quote:13/2/2005 - AT5: Vonk, Galasek en Sneijder niet tegen Auxerre
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat doelman Vonk het duel tegen Auxerre niet zal halen. Dat betekent dat Maarten Stekelenburg woensdag in de basis zal staan. Volgens de zender is het ook waarschijnlijk dat Galasek en Sneijder het duel niet zullen halen.
Het leeft niet echt inderdaad. Het is ook nog niet uitverkocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:53 schreef PyTh het volgende:
Loopt storm hier
Is het vertrouwen zo ver te zoeken of leeft het niet echt?![]()
Als een 'troostprijs' het hoogst haalbare is, moet je daar gewoon voor gaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:04 schreef gras het volgende:
Het is slechts een troostprijsje net als de Amstel Cup. Denk niet dat het uitverkocht raakt.
en de thuis wedstrijd dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
En om nou te zeggen dat het geheel niet leeft, het UEFA Cup duel AJ Auxerre - AFC Ajax is uitverkocht voor Ajax-supporters..
Ik ga zo even bellen met de ticketbox, dan kan ik je meer vertellenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en de thuis wedstrijd dan?
dat zijn ook maar een paar 100/1000 plaatsen, en het is goed te reizenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga zo even bellen met de ticketbox, dan kan ik je meer vertellen.
Het is in ieder geval leuk dat de uitwedstrijd al is uitverkocht.
Zij nog kaarten beschibaar voor woensdag, niet veel, het gaat snel.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zijn ook maar een paar 100/1000 plaatsen, en het is goed te reizen )
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als een 'troostprijs' het hoogst haalbare is, moet je daar gewoon voor gaan.
Het heeft niet de allure van de CL, maar het deelnemersveld is zeker interessant.
Een 2e ronde leeft minder dan het verlvolg van het toernooi.
Heb je deels gelijk in. Maar je moet gewoon gaan voor het hoogst haalbare en dat is in dit geval de Uefa-cup.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:55 schreef gras het volgende:
[..]
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.
Er zitten best leuke wedstrijden tussen, en Ajax heeft kwa uitstraling misschien wel een A ploeg maar wat er op veld staat heeft dat er totaal niet van op dit moment.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:55 schreef gras het volgende:
[..]
Deelnemersveld interessant? Tja, als je je wil gaan meten met allerlei B-ploegen uit Europa wel ja. Lijkt me niet echt de bedoeling als Ajax zijnde.
Hij viel niet voor niks gisteren in ....quote:Op maandag 14 februari 2005 10:10 schreef pascalheister het volgende:
Is Babel dan al weer fit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |