quote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Ouwesok het volgende:
waarom houdt dat gezellige posten ineens op als ik hier binnenkom
![]()
eigen schuld enzo.....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:42 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemiddagmorgen!
Dat krijg je ervan als je zoveel vroeger opstaat dan je gewend bent
Stuur hem eens hierheen. Het sneeuwde hier zonet nog!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
hee, de zon breekt hier ongenadig door
Sneeuwquote:Op maandag 14 februari 2005 12:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Stuur hem eens hierheen. Het sneeuwde hier zonet nog!
*ieks* *ril*quote:Op maandag 14 februari 2005 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Het enige groene monster wat ik dit weekend heb gezien is wat huist in de neus van mijn vriend en af en toe naar buiten komthij is hartstikke ziek
Oh ik had al helemaal visualisaties van een groene kameleon die zijn neus in kroop en af en toe naar buiten kwam en zoquote:
Een oudhollandsch spreekwoord zegt: Na regen komt maandagquote:Op maandag 14 februari 2005 11:16 schreef Briggy het volgende:
Waarom is het als ik moet werken wel altijd droog
Bijna fles.....bijna....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is het nou NOG steeds geen vrijdagmiddag????![]()
Cursusje vriendenmaken voor beginners. Wanneer een collega zich op vrijdagmiddag iets laat ontvallen in de orde van "Zo, bijna wiekend" kun je gewoon iets terugmompelen in de orde van "ja, en over pakweg 62 uur zitten we hier weerquote:Op maandag 14 februari 2005 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nog maar 35,5 uurtjes werken dan is het weekendnog ff doorzetten dus ........
En ik MutZloosquote:Op maandag 14 februari 2005 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Was het maar vrijdagmiddag ja... Ik ben Christanloos deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |