Onzin want van links ging meer dreiging uit dan van Rechts en verdedigend deed Rosales het ook niet al te best.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toch had ik met Pienaar wisselen nog 10 seconden gewacht (dat had je nog een kwartier extra kunnen kijken of hij door had gekunt.)
En ik had Boukhari eruit gehaald, die had veel meer balverlies dan Rosales !
Dat komt omdat er geen goede 4 en geen goede 10 is bij Ajax. Verde ris het zo dat Babel Zlatan achtige trekjes begon te krijgen in negatieve zin. Hij moet die bal kaatsen en niet de hele tijd proberen vast te houden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond het nog niet echt je van het, vooral die aanvoer naar de spitsen toe blijft gewoon kut. Van de Vaart lijkt weer een beetje te kunnen ballen, maar verder was het zwak. Bij die 1-0 hadden ze meteen moet doordrukken, dat deden ze ook even maar te kort..
Ik denk dat Ajax best wel goede 10's heeft (vd Vaart / Sneijder bijv.), maar Koeman kiest ervoor om centraal op het middenveld met een verdedigend ingestelde speler te spelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen goede 4 en geen goede 10 is bij Ajax. Verde ris het zo dat Babel Zlatan achtige trekjes begon te krijgen in negatieve zin. Hij moet die bal kaatsen en niet de hele tijd proberen vast te houden.
het leek wel een handbalscheidsrechter die af en toe vergat dat hij een voetbalwedstrijd aan het fluiten was.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:17 schreef Denni5 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de scheids nou niet bepaald je van het vond?
Ik kreeg de kans niet om op de scheids te letten omdat het spel van Ajax me irriteerde en frustreerdequote:Op donderdag 17 februari 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de scheidsrechter wel goed eigenlijk, hij irriteerde mij niet. Veel toe laten is oke.
quote:17/2/2005 - "Souness bekeek Trabelsi"
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens het Engelse tabloid The Sun onderbrak Graeme Souness de voorbereiding van Newcastle United op het duel tegen Heerenveen om woensdagavond in de Arena Ajax te bekijken tegen Auxerre. Zijn interesse zou volgens The Sun zijn uitgegaan naar rechtsback Hatem Trabelsi.
Dat hele spandoek heb ik niet eens gezien (wat niet wil zeggen dat het er niet hing natuurlijk). En in De Telegraaf stond ook al dat het Ajax-publiek zich soms "schandalig" gedroeg richting Kalou. Dat is ook lekker overdreven, want los van een paar fluitconcertjes als hij eens aan de bal was, heb ik niks gehoord.quote:Het imago van Ajax en de Ajax fans heeft een deukje opgelopen na het duel tegen Auxerre. Wereldwijd koppen media, die een contract hebben met het Franse persbureau AFP, over racisme bij Ajax. Aanleiding is het spandoek over Kalou in de bananenboom verwijzend naar eerdere gebeurtenissen. Het zou volgens het persbureau bewijzen dat er nog veel werk te doen is voor de anti racisme campagne van de UEFA.
ze hielden het spandoek even omhoog. Ach door zuid en 410 werd er wel geroepen/gezongen naar hem. Was dus niet alleen fluitconcerten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat hele spandoek heb ik niet eens gezien (wat niet wil zeggen dat het er niet hing natuurlijk). En in De Telegraaf stond ook al dat het Ajax-publiek zich soms "schandalig" gedroeg richting Kalou. Dat is ook lekker overdreven, want los van een paar fluitconcertjes als hij eens aan de bal was, heb ik niks gehoord.
Staan hier ook een aantal reacties over: [UEFA cup] AJAX-AJ Auxerre Deel 1quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat hele spandoek heb ik niet eens gezien (wat niet wil zeggen dat het er niet hing natuurlijk). En in De Telegraaf stond ook al dat het Ajax-publiek zich soms "schandalig" gedroeg richting Kalou. Dat is ook lekker overdreven, want los van een paar fluitconcertjes als hij eens aan de bal was, heb ik niks gehoord.
Ik weet niet of je in het stadion zat, of de wedstrijd op tv gevolgd hebt, maar op tv heb ik in ieder geval ook niets racistisch gehoord (ik heb maar een paar kleine stukken gemist). Alleen af en toe die fluitconcerten......., vind ik eigenlijk ook onnodig, je kunt je beter bezig houden met het supporteren van ajax en je niet bemoeien met een speler die in een vlaag van verstandsverbijstering er voor koos om bij Feyenoord te gaan voetballenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook: niets racistisch gehoord, althans op TV!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:48 schreef keeper het volgende:
Ja, goed, maar dat heeft dus niks te maken met het feit dat het een neger is, maar simpelweg een oud-feyenoorder. Ik laat even in het midden of je daarom een speler dan wel zou moeten uitfluiten, maar het is dus ook geen racisme. Bij elke andere willekeurige ex-feyenoorder of ex-psver was hetzelfde gebeurt.
en dan v/d Vaart, Obodai en Lindgrenquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:26 schreef gras het volgende:
Nigel de Jong geschorst voor Den Bosch. Ben benieuwd wij Koeman nu centraal gaat posteren. Maduro? Of toch Heitinga? Ik denk het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |