1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:58 schreef lone_wolf het volgende:
ik gebanned??
voor welke aardappel heb je gekozen? en zo te horen is je eettuin wat groter geworden dan gepland.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef lone_wolf het volgende:
update..in detuin staan nu peultjes, rode uien, rode krulsla , kruiden,s jalotten doen het (ERG) goed, aardappelen, pluksla, rucula, pastinaak, schorseneeren, tuinbonen, stamonen en stokbonen....
oh ja courgetten, aarbeien, artisjokken en radijsjes ;-)
ok. succes, misschien dan volgend jaar opperdoezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef lone_wolf het volgende:
premieres en donald's
50 stammen is zeker een (halve) kilo per plant.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef lone_wolf het volgende:
denk et wel....maar we wilden gewoon een paar maaltje nieuwe aardapplen... we hebben ook maar 50 stammen.\
ja leuk. lekker he? boer spelen...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef lone_wolf het volgende:
grote eters hier ;-) zal ff foto van de tuin posten....
mbt tot de de aardappel. maak een grote kuil in je tuin en gooi ze daar in. inkuilen heet dat. kelder mag ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef lone_wolf het volgende:
hi hi boer spelen is great! heb dus ook een trekkertje (kubota) gelukkig heb ik ook zoveel grond (1700 m2 tuin en 3000 m2 weiland n nog een paardenbak dat ik het trekkertje ook wel kan gebruiken...
Moet je nog paardemest btw???? ;-)
mbt de aadappelen..in de kelder?
katten graven niet bij stammen van planten. ze willen liever aarde hebben. dus profiteer van hun mest.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie moestuintje afgebakend voor katten?
Ik zou ook graag een stuk van de tuin hiervoor willen gebruiken, maar er zitten hier regelmatig katten te graven.
Tja, goeie vraag.. het is weer eens wat anders, het oog wil ook wat...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef ellos het volgende:
wat ik me nu altijd al afvraag he, vanwaar de gele courgettes? ik proef geen verschil, maar gaat het eigenlijk wel om de smaak?
Groene vind ik ook mooier om te zien en groeien.
Waar ergens, en hoe groot enzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef dutch-mamma het volgende:
tvp, want volkstuintje op het oog & optie erop gedaan
Almere, vermoedelijk 100 m2.quote:
ik vraag me af of al die verschillende gewassen wel naast elkaar kunnen leven. succes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef japeke het volgende:
Aha cool! hopen dat t wat wordt dan.
Vandaag de tweede helft van mijn (biologische) zaden binnen:
-Grote Engelwortel
-kropsla
-winterwortel
-radijs
-spruiten
-peultjes
-venkel
-rode biet
-bonenkruid
-suikermaïs
-slabonen
Bolster dus! Is nieuw voor me, maar ziet er solide en no-nonsense uit. Gebookmarkt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:14 schreef japeke het volgende:
als je met google zoekt kom je er
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bolster+biologische+zaden&meta=
Bestellen en dergelijke gaat erg makkelijk en snel, en goede service!
Ik heb er nog geen... Maar vanmiddag ga ik op het volkstuintjescomplex kijken, of ze wat voor me hebben!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook meedoen
maar waarom plaatst niemand foto's van zijn moestuin?
Jajajajajaaaaaaaa, 140 m2 héérlijke tuin! Weinig achterstallig onderhoud, er staan nog winterwortels en prei op, tuinkruiden, kruisbessen... Het wachten is op een kopie van de sleutel van het complex en dan kan Dutch Mamma weer in de aarde wroeten!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen... Maar vanmiddag ga ik op het volkstuintjescomplex kijken, of ze wat voor me hebben!(ze hebben tuinen vrij, nu even kijken of het werkelijk wat is)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:03 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jajajajajaaaaaaaa, 140 m2 héérlijke tuin! Weinig achterstallig onderhoud, er staan nog winterwortels en prei op, tuinkruiden, kruisbessen... Het wachten is op een kopie van de sleutel van het complex en dan kan Dutch Mamma weer in de aarde wroeten!!!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |