quote:Op zondag 13 februari 2005 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor Offy:
(volgens mij nergens gepost)
Duitse homo-pinguins zijn niet om te turnen
[..]
[afbeelding]
Deze schok kom ik wel weer te boven hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 22:15 schreef Bowiefan het volgende:
en ik had in #fot nog wel zo gezegd dat Offy het maar niet moest lezen
Ik zie het hier maar 1 keer gepost daaromquote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Wie post hier twee keer hetzelfde bericht binnen 3 minuten![]()
![]()
Daarom.. je bent minder teer dan zij denken..quote:Op zondag 13 februari 2005 22:43 schreef Offy het volgende:![]()
[..]
Deze schok kom ik wel weer te boven hoor![]()
Wat ben je obstinaat? Tijd van de maand?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie het hier maar 1 keer gepost daarom
[..]
Daarom.. je bent minder teer dan zij denken..
Kijk... deze post had ik ook in 2 kunnen doen.. als ik echt een spemmer was... I rest my case
De vorige eigenaar gebruikte 'm vooral voor woon- werkverkeer. Vandaar de vlakke pignon (geen extreme steigingen), aerovelgen en slicks.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:43 schreef Bowiefan het volgende:
ok, maar snap dat commentaar bij die 2e feauteau niet, kun je dat nader toelichten?
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Bowiefan het volgende:
heeeeey briggy
waar blijven de broodfoto's![]()
![]()
Die zwijnentrein is erg leukquote:Op maandag 14 februari 2005 01:26 schreef beertje_ het volgende:
Heej Bowie en Briggy
Ja goed hier, weer eens een kroeg van binnen bekeken
Ben met grasduinen bezig(wist dat er nog wat was), zo online in het desbetreffende topic
Gelukkig is er nog leven hier.
jou schoonlui lezen duidelijk niet mee op FOK!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:51 schreef beertje_ het volgende:
Mijn grootste prestatie van vandaag was op visite bij m'n schoonouders en er ook nog gegeten ook...(daarom daarna naar de kroeg om het weg te spoelen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |