Lekker op de bank laten en misschien zelfs wel verpatsen komende zomer.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:24 schreef gras het volgende:
En daarna dan?
Sorry, ik bedoel natuurlijk Lobont verkopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:43 schreef gras het volgende:
Stekelenburg verkopen? Waarom dat? Is hij nu opeens slecht?
Wat mij betreft laten ze Vonk vertrekken! Het is en blijft tenslotte een matige keeper. Lobont op de bank en Kenneth Vermeer bij de selectie.
Ah, ik dacht al.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk Lobont verkopen.
En Vonk natuurlijk ook.
quote:RTL5 zendt Auxerre-Ajax uit
De commerciele zender RTL5 heeft de uitzendrechten voor de terugwedstrijd van de tweestrijd tussen Ajax en Auxerre verworven. Het duel in Frankrijk zal op donderdag 24 februari gespeeld worden om 20.45 uur. RTL5 begint een kwartier eerder met een voorbeschouwing. De thuiswedstrijd van aanstaande woensdag wordt zoals bekend bij de NOS uitgezonden.
RvC welquote:Het is zelfs nog erger: Niemand heeft de macht en autoriteit om van Eijden af te zetten...
Leen 20.000 euro en koop daar Ajax aandelen vanquote:Wat kan mij het nou schelen hoe het bedrijf er financieel voor staat?
Van een 4e en 3e plaats in de poule naar de CL winnen?quote:En als je dan toch zo zakelijk wil denken....1 jaar Champions League winnen levert vele malen meer op de de 3 miljoen per jaar die Ajax nu voor Zlatan krijgt...en ook die paar miljoen voor Chivu waren er wel uitgehaald.
ja....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van een 4e en 3e plaats in de poule naar de CL winnen?
de vriendjes van arie schoppen hem echt niet uit zijn zadel.quote:
Dit kan beter gespecificeerd worden als "Ajax fans uit de provincie willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld". Het is echter wel zo dat dat nu ongeveer 75% van de ArenA is...quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kerel, Ajacieden zijn kritisch willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld
Ajax moet winnen - en als ze dat doen door met mooi voetbal of truukjes hun tegenstanderte vernederen is dat nog mooier.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:44 schreef gras het volgende:
Ajax moet winnen, door middel van het op z'n minst streven naar mooi voetbal.
Streeft iedere ploeg dat in principe niet na? Zelfs RBC, de Graafschap en Den Bosch???quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:44 schreef gras het volgende:
Ajax moet winnen, door middel van het op z'n minst streven naar mooi voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |