Wat heeft die foto met je verhaal te maken ? Had je die steen gefotografeerd bij dat herenhuis in Amsterdam ?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef Keromane het volgende:
Al eens eerder over geschreven.
Een paar jaar geleden in de Ardennen. Oude boerderij die werd verhuurd als vakantiehuisje. Het stikte van de vliegen, sinistere en donkere bedoening, geen leuke sfeer. In het huis was een gangetje met een toilet. Je moest door een deur die klemde over de vloer, de groeven waren duidelijk te zien. In dat gangetje hing een onbeschrijvelijke sfeer. Toen ik met een vriendin op 'spokenjacht' ging in het halletje knalde na een minuut of wat achter ons ineens die klemmende deur dicht.
Een andere keer was in een oud deftig herenhuis in Amsterdam waarvan de bewoners beweerden dat het er spookte. Terwijl we op het balkon zitten in de warme zomernacht vertellen die mensen wat er zoal gebeurt, zoals het knipperen van lichten. Even later zien we dat ook gebeuren terwijl er vanuit het niets een koud briesje te voelen is. Iedereen stond versteld. Later die nacht vliegt er bij een kamer de klink uit de deur en zitten de logees opgesloten in het stikkedonker. De lamp deed het niet meer. Dat was in de kamer waar de voormalige vrouw des huizes overleden was, waarvan gezegd werd dat ze nog steeds in het huis was. Zelfs door haar kinderen werd het beweerd. Op de begane grond was een grote leegstaande kamer. De bewoner daar was verhuisd nadat ie meerdere malen enge dingen had meegemaakt met verschijningen en geluiden. In die kamer was de voormalige eigenaar van het huis na een slopende ziekte aan z'n einde gekomen.
[afbeelding]
Waarom meteen zulke drastische maatregelen? Waarom niet eerst praten met je dochter en uitzoeken wat en hoe precies? Waarom niet eerst zelf proberen het op te lossen?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:33 schreef lunamoon het volgende:
Vanmorgen kwam mijn dochter naar mijn slaap kamer binnen rennen.. helemaal hysterisch en vloog in mijn amen. Wat is er aan de hand vraag ik natuurlijk. Mama, een dood mens liep naar beneden. Een wit spook.,..hmm nu weet ik dat we de laatste tijd traplopers in huis hebben maar dat ze zich zo duidelijk zouden laten zien... time for the exorcist!!! Kent iemand trouwens een gooie?
Ik maakte ook maar een grapje over de exorcist... Zolang dat ze ons niet pijn doen en ze het respecteren als ik ze vraag of ons even alleen te laten mogen ze wat mij betreft blijven. Ik heb het vaak met mijn dochter over en ze vertelt meestal ook heel erg gedetallied hoe ze eruit zien enzo. En het pijn doen hebben ze al 13 jaar niet gedaan dus denk niet dat ze het snel gaan doen....we hebben alles onder controllequote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom meteen zulke drastische maatregelen? Waarom niet eerst praten met je dochter en uitzoeken wat en hoe precies? Waarom niet eerst zelf proberen het op te lossen?
Meteen iemand in huis halen brengt juist onrust bij je dochter, lijkt me.
Eehm, dat was een tekeningetje. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n steen daadwerkelijk ergens geplaatst zou worden.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat heeft die foto met je verhaal te maken ? Had je die steen gefotografeerd bij dat herenhuis in Amsterdam ?
aaaaaaah, ik heb dat ook gehad, hij viel recht op m'n hoofd :|quote:Ook een keer gebeurde er iets met een lamp, zo'n 7 jaar geleden ofzo. Mijn broertje ging naar de wc, alleen daarna kon ie z'n broek niet meer dicht krijgen (hij was nog best jong). Hij loopt de wc uit om naar m'n moeder te gaan, horen we opeens een knal. De lamp die op de wc hing (waar m'n broertje dus nog een moment terug onder stond) was naar beneden gevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |