abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25206070
* Yeahinho gaat mee naar Willem II ja.
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:26:30 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208453
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho gaat mee naar Willem II ja.
Met de combi deze keer
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25209081
In het vak ernaast zitten is net zo leuk

Veel succes in iedergeval.

Volendam thuis, Top Oss thuis, FCDB thuis is een leuk rijtje

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25210948
quote:
De Graafschap vind ik echter een baggerelftal, dat normaal gesproken alleen thuis in slechte wedstrijden met nog slechter weer zoals vanmiddag met heel veel inzet wellicht wat punten pakt .
Dat was voor de winterstop zo vriend. Je moet je niet vergissen in De Graafschap 'voor' en 'na' de winterstop, waarin ik nu eindelijk eens sinds vijf jaar kan zeggen dat er in de winterstop fatsoenlijke aankopen zijn gedaan. Sousa, Robbemond, VanDenBroecke geven het middenveld echt een impuls. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van Loovens, is net de extra linksback naast Dave Bus die we nodig hadden. En laten we nu eerlijk zijn: wie hebben jullie nu voorin staan? Ik geef toe dat we een aantal keren mazzel hadden in wedstrijden tegen NEC en Heerenveen. Maar uiteindelijk waren het verdiende overwinningen, zelfs qua veldspel en daar hadden jullie tegen Ajax nooit recht op.

En face it, de namen die wij nu hebben, hadden (afgezien van Sousa waarschijnlijk, gehaald door Beenhakker) ook door jullie gehaald kunnen worden. Je staat bijna onderaan tijdens de winterstop en doet niks, dan is het ook niet raar dat je moet vrezen voor degradatie.
Bloed, zweet en tranen!
pi_25211584
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het vak ernaast zitten is net zo leuk

Veel succes in iedergeval.

Volendam thuis, Top Oss thuis, FCDB thuis is een leuk rijtje

Waar heb je het over?
pi_25211606
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Dat was voor de winterstop zo vriend. Je moet je niet vergissen in De Graafschap 'voor' en 'na' de winterstop, waarin ik nu eindelijk eens sinds vijf jaar kan zeggen dat er in de winterstop fatsoenlijke aankopen zijn gedaan. Sousa, Robbemond, VanDenBroecke geven het middenveld echt een impuls. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van Loovens, is net de extra linksback naast Dave Bus die we nodig hadden. En laten we nu eerlijk zijn: wie hebben jullie nu voorin staan? Ik geef toe dat we een aantal keren mazzel hadden in wedstrijden tegen NEC en Heerenveen. Maar uiteindelijk waren het verdiende overwinningen, zelfs qua veldspel en daar hadden jullie tegen Ajax nooit recht op.

En face it, de namen die wij nu hebben, hadden (afgezien van Sousa waarschijnlijk, gehaald door Beenhakker) ook door jullie gehaald kunnen worden. Je staat bijna onderaan tijdens de winterstop en doet niks, dan is het ook niet raar dat je moet vrezen voor degradatie.
Zet je boerenbril eens af vriend...
pi_25211758
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nouja, hij heeft in veel toch gewoon gelijk.

Den Bosch verdiend het nu om te degraderen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:39:59 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25211792
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De Graafschaap heeft met de aankopen die ze in de winterstop gedaan hebben op het moment een beter elftal dan den bosch.

Vrees dan ook voor Den Bosch dat ze rechtstreeks zullen degraderen, al hoop ik van niet.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25211962
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

De Graafschaap heeft met de aankopen die ze in de winterstop gedaan hebben op het moment een beter elftal dan den bosch.

Vrees dan ook voor Den Bosch dat ze rechtstreeks zullen degraderen, al hoop ik van niet.
Volgens mij waren wij het die 2 weken geleden hadden moeten winnen..
Bovendien slaat het nergens op om NEC/Heerenveen met Ajax te vergelijken...
Robbenmond was idd een optie maar daarover kon geen unanimiteit worden gehaald in de technische staf... De huidge stand op de ranglijst is puur te danken aan het feit dat jullie een aantal keer zeer lucky zijn geweest. En wij een aantal keer zeer veel pech hebben gehad... Wij zijn zeker niet slechter dan de Graafschap, dat hebben we 2 weken geleden ook wel bewezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door TerroRobbie op 23-02-2005 10:59:53 ]
pi_25212047
quote:

[..]

Klets. De Graafschap heeft gewoon meer geld te besteden, dus die aankopen had FC Den Bosch nooit kunnen halen. Verder is het niet zo dat Den Bosch niets doet, ze hebben Janssen en Olfers gehaald.

Maar wat wel is, als je zo weinig scoort, verdien je het niet om erin te blijven, ondanks dat ze zeker niet het slechtste voetbal van de HCE spelen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25212171
Wij hebben het ajax (uit) en met name AZ (thuis) aardig lastig gemaakt, en hadden zeker tegen AZ wel een puntje verdiend.. Dat kunnen jullie (vooralsnog) niet zeggen....
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:14:08 #152
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25212221
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben het ajax (uit) en met name AZ (thuis) aardig lastig gemaakt, en hadden zeker tegen AZ wel een puntje verdiend.. Dat kunnen jullie (vooralsnog) niet zeggen....
Wat heb je er aan als je het andere ploegen lastig maakt en toch nog verliest?
De Graafschap wint gewoon in Den Bosch en dat is veel en veel belangrijker.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb meer met Den Bosch dan met de Graafschap maar de argumenten die je net aanhaalt raken kant nog wal.
pi_25212391
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat heb je er aan als je het andere ploegen lastig maakt en toch nog verliest?
De Graafschap wint gewoon in Den Bosch en dat is veel en veel belangrijker.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb meer met Den Bosch dan met de Graafschap maar de argumenten die je net aanhaalt raken kant nog wal.
Je hebt er niets aan.. Maar het is puur om aan te geven dat wij zeker niet het slechtste voetbal van de HCE spelen. En dat het dus (in mijn opinie) niet zo verdiend zou zijn als we degraderen.. Zoals iemand op de vorige pagina aangeeft.

En ik hoop dat je het met me eens bent dat als je van 3 overwinnen er 2 wint doordat de keeper een ongelooflijke blunder maakt en 1 omdat je 3 ballen van de lijn haalt en een duidelijke strafschop niet gegeven word. Je wel heel veel geluk hebt. En het dus niets maar dan ook niets te maken heeft met de geweldige voetbalkwaliteiten van de graafschap en hun geweldige aankoopbeleid. En kom niet aan met "geluk dwing je af" want dat is dit dus TOTAAL niet.

[ Bericht 22% gewijzigd door TerroRobbie op 23-02-2005 11:31:15 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:31:07 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25212468
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je hebt er niets aan.. Maar het is puur om aan te geven dat wij zeker niet het slechtste voetbal van de HCE spelen. En dat het dus (in mijn opinie) niet zo verdiend zou zijn als we degraderen.. Zoals iemand op de vorige pagina aangeeft.
Snap wel wat je bedoeld.

Maar als je ook gaat kijken naar het scorend vermogen in de ploeg van Den Bosch....tja
Dat is gewoon niet voldoende voor handhaving in de Eredivisie denk ik.

Voor de winterstop vond ik De Graafschap minder dan jullie maar na de winterstop moet ik toch echt eerlijk zijn en vind ik jullie de mindere van de 2.

Wie vind jij dat het slechtste voetbal van de Eredivisie speelt op het moment?
pi_25212580
Tsjah.. moeilijk te zeggen ik zie natuurlijk vooral FC Den Bosch...
Maar ik dit moment vind ik graafschap, NEC, Willem 2, Den Bosch en in mindere mate RBC niet bepaald denderend.

Maargoed het gaat inderdaad zoals je zegt om de doelpunten en daarin komen we gewoon zwaar tekort. En dan ben in inderdaad misschien niet HCE waardig. En dat is best wel vervelend, want verder staat het vrij aardig. En ik denk dat als wij dit seizoen, zeker voor de winterstop wat meer doeltreffender waren en wat meer geluk hadden. We zeker rond de 13e 14e plaats stonden. Want de kansen waren er. Utrecht, Heerenveen, Groningen bijv. die hadden we kunnen en misschien ook wel moeten winnen..

Maargoed.. ALS telt niet in topsport..

[ Bericht 3% gewijzigd door TerroRobbie op 23-02-2005 11:54:11 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:29:22 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25213159
quote:

[..
Precies,je geeft het zelf al aan.

"Kunnen" worden,kwestie van geld

Wat begroting staan we waar we horen....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:32:00 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25213203
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De huidge stand op de ranglijst is puur te danken aan het feit dat jullie een aantal keer zeer lucky zijn geweest.
stop toch eens met miepen.

De enigste reden waarom wij niet hoger staan is het simpele feit dat wij GEEN SCORENDE SPITS HEBBEN (lees een Den Ouden of van Beukering) .We krijgen over het algemeen genoeg 100% kansen,men vergeet bij ons nog weleens dat ze tegen dat netje gschopt moeten worden....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:29:56 #158
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25219011
* LadyFCDB gaat ook weer mee naar Willem II.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_25219881
Ik ben het eens met DG. Een scorende spits er bij en we hadden meer punten gehad. Dat heeft met geld niets te maken. In plaats van een hoop prutsers had er ook één redelijke spits gehaald kunnen worden. Als je Moerad, Bakkal en Janssen kan halen, kan je ook een redelijk scorende spits halen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25220174
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het eens met DG. Een scorende spits er bij en we hadden meer punten gehad. Dat heeft met geld niets te maken. In plaats van een hoop prutsers had er ook één redelijke spits gehaald kunnen worden. Als je Moerad, Bakkal en Janssen kan halen, kan je ook een redelijk scorende spits halen.
Onwaar...
Bakkal en Mourad kostten echt (bijna) niks..
pi_25220284
Bakkal, Mourad en Janssen samen...voor dat geld had je best een spits met torinstinct kunnen halen, ook al hebben Bakkal en Mourad niet veel gekost.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25220486
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bakkal, Mourad en Janssen samen...voor dat geld had je best een spits met torinstinct kunnen halen, ook al hebben Bakkal en Mourad niet veel gekost.
Dat zal je nog flink tegenvallen... Maar anyway, welke spits met torinstinct had jij in gedachte dan?
pi_25240134
zondag heb ik er zin en vertrouwen in!

vitesse gaat zich voor de 2e keer verslikken in onze FC. Daarna gaan ze als herboren de kruikenzeikers uit de cup schuppen!!!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_25240277
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zal je nog flink tegenvallen... Maar anyway, welke spits met torinstinct had jij in gedachte dan?
Donny de Groot
pi_25241216
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Donny de Groot
Ja achteraf, nu hij er bij RBC er een paar heeft ingelegd, zeg je dat.. Maar zou je van te voren al zo zeker van hem zijn.. Technische staf van FC in ieder geval niet.. (geen unanimiteit).. Bovendien had RBC meer te bieden.
pi_25253440
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja achteraf, nu hij er bij RBC er een paar heeft ingelegd, zeg je dat.. Maar zou je van te voren al zo zeker van hem zijn.. Technische staf van FC in ieder geval niet.. (geen unanimiteit).. Bovendien had RBC meer te bieden.
Nog voor dat RBC hem had gehaald vond ik dat FCDB moest gaan voor Donny de Groot. Hij is niet "over the hill" en heeft bewezen torinstinct te hebben. Dat blijkt nu ook wel bij RBC.
pi_25255380
beetje FC'er kent Donnie nog wel uit de toto. Utrecht heeft een flinke gok met hem genomen, en helaas misgegokt. Donnie had ik idd graag onze kant zien uitkomen.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_25255411
Bij Volendam en Emmen deed De Groot het goed inderdaad, er was jaren terug zelfs interesse van FCDB dus bekend is hij hier wel.

Met zo'n spits er bij hadden we een aantal kansen wel benut en zeker 8 punten meer gehad. Da's nu toch het verschil tussen degraderen en weer op -1 beginnen of er net in blijven en door kunnen groeien qua selectie en qua begroting.
pi_25255456
Donny had in de eredivisie (nog) niks klaargemaakt. Neemt niet weg dat ie wanneer ie doelpunten maakt (zoals ie nu bij RBC doet) hij zeer welkom was geweest bij FC!

Vitesse gaat er overigens aan zondag!
pi_25255491
Een spits die in de Eredivisie al vele heeft klaargemaakt is helaas niet betaalbaar voor FCDB. Dan kan je beter iemand nemen die er het seizoen er voor meer dan 20 in heeft geschopt in GGD.

Maar helaas, hij speelt nu bij 'n concurrent. Zondag moet er gewonnen worden.
pi_25262196
Goed, ik ga het nog een keer proberen....

Ik heb helemaal niks tegen FCDB, ik zie liever RBC degraderen. Maar die wedstrijden die telkens weer aangehaald worden (Heerenveen en Ajax) en dat wij 'supermazzel' hebben slaat dus ook weer nergens op. Ik kan mij ook nog wel Roda uit en Heerenveen uit herinneren, waar wij zeker punten hadden moeten krijgen en dit niet kregen. Die wedstrijden heeft iedere club. Wij ook, ondanks dat sommige hier het tegendeel beweren. Uiteindelijk gaat het om de directe confrontaties en daar delven jullie het onderspit. Zoals DG al zei, als je nu eens van die 100 kansen er 20 inschiet dan hadden jullie al meer goals dan het hele seizoen tot nu toe
Bloed, zweet en tranen!
pi_25263427
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:20 schreef Reanimatie.com het volgende:
beetje FC'er kent Donnie nog wel uit de toto. Utrecht heeft een flinke gok met hem genomen, en helaas misgegokt. Donnie had ik idd graag onze kant zien uitkomen.
Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van de groot. Hij heeft 1 seizoen echt geschitterd bij Emmen, en verder heeft hij niet zo heel veel klaargemaakt. Vorig jaar bij Utrecht heeft hij het ook weer niet waar kunnen maken. Het zou een grote gok zijn om hem te halen.. En wellicht hebben we nu misgegokt.. Niets aan te doen..

Jullie zullen het wel totaal met mij oneens zijn, maar achteraf is het makkelijk praten.
pi_25277937
Ik ben het inderdaad met je oneens. Als De Groot er bij Utrecht 20 had ingeschoten dan was hij niet haalbaar geweest. Een jonge spits die er bij Emmen veel in heeft geschopt en het bij Volendam goed heeft gedaan lijkt me stukken nuttiger dan een speler die niet eens een echte spits is en bij Willem II en Utrecht is mislukt en bij Emmen ook niet erg veel heeft laten zien.
pi_25279755
Winst vanmiddag is absoluut noodzakelijk! (maar ja , dati s het eigenlijk al weken)

We hopen er maar weer het beste van. een koninkrijk voor een doelpunt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25281536
Het gaat bijna beginnen!

Vanuit Lima wens ik de FC veel succes. Het zal nodig zijn.
pi_25282512
EN WE HEBBEN EEN DOELPUNT

nu nog drie punten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 zondag 27 februari 2005 @ 16:59:13 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_25283610
En weer vlak voor tijd de boot in

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25283641
Weer goed gespeeld zeker.....
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 27 februari 2005 @ 17:17:54 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25283837
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:03 schreef Suijk het volgende:
Weer goed gespeeld zeker.....
Flikker op met je sarcastische ondertoon.

Vandaag was het gewoon een groot kankerzooitje,stelletje lamzakken,werken voor de centen.

kan iemand vd Laak (of was het Haemhoudts?) even vertellen dat als je een meter voor een leeg doel staat de bal in mag schieten ipv de terug te leggen?

Volgens mij was trouwens de 0-1 buitenspel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 27 februari 2005 @ 17:23:43 #180
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25283905
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vandaag was het gewoon een groot kankerzooitje,stelletje lamzakken,werken voor de centen.

kan iemand vd Laak (of was het Haemhoudts?) even vertellen dat als je een meter voor een leeg doel staat de bal in mag schieten ipv de terug te leggen?

Volgens mij was trouwens de 0-1 buitenspel
Nou nou nou wat een achterlijke debiel zeg. Stond voor een open goal. Lijkt wel of ze gewoon niet mogen winnen.
pi_25283989
Wat doet VD LAAK?? :S
pi_25284066
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zo was het niet bedoeld hoor. Het valt me alleen op, dat jullie over het algemeen aardig spelen.
Klik dan als je durft
  zondag 27 februari 2005 @ 17:35:41 #183
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25284070
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat doet VD LAAK?? :S
Op een hele makkelijke manier zn geld verdienen.
  zondag 27 februari 2005 @ 17:37:41 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25284108
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo was het niet bedoeld hoor. Het valt me alleen op, dat jullie over het algemeen aardig spelen.
OK,sorry dan,vond het al raar van jou maar kwam op mij verkeerd over dan.

Over het algemeen krijgen we te weinig vind ik maar vandaag was kut
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25284150
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

OK,sorry dan,vond het al raar van jou maar kwam op mij verkeerd over dan.

Over het algemeen krijgen we te weinig vind ik maar vandaag was kut
No problem, kan begrijpen dat je humeur matig is.
Klik dan als je durft
pi_25284181
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Op een hele makkelijke manier zn geld verdienen.
Hij zal het vast niet expres gedaan hebben... Maar het zag er wel heel raar uit vanaf de tribune..
Echt een kutwedstrijd zeg... Ook de sffeer was weer ver te zoeken...
pi_25285455
Wat een boutzooi vandaag. Het enige positieve was dat er eindelijk weer eens werd gescoord (en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist ).

Ben benieuwd hoe dat voorval met Koentje op tv is, want vanaf de tribune zag het er echt lachwekkend uit .
pi_25285503
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
(en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist ).
  zondag 27 februari 2005 @ 19:19:05 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25285559
quote:
(en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist ).

NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 27 februari 2005 @ 19:20:39 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_25285572
!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 februari 2005 @ 20:27:48 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25286451
de 0-1 was dus gewoon buitenspel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 27 februari 2005 @ 20:37:19 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25286595
er gaan overigens slechts 9 bussen naar Tilburg van de week
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25286621
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:27 schreef DutchGooner het volgende:
de 0-1 was dus gewoon buitenspel
Volgens mij ook.

En bij 1-1 haalt Van de Laak hem mooi van de lijn.
Laat die jongen van de voorzet zich vallen is het een penalty.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 27 februari 2005 @ 20:41:25 #194
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_25286649
quote:
Wat een boutzooi vandaag. Het enige positieve was dat er eindelijk weer eens werd gescoord (en een leuk detail is dat DG dit historische doelpunt door weer eens een vreetbui heeft gemist ).

Ben benieuwd hoe dat voorval met Koentje op tv is, want vanaf de tribune zag het er echt lachwekkend uit .

Het was ook lachwekkend
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_25286946
Ach.. Wat had vd Laak kunnen doen.. Zo makkelijk was het niet hoor..
pi_25287113
Hij had misschien kunnen draaien naar links, en dan scoren. Maar er zat iemand in z'n nek, da's waar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25287282
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach.. Wat had vd Laak kunnen doen.. Zo makkelijk was het niet hoor..
Idd, op tv zag het er een stuk moeilijker uit dan in het stadion .
  Trouwste user 2022 zondag 27 februari 2005 @ 21:39:54 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_25287511
FC Den Bosch is kampioen van de Gouden Gids Divisie geworden door met 3-2 te winnen van BV Veendam en doordat Helmond Sport; titelkanidaat Excelsior speelde met 1-1 gelijk in en tegen Helmond. Hierdoor promoveert FC Den Bosch komend seizoen naar de Holland Casino Eredivisie.
Lang leek het er echter op dat Excelsior kampioen zou worden doordat FC Den Bosch op achterstand kwam in de thuiswedstrijd tegen BV Veendam dankzij een doelpunt van Kolder in de 43ste minuut. Maar koud vijf minuten later scoorde Van Den Ouweland de 1-1.

Hamming scoorde een kwartier voor tijd de 1-2 voor BV Veendam. Bij Helmond Sport - Excelsior werd de 1-0 gescoord door Schulp, bij winst van FC Den Bosch zouden de Bosschenaren dus kampioen kunnen worden.

Uneken scoorde voor FC Den Bosch de 2-2 waardoor ze dichter bij het kampioenschap kwamen als Excelsior. De Rotterdammers moesten immers twee maal scoren voor de overwinning, FC Den Bosch slechts 1 keer. In de 81ste minuut scoorde Powel de 3-2 voor FC Den Bosch.

Het lukte Excelsior speler Kalou om in de blessuretijd de 1-1 te scoren maar dat was niet voldoende. FC Den Bosch speelt door dit resultaat komend seizoen in de hoogste divisie van het Nederlandse betaald voetbal

Even teruggenieten. Het lijkt alweer zolang geleden.

pi_25287742
Wat een baggersfeer ook weer vanmiddag. Tis al wedstrijden lang kut, maar elke match lijkt het nog kutter te worden.

Dat we gedurende de wedstrijd langer tégen Theo en Vreven gezongen hebben, dan vóór FC Den Bosch, zegt waarschijnlijk helaas genoeg .

OLE OLE wil ik gvd horen!!
pi_25287831
Tifo te huur .
slettebak [@] gmail.com
pi_25287836
Donny de Groot had waarschijnlijk gewoon dit seizoen in Utrecht gespeeld als hij zijn kruisbanden niet afscheurde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25288010
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:56 schreef JaWi het volgende:
Tifo te huur .
TIFO hebben we sinds kort ook, maar ik heb liever geen TIFO en wél sfeer dan andersom (zoals het nu is) .
pi_25288174
Nou knul, straks ben je de sfeervolste van de eerste divisie .
slettebak [@] gmail.com
pi_25288311
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:56 schreef JaWi het volgende:
Tifo te huur .
Ik snap hem niet?

Leg uit..
pi_25288446
Sloeg nergens op, maar dat besefte ik pas na het drukken van de invoerknop .
slettebak [@] gmail.com
pi_25289622
Ik geloof dat je doek op tv was, Yeahinho?
slettebak [@] gmail.com
pi_25289657
En ik lees nu dat de credits naar DutchGooner gaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_25289728
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:18 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof dat je doek op tv was, Yeahinho?
`

Klopt..

Ook mijn doek trouwens..
pi_25289793
Toch leuk is dat, als je doek op de tv komt .
slettebak [@] gmail.com
pi_25290373
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef JaWi het volgende:
En ik lees nu dat de credits naar DutchGooner gaan .
Zou ie willen, die lamme kut . hoevaak moet ik je nou nog vertellen dat ie de dorpsgek van de Vliert is?

Gemaakt door Robbie, mij en een niet-fokkende FC-supporter dus .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')