wow asperges,,,.,,, dat lijkt me moeilijk en tijdrovend...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Uit haar gesloten topic postte AB girl het volgende :
[..]
Yup.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:10 schreef assepoes het volgende:
Zijn er al mensen aan het voorzaaien in huis en/of in een koude bak/kas buiten? Zo ja, wat?
Ik weet nl nooit zo goed wanneer ik moet beginnen. Meestal begin ik te vroeg en heb ik tegen de tijd dat ik het naar buiten kan doen, lange dunne plantjes.
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:58 schreef lone_wolf het volgende:
ik gebanned??
voor welke aardappel heb je gekozen? en zo te horen is je eettuin wat groter geworden dan gepland.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef lone_wolf het volgende:
update..in detuin staan nu peultjes, rode uien, rode krulsla , kruiden,s jalotten doen het (ERG) goed, aardappelen, pluksla, rucula, pastinaak, schorseneeren, tuinbonen, stamonen en stokbonen....
oh ja courgetten, aarbeien, artisjokken en radijsjes ;-)
ok. succes, misschien dan volgend jaar opperdoezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef lone_wolf het volgende:
premieres en donald's
50 stammen is zeker een (halve) kilo per plant.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef lone_wolf het volgende:
denk et wel....maar we wilden gewoon een paar maaltje nieuwe aardapplen... we hebben ook maar 50 stammen.\
ja leuk. lekker he? boer spelen...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef lone_wolf het volgende:
grote eters hier ;-) zal ff foto van de tuin posten....
mbt tot de de aardappel. maak een grote kuil in je tuin en gooi ze daar in. inkuilen heet dat. kelder mag ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef lone_wolf het volgende:
hi hi boer spelen is great! heb dus ook een trekkertje (kubota) gelukkig heb ik ook zoveel grond (1700 m2 tuin en 3000 m2 weiland n nog een paardenbak dat ik het trekkertje ook wel kan gebruiken...
Moet je nog paardemest btw???? ;-)
mbt de aadappelen..in de kelder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |