quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nepper!Niet eens in het uitvak gaan
.
het scheelt natuurlijk dat Willem II er zelf al wel lustig op los heeft gescoord na de winterstop,en ook zoveel punten gehaald al en na de winterstop zelfs een beter doelsaldo dan wij....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
Zojuist een korte voorbeschouwing op Omroep Brabant / TV 8 op Willem II - FC Den Bosch.
Peter Uneken zegt te hopen op een wedstrijd a la Ajax - FCDB, maar dan met een doelpunt in de 89e minuut van de Bosschenaren. Ik ga daarin uiteraard met hem mee.
Van Nieuwstadt maakt het wel heel bont, want die zegt: "ja we gaan er wel vanuit dat we weer eens gaan winnen. Kom op, die gasten staan onderaan en kunnen niet scoren, als we daar nog niet eens van winnen....".
Muppet,lees eerst dit topic eens door,en stel dan die vraag nog eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hebben jullie nog vertrouwen dat FCDB in de HCE blijft?
Tis een ambtenaar.. dan krijg je dat..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Muppet,lees eerst dit topic eens door,en stel dan die vraag nog eens
Ik denk dat de kansen 55 om 45 zijn...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die uitspraak van Van Nieuwstadt lijkt me motiverend voor de spelers van de FC. Willem II gaat eraan. Als we niet van Willem II kunnen winnen, dan van niemand.
Dat vraag je aan mij? Ik kom daar nooit hoor!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
geef toe, het zicht vanuit het PSV-uitvak is übertriest!
quote:Joost Volmer 4 weken uit de roulatie
Joost Volmer zal wederom lang niet in het blauw-witte shirt kunnen spelen. De centrale verdediger liep in het duel tegen Vitesse tegen een spierscheuring in zijn kuit op. Het is niet voor het eerst dit seizoen dat de nieuweling bij de medische staf op bezoek moet.
Het is zelfs al de vierde keer dat de verdediger geblesseerd is, sinds hij afgelopen zomer naar Den Bosch kwam. Nadat de verediger in de voorbereiding geblesseerd afhaakte, maakte hij tegen AZ zijn rentree. Een week later moest hij tegen Ajax wederom geblesseerd van het veld. Toen de veel geplaagde verdediger weer fit leek te worden, speelde hij mee met de beloftes. Ook daar moest hij weer geblesseerd van het veld. Het verhaal van afgelopen zondag is bekend.
Herstel van deze kwetsuur zal 4 weken in beslag nemen.
tis heel simpel en al meerdere keren gezegd,een scorende spits en geld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:40 schreef err het volgende:
Hoe komt het dat de Graafschap, die via de nacompo promoveerde het wel redt en jullie niet?
Die voorwaarde heeft hij niet gesteld, maar ik denk dat hij geen trek heeft in de eerste divisie.quote:FCDB heeft keeper Mark Volders van de Belgische Eerste Klasser SK Beveren op het oog als opvolger voor de na dit seizoen vertrekkende Kris Mampaey. Jan van Grinsven bekeek de 27-jarige Belg tot nu toe 5 keer. 'Jan noemt Volders een goede keeper. Hij heeft er natuurlijk verstand van. We gaan ons erover beraden en dan kijken we binnenkort wel wat mogelijk is", zegt Henk Wisman. Volders' contract loopt aan het eind van dit seizoen af.
geef er gelijk een paar spelers bijquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
Gratis af te halen,trainer zonder enig tactisch benul.
Wisman is een jood,GEEN BOSSCHENAAR!
Mampaey,van Strien,Uneken,Mourad....quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
geef er gelijk een paar spelers bij
Vanwegen Schulp en vd Laak ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
Gratis af te halen,trainer zonder enig tactisch benul.
Wisman is een jood,GEEN BOSSCHENAAR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |