Vooral geld!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis heel simpel en al meerdere keren gezegd,een scorende spits en geld.
Dat is het enigste verschil
Bedoel je mijquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Liever masochist dan nepsupporter trouwens.
Den Bosch till I die! [afbeelding]
Zo'n reactie verwachtte ik alquote:
Als jij voor een rolstoel zorgt, gaan wij voor slechts ¤ 8,50 de man naar PSV - FCDB!quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg Yeahinho,waar gaan we zitten?
Rolstoelgebruiker ¤ 5,50
Rolstoelbegeleider ¤ 11,50
Ik heb al vaker duidelijk gemaakt dat ik niet meer in het stadion zit. De laatste jaren waren daar privé redenen voor. Ik ben een echte supporter. Jammer dat je dat anders ziet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo'n reactie verwachtte ik al.
Aan de ene kant bedoel ik jou wel, maar omdat ik aan de andere kant weet welke staat van dienst je op de Bossche tribunes hebt gehad vergeef ik het je.
Een echte supporter support niet nog eens een andere NL club,sorry Tongquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een echte supporter. Jammer dat je dat anders ziet.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als jij voor een rolstoel zorgt, gaan wij voor slechts ¤ 8,50 de man naar PSV - FCDB!
Goed plan. Ga ik ook maar is doen. ADO vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik morgen niet meer post, dan heb ik mezelf verhangen...
Doe je het wel zonder je ouders te storen? Wel zo netjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik morgen niet meer post, dan heb ik mezelf verhangen...
Daar heb je 100 % gelijk in.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een echte supporter support niet nog eens een andere NL club,sorry Tong
Fred zn kantoortje of de kleedkamer lijkt me wel een geschikte plaats.. Misschien dat het een schrik effect te weeg brengt..quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe je het wel zonder je ouders te storen? Wel zo netjes
Mochten we er in blijven zullen we dat aan jou opdragenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fred zn kantoortje of de kleedkamer lijkt me wel een geschikte plaats.. Misschien dat het een schrik effect te weeg brengt..
Is dit niets voor Tong?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoor net dat ik bij de autocombi naar RBC waarschijnlijk een plaatsje over heb in de auto.
Shit,dan val ik afquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alleen echte supporters mogen mee.
Jullie gingen hem dit jaar toch winnenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:53 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer DG had jullie graag gezien in de halve finale... mja helaas. Volgend jaar beter
Daar leek het wel op in het eerste helft... mja beetje ongelukkig in de afronding. Volgend jaar winnen we hem welquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jullie gingen hem dit jaar toch winnen
Wat een dooddoener zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:55 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
edit:
Btw Tottenham wint wel de FA cup van Arsenal in de Finale
proestquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:59 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven DG... Arsenal heeft geen schijn van kans tegen Tottenham.
Nou ja we praten hier wel verder over in de Premier League topic. Veel succes nog met het overleven in de HCE en zien jullie volgend jaar wel in de halve finale van de Amstel Cup. Ik ga slapenquote:
pleurt op kutquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wou net zeggen... oprotten met dat Arsenalgeouwehoer in ons koninklijke FC-topic!
Ander onderwerp,dit is het FCDB topicquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze doen het niet zo goed de laatste tijd.. toch?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ander onderwerp,dit is het FCDB topic
Ja..quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie leef je nog?????
wat was er dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja..![]()
Heb er toch maar van af gezien, samuels en vd laar dreigden met een SV.
Hij zou zich toch misschien gaan verhangenquote:
whehehe,ja,dat kloptquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hij zou zich toch misschien gaan verhangen
Maar hij leeft nog... hij leeft nog onze Robbie leeft nogquote:
Alhoewel...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:36 schreef Yeahinho het volgende:
Hing Wisman zichzelf maar eens op.
nee dit is geen doodsverwensing!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |