maxicosi vast in de auto staan, maar da's zo'n gehannes met in en uit de auto gaan. Nu wilden we eigenlijk gaan kijken voor een autostoeltje (liefst Isofix), maar wist niet zeker of dat al kan...

We zijn vandaag op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, die heeft drie weekjes geleden een zoontje gekregen, de tweede . Klein... oké wel vijf weken tevroeg geboren (ook drie dagen na begin zwangerschapsverlof de vliezen gebroken net als bij mij toen), maar hij doet het perfect! Drinkt goed, slaapt goed. Maar daartegen is Isa helemaal geen babietje meer Kreeg meteen weer een beetje babykriebels

Knuffels
Sjeen

Isa is vandaag 7 maanden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 februari 2005 @ 22:09:34 #12
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25076828
Geen idee wanneer baby's wat kunnen zien, al had ik zelf ook het gevoel dat Zoë ons eerder kon zien

Piglet ik ga dus maandag direct naar de winkel om dat blad te bekijken, na mijn weten zou ze daar niet in staan mocht je het nog zien wij wonen in meppel
pi_25076829
Bix-lief daar ben je weer!!!!
Ik ben erg benieuwd naar Anna, fijn om te lezen dat alles goed is met jullie! Doe jij maar lekker rustig aan, om de dag een update mag ook best

Sjeen, ik denk dat je beter naar een winkel kan gaan voor een goed uitleg over autostoeltjes. Ik wilde ook veel te snel een autostoel, omdat ik dacht dat Jadey er aan toe was. De verkoopster heeft mij toen een zeer goede uitleg gegeven over de soorten stoelen die er zijn én de conclusie was dat we beter nog even konden wachten. De maxo-cosi blijft de beste bescherming, dus zolang ze hier goed in kunnen zitten vooral zo houden. Ga ook niet te veel uit van leeftijd, maar van gewicht en lengte van Isa. Succes! Enne...zo rond de 7 maanden kriebelde het hier ook, grappig, het schijnt dat dit vaker voorkomt als het 'baby-zijn" er een beetje van af is.
pi_25076940
Bix, wat fijn je hier te zien
Geniet maar van je liefies

Sjeen, wij hebben laatst geïnformeerd voor een autostoeltje (voor als we op vakantie gaan in Mei). De mevrouw in de winkel beweerde dat je pas moet overstappen als je kind met het hoofdje boven de rand van de maxi cosi zou groeien (als je begrijpt wat ik bedoel). Ze zei dat je niet eerder moest overstappen ivm met veiligheid ofzoiets

Misschien kan je hier meer info vinden?
http://www.autostoeltje.com/
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 februari 2005 @ 22:19:00 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25076972
Oh Bix, oranje haartjes Wat ontzettend leuk! En Piet weer zo lief en stoer. Geniet ervan

Sjeen, ik sluit me bij Danosa aan. Ze kunnen echt beter zo lanmg mogelijk in een maxi-cosi. Doordat Jolie zo lang is komt ze al bijna met d'r hoofd over de rand uit en ben toen ook naar de winkel gegaan. Daar zeiden ze ook dat het beter was te wachten.

Jolietje heeft inmiddels niet 1 maar 2 ministreepjes tanden
pi_25076993
Bixie, daar ben je weer!!
Goed weer wat van je te lezen, en ik ben benieuwd naar foto's van die roodharige schoonheid van je
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25077166
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje heeft inmiddels niet 1 maar 2 ministreepjes tanden
ja die 2 gaan meestal hand in hand. Ze schieten onwijs snel omhoog vond ik
Wat kan je vol liefde naar die witte streepies kijken en mooshy denken "mijn kleine meid wordt groot"
  zondag 13 februari 2005 @ 22:30:10 #18
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25077173
Bix en Anna fijn dat jullie thuis zijn

Sjeen, Zoë is nu dus zowat 10 kilo en vrij lang de maxi-cosi is hier niet echt veilig meer haar voeten steken een stuk uit de cosi en haar hoofd dus wij gaan nu ook aan de autostoel. je kunt ook eens bij de sloop gaan kijken voor gordelzetjes
  Licht Ontvlambaar zondag 13 februari 2005 @ 22:38:53 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25077329
Jeuh, wat een info allemaal tegelijk Ik wilde sowieso wachten totdat we de 23e naar het Cb geweest waren. Ivm lengte en gewicht idd. Het gaat nu wel enigszins, ze zit tenminste met de riem vast (en da's al beter dan geklemd tussen stoel en bank ) Maar het blijft een megagehannes...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 februari 2005 @ 22:42:00 #20
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25077388
Kyllian hebben we ook best snel in een auto stoeltje gezet omdat hij uit de cosi groeide hij kwam heel snel met zijn hoofd en benen eruit das echt geen doen..
en nu heeft hij al een kinderzitje omdat het autostoeltje die we hadden ook al snel te klein werd voor hem...
pi_25077409
Bix, wat leuk om alweer iets van je te horen!
En wat fijn dat alles goed gaat eigenlijk. Ben heel benieuwd naar die rode haartjes (zit dat bij jullie in de familie? Of kan dat eigenlijk altijd?)

Jolie, 2 tandjes

Rottdog, ik denk dat je het wel zou weten als het jouw Zoë was, want het was de uitslag van een coverfotowedstrijd. O, ja en dit meisje kwam uit Lelystad (ik had onthouden dat jullie uit Meppel kwamen, daar was mijn papa geboren en woont 1 van m'n lievelingstantes, vandaar).
En als jij straks in de winkel kijkt denk je vast: die lijkt helemaaaal niet op Zoë
pi_25077442
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:56 schreef Sjeen het volgende:

Isa is vandaag 7 maanden
Net als Glenn dus

Glenn heeft afgelopen week al z'n 1e geld verdiend: Ik had hem 5 Euro beloofd als ie zelfstandig een grote bal de box uit zou krijgen en afgelopen maandag terwijl ik stond te koken hoorde en zag ik dus een bal uit de box stuiteren
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 13 februari 2005 @ 22:50:00 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25077525
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:29 schreef danosa het volgende:

[..]

ja die 2 gaan meestal hand in hand. Ze schieten onwijs snel omhoog vond ik
Wat kan je vol liefde naar die witte streepies kijken en mooshy denken "mijn kleine meid wordt groot"
ah laat es kijken toe Jolietje lach es brrrr brrr nee lachen Jolietje nee niet je tong ervoor doen, mogen we nog 1 keer kijken oh kut ze beet in m'n vinger

He Sjeen, wist je dat het verstandig was om Isa zo lang mogelijk in d'r maxi-cosi te vervoeren
pi_25077701
Sjeen wij hebben een easybob autostoel en die kan je in wipstand en in zit stand zetten. In de wipstand is het net alsof hij er in ligt. Hij trok zich op aan een speeltje wat aan die draagbeugel hing en ging zo dus zitten. Ik heb soms het gevoel dat hij dus echt niet meer in dat stoeltje past en dan vooral in de breedte
pi_25078204
hier groeit Thijs ook al bijna boven de rand van de Maxi-cosi uit...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')