abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27233825
Drie weken geleden begonnen de geesten met iets nieuw. Ik lag in bed en opeens hoorde ik iemand met hele zware voetstappen naar boven komen... 4 keer gebeurde dit in een uur...een ze kwamen alleenmaar naar boven. Een week later stond ik in de keuken en was aan het afwassen toen ik hele snele voetstappen naar beneden komen. Dacht eerst dat het mijn dochter was die van de trap half afviel dus ik ging kijken of ze oke was... alleen... er was niemand daar.... Vanavond lag ik in bed met mijn vriend toen opeens er werd geklopt op de slaapkamer deur... twee harde kloppen. Natuurlijk was er niemand daar en heb nooit mijn vriend zo bang gezien... hahahaha
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_27234853
Al eens eerder over geschreven.

Een paar jaar geleden in de Ardennen. Oude boerderij die werd verhuurd als vakantiehuisje. Het stikte van de vliegen, sinistere en donkere bedoening, geen leuke sfeer. In het huis was een gangetje met een toilet. Je moest door een deur die klemde over de vloer, de groeven waren duidelijk te zien. In dat gangetje hing een onbeschrijvelijke sfeer. Toen ik met een vriendin op 'spokenjacht' ging in het halletje knalde na een minuut of wat achter ons ineens die klemmende deur dicht.

Een andere keer was in een oud deftig herenhuis in Amsterdam waarvan de bewoners beweerden dat het er spookte. Terwijl we op het balkon zitten in de warme zomernacht vertellen die mensen wat er zoal gebeurt, zoals het knipperen van lichten. Even later zien we dat ook gebeuren terwijl er vanuit het niets een koud briesje te voelen is. Iedereen stond versteld. Later die nacht vliegt er bij een kamer de klink uit de deur en zitten de logees opgesloten in het stikkedonker. De lamp deed het niet meer. Dat was in de kamer waar de voormalige vrouw des huizes overleden was, waarvan gezegd werd dat ze nog steeds in het huis was. Zelfs door haar kinderen werd het beweerd. Op de begane grond was een grote leegstaande kamer. De bewoner daar was verhuisd nadat ie meerdere malen enge dingen had meegemaakt met verschijningen en geluiden. In die kamer was de voormalige eigenaar van het huis na een slopende ziekte aan z'n einde gekomen.

Redactie Frontpage zondag 22 mei 2005 @ 01:32:00 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27235696
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef Keromane het volgende:
Al eens eerder over geschreven.

Een paar jaar geleden in de Ardennen. Oude boerderij die werd verhuurd als vakantiehuisje. Het stikte van de vliegen, sinistere en donkere bedoening, geen leuke sfeer. In het huis was een gangetje met een toilet. Je moest door een deur die klemde over de vloer, de groeven waren duidelijk te zien. In dat gangetje hing een onbeschrijvelijke sfeer. Toen ik met een vriendin op 'spokenjacht' ging in het halletje knalde na een minuut of wat achter ons ineens die klemmende deur dicht.

Een andere keer was in een oud deftig herenhuis in Amsterdam waarvan de bewoners beweerden dat het er spookte. Terwijl we op het balkon zitten in de warme zomernacht vertellen die mensen wat er zoal gebeurt, zoals het knipperen van lichten. Even later zien we dat ook gebeuren terwijl er vanuit het niets een koud briesje te voelen is. Iedereen stond versteld. Later die nacht vliegt er bij een kamer de klink uit de deur en zitten de logees opgesloten in het stikkedonker. De lamp deed het niet meer. Dat was in de kamer waar de voormalige vrouw des huizes overleden was, waarvan gezegd werd dat ze nog steeds in het huis was. Zelfs door haar kinderen werd het beweerd. Op de begane grond was een grote leegstaande kamer. De bewoner daar was verhuisd nadat ie meerdere malen enge dingen had meegemaakt met verschijningen en geluiden. In die kamer was de voormalige eigenaar van het huis na een slopende ziekte aan z'n einde gekomen.

[afbeelding]
Wat heeft die foto met je verhaal te maken ? Had je die steen gefotografeerd bij dat herenhuis in Amsterdam ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_27694410
Vanmorgen kwam mijn dochter naar mijn slaap kamer binnen rennen.. helemaal hysterisch en vloog in mijn amen. Wat is er aan de hand vraag ik natuurlijk. Mama, een dood mens liep naar beneden. Een wit spook.,..hmm nu weet ik dat we de laatste tijd traplopers in huis hebben maar dat ze zich zo duidelijk zouden laten zien... time for the exorcist!!! Kent iemand trouwens een gooie?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_27694488
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:33 schreef lunamoon het volgende:
Vanmorgen kwam mijn dochter naar mijn slaap kamer binnen rennen.. helemaal hysterisch en vloog in mijn amen. Wat is er aan de hand vraag ik natuurlijk. Mama, een dood mens liep naar beneden. Een wit spook.,..hmm nu weet ik dat we de laatste tijd traplopers in huis hebben maar dat ze zich zo duidelijk zouden laten zien... time for the exorcist!!! Kent iemand trouwens een gooie?
Waarom meteen zulke drastische maatregelen? Waarom niet eerst praten met je dochter en uitzoeken wat en hoe precies? Waarom niet eerst zelf proberen het op te lossen?

Meteen iemand in huis halen brengt juist onrust bij je dochter, lijkt me.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27694605
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

Waarom meteen zulke drastische maatregelen? Waarom niet eerst praten met je dochter en uitzoeken wat en hoe precies? Waarom niet eerst zelf proberen het op te lossen?

Meteen iemand in huis halen brengt juist onrust bij je dochter, lijkt me.
Ik maakte ook maar een grapje over de exorcist... Zolang dat ze ons niet pijn doen en ze het respecteren als ik ze vraag of ons even alleen te laten mogen ze wat mij betreft blijven. Ik heb het vaak met mijn dochter over en ze vertelt meestal ook heel erg gedetallied hoe ze eruit zien enzo. En het pijn doen hebben ze al 13 jaar niet gedaan dus denk niet dat ze het snel gaan doen....we hebben alles onder controlle
pi_27697101
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:32 schreef Djeez het volgende:

[..]

Wat heeft die foto met je verhaal te maken ? Had je die steen gefotografeerd bij dat herenhuis in Amsterdam ?
Eehm, dat was een tekeningetje. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n steen daadwerkelijk ergens geplaatst zou worden.
pi_39637718
quote:
Ook een keer gebeurde er iets met een lamp, zo'n 7 jaar geleden ofzo. Mijn broertje ging naar de wc, alleen daarna kon ie z'n broek niet meer dicht krijgen (hij was nog best jong). Hij loopt de wc uit om naar m'n moeder te gaan, horen we opeens een knal. De lamp die op de wc hing (waar m'n broertje dus nog een moment terug onder stond) was naar beneden gevallen.
aaaaaaah, ik heb dat ook gehad, hij viel recht op m'n hoofd :|
refrusrepus
pi_39639589
oja, ik werd ruim een week geleden een paar keer 's nachts wakker van voetstappen op m'n kamer. ik was meer geirriteerd dan bang, en viel dus steeds weer gewoon in slaap omdat ik moe was.
een dag later was het precies 2 jaar geleden dat m'n oma was overleden, zo tussen 11 en 1 uur ('s nachts) waren we toen verteld. Om vijf voor 1 ben ik met een ventilator aan het klooien, begint er opeens een oud speeldoosje op m'n kamer te spelen. Nou ja, spelen, er kwam wat geluid uit en hij bewoog dus ook.
Ik heb geen oog meer dicht gedaan
Tap tap tap
  maandag 10 juli 2006 @ 12:35:20 #210
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_39686805
Zo iets als wat op de eerste blz staat over het paard heb ik pas meegemaakt.

Mijn dochtertje heeft in haar slaapkamer een loopkikker, een kikker aan een stok en als je hem voortduwt gaat hij kwaken. (werkt op batterijen)
Een paar maanden terug dochter naar bed gebracht en viel (als altijd) gelijk in slaap. Na een paar minuten hoorde ik ineens die kikker door de babyfoon dus ik naar beneden, helemaal niks te zien en kikker stond gewoon nog. Zo ging het een keer of 4. Ik nog een paar keer met die kikker lopen om te zien of hij niet bleef hangen ofzo. Mijn man hoorde het ook. Zelfs mijn moeder (daar wonen we even tijdelijk) was naar boven naar mijn dochters kamer toe gelopen om te kijken waarom ze om zo'n tijdstip nog met de kikker aan het spelen was.

Op een gegeven moment heb ik hem maar meegenomen naar onze kamer en nergens meer last van gehad.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  maandag 10 juli 2006 @ 19:57:21 #211
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39699892
Mijn ex heeft in z'n huis wel dat apparaten in de keuken aangaan. Planten die spontaan van de vensterbank vallen wanneer de gordijnen dicht zijn. Voordat ik dat hoorde had ik ook een vervelend gevoel in dat huis, hij ook, zijn ex ook. 1 keer toen we in bed lagen hoorde we ook ineens dikke knal Wij meteen een logische verklaring bedenken, de geiser oid, maar die is nooit zo hard

En ik had eens een ouijabord gemaakt met een vriendin. Zaten we in de speeltuin, stelde een vraag, komt er ineens rook van dat bord af. Ik heb m weggegooid en halsover kop naar mn fiets gerend

En heel wat jaar geleden werd ik 's nachts wakker omdat mn tv van de ene op de andere zender ging

Verder kan ik ff niets meer herinneren hehe

Oh ja mn ex weer.
Vroeger sliep die met zn broer op een kamer, en zijn broer zag 's nachts een monnik bij z'n bed staan. Mijn ex heeft nooit wat gezien. Later heeft die broer verteld dat die monnik altijd bij 't bed van m'n ex stond, hij wilde hem vroeger alleen niet banger maken.
En in datzelfde huis bij de schuur in de tuin schijnt het ook alles behalve prettig te zijn
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')