Ik was tot 95%quote:Op maandag 14 februari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef anders maar effe login van Groothoofdje jaWerkt weer niet zoals ik wil..
Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgeredenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik probeer de rest goed in de gaten te houden en me aan te passen en ik heb altijd wel het idee dat het makkelijk bij te houden is. Het gaat iig nooit achterlijk hard,
Maar ik had het ook over de bebouwde kom.quote:zo werden wij toch eens ingehaald op een N-weg naar Nijmegen door een stelletje racers.... dus het kan nog gekker
quote:Op maandag 14 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met een 24x CD-brander van Lite-On? Heeft ruim 2 jaar perfect zn werk gedaan
Ja, het was toch een klote route dus wou hem zo snel mogelijk klaar hebbenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgeredenJij en Gerako op kop, en de rest maar proberen te volgen.
Soms waren de 2-3 mensen achter mij toch aardig uit de spiegels verdwenen.
Er bingelden altijd wel 2 mensen een beetje achteraan die het ogenschijnlijk toch een beetje moeilijk hadden.
Maximum is 1.2 Mb of zelfs iets minder wat ze willen hosten bij Chello. .quote:Op maandag 14 februari 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.. en dan op het laatst vind Chello dat ie te groot is en dan pats word ie van de server verwijderd....
*edit*
Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
1.2MB webspacelol
Was altijd 20mb... wat heb je nou aan 1.2mb webspaceIk kan iig wel tot 20mb uploaden, alleen dit filmpje lukt om 1 of andere reden nu...... maar ga hem nu bij Youssef zn server planten
Extra pannekoek voor Riet. Banditbestendig mee te nemen?quote:
nou zal ik dan ook maar evenquote:Op maandag 14 februari 2005 17:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
[nerdmodus]
Ik heb al een BenQ 16x DVD±RW DL en een Plextor 40x/12x/40x brander in m'n comp zitten
Naast de Samsung 16x DVD-ROM speler en 2x 40 Gb 5400 RPM Maxtor RAID 0 config![]()
[/nerdmodus]
Ah zo..... hmm heb toch files van 3 a 4mb opstaanquote:Op maandag 14 februari 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.
Tijdens de TT van Assen kon ik nog een filmpje van Ondeugend hosten van 4 Meg, maar later in het jaar was uploaden groter dan eerstegenoemde bestandsgrootte onmogelijjk..
Deze avatar is wel Chello-waardigquote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Youssef het volgende:
Wat een saai filmpje, is het oppergroothoofdje niet waardig![]()
![]()
![]()
![]()
eten
12 Mbit token ringquote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost isWat voor server is het trouwens? 100mbit?
Lolquote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost isWat voor server is het trouwens? 100mbit?
hij is weer onlinequote:Op maandag 14 februari 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen heeft een ruimteprobleem ofzo?
Is het een idee een gezamelijke gmail op te zetten voor bestanden kleiner dan 10MB?
Ander idee, moet ik de upload op motor-meet.nl zo instellen dat ie ook filmpjes pakt?
Of de laatste optieis het leuk een tracker voor bittorrent aan motor-meet.nl te plakken? Dit is overigens alleen een idee als mensen ook echt uploaden
maar er kan dan natuurlijk van alles gedeeld worden.
Ik denk aan leuke stuntdvd's etc.
Over bittorrent gesproken, heb je 50 nuts al gezien Peppie?
Ga je je motor in beton gietenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef Didiot het volgende:
Zojuist 13 grindtegels van 60x40 en een berg zand gehaald. Bouw van parkeerplekje voor de SV in de tuin kan gaan beginnen![]()
Helaas niet overdekt, daar wilde m'n ouders om begrijpelijke redenen niet aan
Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motorquote:Op maandag 14 februari 2005 19:06 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd maar een ouwelullenmotor.
quote:
Bandjes waren nog niet eens versleten.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:45 schreef bredebeier het volgende:
In de groep die lekker 5 x rondjes mag rijden![]()
: gevorderden noemen ze dat.
Nou ja, zo gevorderd ben ik nou ook weer niet,maar ze rijden hier wel lekker door.
Dat betekent wel lekker 5 sessies op 1 dag i.p.v. 4 per dag.
Heb er alvast powers onder gezet
Die Sportecs van Metzeler zijn waardeloos
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Hierzo:
http://www.groothoofdje.nl/reet/gsf.avi
LOL, dikke lulquote:Op maandag 14 februari 2005 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motor
Tja, weer zo'n uitspraak van een leek heHet kuipje maakt hem juist sportief en hij is ook lekker sportief te berijden
We zullen nog wel zien
Mn achterlichtje was daar idd kapot..... en er brand met dimlicht maar 1 licht zoals je ziet, als ik mn grote licht aanzet gaat mn rechterlicht ook aan zoals je zietquote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]Je koplamp en achterlicht doen het niet goed
Muziek (geen bagger trance / hardcore weet ik veel standaard motorachtergrond muziek
)
Anders kijk je even.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor-meet.nl doet het toch niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |