Met de combi deze keerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho gaat mee naar Willem II ja.
Dat was voor de winterstop zo vriend. Je moet je niet vergissen in De Graafschap 'voor' en 'na' de winterstop, waarin ik nu eindelijk eens sinds vijf jaar kan zeggen dat er in de winterstop fatsoenlijke aankopen zijn gedaan. Sousa, Robbemond, VanDenBroecke geven het middenveld echt een impuls. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van Loovens, is net de extra linksback naast Dave Bus die we nodig hadden. En laten we nu eerlijk zijn: wie hebben jullie nu voorin staan? Ik geef toe dat we een aantal keren mazzel hadden in wedstrijden tegen NEC en Heerenveen. Maar uiteindelijk waren het verdiende overwinningen, zelfs qua veldspel en daar hadden jullie tegen Ajax nooit recht op.quote:De Graafschap vind ik echter een baggerelftal, dat normaal gesproken alleen thuis in slechte wedstrijden met nog slechter weer zoals vanmiddag met heel veel inzet wellicht wat punten pakt .
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het vak ernaast zitten is net zo leuk![]()
Veel succes in iedergeval.
Volendam thuis, Top Oss thuis, FCDB thuis is een leuk rijtje
Zet je boerenbril eens af vriend...quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Dat was voor de winterstop zo vriend. Je moet je niet vergissen in De Graafschap 'voor' en 'na' de winterstop, waarin ik nu eindelijk eens sinds vijf jaar kan zeggen dat er in de winterstop fatsoenlijke aankopen zijn gedaan. Sousa, Robbemond, VanDenBroecke geven het middenveld echt een impuls. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van Loovens, is net de extra linksback naast Dave Bus die we nodig hadden. En laten we nu eerlijk zijn: wie hebben jullie nu voorin staan? Ik geef toe dat we een aantal keren mazzel hadden in wedstrijden tegen NEC en Heerenveen. Maar uiteindelijk waren het verdiende overwinningen, zelfs qua veldspel en daar hadden jullie tegen Ajax nooit recht op.
En face it, de namen die wij nu hebben, hadden (afgezien van Sousa waarschijnlijk, gehaald door Beenhakker) ook door jullie gehaald kunnen worden. Je staat bijna onderaan tijdens de winterstop en doet niks, dan is het ook niet raar dat je moet vrezen voor degradatie.
Nouja, hij heeft in veel toch gewoon gelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet je boerenbril eens af vriend...
De Graafschaap heeft met de aankopen die ze in de winterstop gedaan hebben op het moment een beter elftal dan den bosch.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet je boerenbril eens af vriend...
Volgens mij waren wij het die 2 weken geleden hadden moeten winnen..quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Graafschaap heeft met de aankopen die ze in de winterstop gedaan hebben op het moment een beter elftal dan den bosch.
Vrees dan ook voor Den Bosch dat ze rechtstreeks zullen degraderen, al hoop ik van niet.
Klets. De Graafschap heeft gewoon meer geld te besteden, dus die aankopen had FC Den Bosch nooit kunnen halen. Verder is het niet zo dat Den Bosch niets doet, ze hebben Janssen en Olfers gehaald.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Dat was voor de winterstop zo vriend. Je moet je niet vergissen in De Graafschap 'voor' en 'na' de winterstop, waarin ik nu eindelijk eens sinds vijf jaar kan zeggen dat er in de winterstop fatsoenlijke aankopen zijn gedaan. Sousa, Robbemond, VanDenBroecke geven het middenveld echt een impuls. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van Loovens, is net de extra linksback naast Dave Bus die we nodig hadden. En laten we nu eerlijk zijn: wie hebben jullie nu voorin staan? Ik geef toe dat we een aantal keren mazzel hadden in wedstrijden tegen NEC en Heerenveen. Maar uiteindelijk waren het verdiende overwinningen, zelfs qua veldspel en daar hadden jullie tegen Ajax nooit recht op.
En face it, de namen die wij nu hebben, hadden (afgezien van Sousa waarschijnlijk, gehaald door Beenhakker) ook door jullie gehaald kunnen worden. Je staat bijna onderaan tijdens de winterstop en doet niks, dan is het ook niet raar dat je moet vrezen voor degradatie.
Wat heb je er aan als je het andere ploegen lastig maakt en toch nog verliest?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben het ajax (uit) en met name AZ (thuis) aardig lastig gemaakt, en hadden zeker tegen AZ wel een puntje verdiend.. Dat kunnen jullie (vooralsnog) niet zeggen....
Je hebt er niets aan.. Maar het is puur om aan te geven dat wij zeker niet het slechtste voetbal van de HCE spelen. En dat het dus (in mijn opinie) niet zo verdiend zou zijn als we degraderen.. Zoals iemand op de vorige pagina aangeeft.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je het andere ploegen lastig maakt en toch nog verliest?
De Graafschap wint gewoon in Den Bosch en dat is veel en veel belangrijker.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb meer met Den Bosch dan met de Graafschap maar de argumenten die je net aanhaalt raken kant nog wal.
Snap wel wat je bedoeld.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan.. Maar het is puur om aan te geven dat wij zeker niet het slechtste voetbal van de HCE spelen. En dat het dus (in mijn opinie) niet zo verdiend zou zijn als we degraderen.. Zoals iemand op de vorige pagina aangeeft.
Precies,je geeft het zelf al aan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..
stop toch eens met miepen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De huidge stand op de ranglijst is puur te danken aan het feit dat jullie een aantal keer zeer lucky zijn geweest.
Onwaar...quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het eens met DG. Een scorende spits er bij en we hadden meer punten gehad. Dat heeft met geld niets te maken. In plaats van een hoop prutsers had er ook één redelijke spits gehaald kunnen worden. Als je Moerad, Bakkal en Janssen kan halen, kan je ook een redelijk scorende spits halen.
Dat zal je nog flink tegenvallen... Maar anyway, welke spits met torinstinct had jij in gedachte dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bakkal, Mourad en Janssen samen...voor dat geld had je best een spits met torinstinct kunnen halen, ook al hebben Bakkal en Mourad niet veel gekost.
Donny de Grootquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zal je nog flink tegenvallen... Maar anyway, welke spits met torinstinct had jij in gedachte dan?
Ja achteraf, nu hij er bij RBC er een paar heeft ingelegd, zeg je dat.. Maar zou je van te voren al zo zeker van hem zijn.. Technische staf van FC in ieder geval niet.. (geen unanimiteit).. Bovendien had RBC meer te bieden.quote:
Nog voor dat RBC hem had gehaald vond ik dat FCDB moest gaan voor Donny de Groot. Hij is niet "over the hill" en heeft bewezen torinstinct te hebben. Dat blijkt nu ook wel bij RBC.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja achteraf, nu hij er bij RBC er een paar heeft ingelegd, zeg je dat.. Maar zou je van te voren al zo zeker van hem zijn.. Technische staf van FC in ieder geval niet.. (geen unanimiteit).. Bovendien had RBC meer te bieden.
Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van de groot. Hij heeft 1 seizoen echt geschitterd bij Emmen, en verder heeft hij niet zo heel veel klaargemaakt. Vorig jaar bij Utrecht heeft hij het ook weer niet waar kunnen maken. Het zou een grote gok zijn om hem te halen.. En wellicht hebben we nu misgegokt.. Niets aan te doen..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:20 schreef Reanimatie.com het volgende:
beetje FC'er kent Donnie nog wel uit de toto. Utrecht heeft een flinke gok met hem genomen, en helaas misgegokt. Donnie had ik idd graag onze kant zien uitkomen.
Flikker op met je sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:03 schreef Suijk het volgende:
Weer goed gespeeld zeker.....
Nou nou nou wat een achterlijke debiel zeg. Stond voor een open goal. Lijkt wel of ze gewoon niet mogen winnen.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op met je sarcastische ondertoon.
Vandaag was het gewoon een groot kankerzooitje,stelletje lamzakken,werken voor de centen.
kan iemand vd Laak (of was het Haemhoudts?) even vertellen dat als je een meter voor een leeg doel staat de bal in mag schieten ipv de terug te leggen?
Volgens mij was trouwens de 0-1 buitenspel
Zo was het niet bedoeld hoor. Het valt me alleen op, dat jullie over het algemeen aardig spelen.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op met je sarcastische ondertoon.
Op een hele makkelijke manier zn geld verdienen.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat doet VD LAAK?? :S
OK,sorry dan,vond het al raar van jou maar kwam op mij verkeerd over dan.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld hoor. Het valt me alleen op, dat jullie over het algemeen aardig spelen.
No problem, kan begrijpen dat je humeur matig is.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,sorry dan,vond het al raar van jou maar kwam op mij verkeerd over dan.
Over het algemeen krijgen we te weinig vind ik maar vandaag was kut
Hij zal het vast niet expres gedaan hebben... Maar het zag er wel heel raar uit vanaf de tribune..quote:Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Op een hele makkelijke manier zn geld verdienen.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
(en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist).
(en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist).
Volgens mij ook.quote:
Wat een boutzooi vandaag. Het enige positieve was dat er eindelijk weer eens werd gescoord (en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist).
Ben benieuwd hoe dat voorval met Koentje op tv is, want vanaf de tribune zag het er echt lachwekkend uit.
Idd, op tv zag het er een stuk moeilijker uit dan in het stadionquote:Op zondag 27 februari 2005 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach.. Wat had vd Laak kunnen doen.. Zo makkelijk was het niet hoor..
TIFO hebben we sinds kort ook, maar ik heb liever geen TIFO en wél sfeer dan andersom (zoals het nu is)quote:
`quote:Op zondag 27 februari 2005 23:18 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof dat je doek op tv was, Yeahinho?
Zou ie willen, die lamme kutquote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef JaWi het volgende:
En ik lees nu dat de credits naar DutchGooner gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |