abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25183981
Wtf is dit . Dit kán toch gewoon niet meer.......

Het eerste kwartier na de wedstrijd heb ik gelukkig niemand hoeven spreken (ik ben apart naar de auto gelopen omdat ik even niks aan m'n kop wilde hebben). Maar nu baal ik er nog steeds van uiteraard .
  Trouwste user 2022 zondag 20 februari 2005 @ 20:58:22 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_25183989
Nee DG ik doe met je mee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25184348
Al was het natuurlijk wel terrecht maar leek het spel van Ajax nergens op.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 februari 2005 @ 21:34:58 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25184368
Vandaag dus officieus gedegradeers in mijn ogen.
RBC op 5 punten maar die sla ik hoger aan dan die kutboeren dus die kloof gaat groter worden.

Als men de overige wedstrijden met dezelfde concentratie en inzet speelt zullen er nog best wel puntjes komen maar dat zal waarschijnlijk nooit genoeg zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 februari 2005 @ 21:35:52 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25184387
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:33 schreef F1Bas het volgende:
Al was het natuurlijk wel terrecht maar leek het spel van Ajax nergens op.
wel wat kansen en veldverhouding,maar dat is logisch lijkt mij.
Niet wat inzet en bezieling
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25184467
Degradatie is nu wel een feit, voor zo ver het dat al niet was. Wel zuur om zo te verliezen zeg. Ik baal er nog steeds van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25184510
Ik kan zelfs met deze overwinning niet echt gelukkig zijn .
Kutwedstrijd.
slettebak [@] gmail.com
pi_25184544
Ik baal eigenlijk nog wel het meest van de overwinningen van RBC en De Graafschap .

8 en 5 punten... dat haalt FC nooit meer in .
pi_25184557
Dat halen we nooit meer in, zeker omdat RBC en De Graafschap wel goede aankopen hebben gedaan en wel scorende spitsen hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:50:23 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25184616
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en wel scorende spitsen hebben.
DE bekende spijker.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:12:36 #111
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25184971
Alhoewel de situatie alles behalve goed is, is het m.i. veel te vroeg om al over degradatie te beginnen. Als je de volgende wedstrijd wint en RBC verliest, dan is het nog maar 2 punten en dan gelooft iedereen er weer in...
pi_25184995
RBC heeft gewoon een beter team.

De Graafschap vind ik echter een baggerelftal, dat normaal gesproken alleen thuis in slechte wedstrijden met nog slechter weer zoals vanmiddag met heel veel inzet wellicht wat punten pakt .
pi_25185256
Zo bagger is de Graafschap ook weer niet. Ze pakken best wel wat punten de laatste tijd en hebben ook redelijke aankopen gedaan.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:44:10 #114
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25185582
men enorm vervelend dit ik kijk al geen wedstrijden meer
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_25187184
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:44 schreef Pumatje het volgende:
men enorm vervelend dit ik kijk al geen wedstrijden meer
Ah, en echte fan!
pi_25187342
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo bagger is de Graafschap ook weer niet. Ze pakken best wel wat punten de laatste tijd en hebben ook redelijke aankopen gedaan.
Graafschap heeft echt geen beter team dan wij hoor.. Wij hadden ook thuis (en uit) van Heerenveen kunnen winnen. Maar hun hebben wel dat geluk waar het ons aan ontbreekt..
pi_25187585
Waar heeft FCDB dan een beter speler staan in vergelijking met De Graafschap(of RBC?)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25187799
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heeft FCDB dan een beter speler staan in vergelijking met De Graafschap(of RBC?)
Want... de indivuele kwaliteit is belangrijk?

Maargoed als je hier de opstelling van graafschap neerzet wil ik best wel even een vergelijking maken hoor..
pi_25187965
Vandaag:

Van Fessem

Bot
Bus
Loovens
Berck Beelenkamp

Robbemond
VandenBroeck
Van Leerdam

Magno
Van Bheukering
Ricardo Soussa

Invallers

Kalezic
Haklander
Ax

RBC

Aerts

Loran
Fortes Rodiguez
Hesp
Lemmens

Oliseh
Smolders
De Lange

Hammond
De Groot
Hakansson

Invaller:

Guyt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 00:41:39 #120
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25188053
Wat is Ajax toch een pleurisclub, stelletje teringmazzelaars, mijn oprechte deelneming! , .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25188097
Onze verdediging met Verhaegh, Olfers, Snoyl en Uneken is sowieso al beter dan dat rijtje superboeren.
pi_25189105
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Onze verdediging met Verhaegh, Olfers, Snoyl en Uneken is sowieso al beter dan dat rijtje superboeren.

Dave Bus wordt door enkele subtoppers gevolgd en liet vandaag zien waarom. Soort Kruiswijk maar net iets minder talentvol. Bot kan alleen schoppen en de bal een peer geven, Berck-Beelenkamp is verdedigend af en toe slordig, maar opbouwend redelijk, gaf de assist op Jhon voor de 2-1. Loovens weet ik te weinig van, maar ik weet wel dat ie vandaag goed was.

Enige goeie van Den Bosch vind ik Verhaegh.
pi_25189508
Olfers is de slechte versie van Loovens

Oh ja hij zat ook op de bank bij Excelsior
pi_25190270
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Graafschap heeft echt geen beter team dan wij hoor.. Wij hadden ook thuis (en uit) van Heerenveen kunnen winnen. Maar hun hebben wel dat geluk waar het ons aan ontbreekt..
Met geluk heeft dat weinig te maken. Het is pure onkunde bij ons voorin. Dat was gisteren ook weer te zien bij dat schot van Cas. Ook durfde onze aanval verschillende keren gewoon niet uit te halen op de boel en bleven ze maar draaien en tikken met die bal, totdat de aanval uiteindelijk vernaggeld was. Van Beukering zou ik er bij FCDB toch graag bij hebben gehad, die scoort wel tenminste.
pi_25190279
Olfers vind ik een goede voetballer, dat hij bij Excelsior op de bank zat had weinig te maken met zijn voetbalkwaliteiten. Olfers liet bij RKC al zien dat hij heel goed meekan in de Eredivisie. Uneken vind ik een van de slechtste spelers van de Eredivisie eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')