Kan niet slapen dus nu al maar een verslag
![]()
Bij aankomst bij de Jaarbeurs bleek ID&T het weer eens nodig te vinden om ons de jaarbeurs te laten lopen alvorens we naar binnen konden, daar aangekomen bleken er kluisjes te zijn en een gardarobe, we hebben gekozen voor de kluisjes wat slim bleek want het was zover ik kan zien een kleine chaos bij de gardarobe. Verder ging het foulieren enzo snel en waren we zo binnen, door het één richtings verkeer moesten we omlopen en kwamen we langs de Madhouse en In Charge zaal, beide waren nog vrij rustig dus maar ff bij de main spieken, daar was het wel ff relaxt. Toen terug naar de In Charge met de Filterheadz en Marco V die beide super speelden/draaiden. Toen naar de main voor Rank 1 en dat was echt gewelidig. Tijdens de intro stonden zowel Menno als Piet op het podium, maar ineens was Menno weg en begon er een klasieke piano te spelen, bij binnenkomst had ik wel een piano midden in de zaal gezien en ja hoor daar zat nu Menno (ik kan de namen om omgedraaid hebben). Toen viel het wel even stil want Menno moest terug naar voren, iets wat een paar mensen in het publiek niet konden waarderen..... Daarna kwamen hun toppers weer is live langs, airwave en de Sensation Anthem van ik geloof 2003. Met veel laser pracht en vuurwerk. Toen Armin, maar ik wou toch ff Marco V zien dus terug naar de In Charge waar Marco V echt ook geweldig stond te draaien.
De rest draaide ook wel lekker, maar het is niet echt mijn ding maar wel dansbaar. Waar ik me wel aan ergerde dat er mee gelopen dan gedanst werdt, vooral door mensen van 40 of van Breezers van 16/17 die toch binnen gekomen waren, en lopen is niet erg maar houd rekeing met de mensen die dansen...
Op naar Outblast 2005 "Hardcore in concert"
West Ham supporters, check: DutchironsDutch Football Manager Site!Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement